קהילה - היצירות של 706אלסה
706אלסה
4

כיפה אדומה 01/05/2016

פרק 1
התחלתה של סיפור ההליכה

היו הייתה ילדה קטנה בשם מיק כיפה אדומה קראו לה כך
כי הייתה לה שכמיה אדומה,ויום אחד אחרי שאכלו אימא של מיק כיפה אדומה אמרה לה ללכת לסבתא ולהביא לה מאכלים טעימים.

פרק 2
פגישתו של טגריס

וכשמיק כיפה אדומה הלכה לה ביער ראה אותה מדלגת
ומזמזמת בשמחתה הוא גם הבחין בסלסילתה וישר בא לבקש ממנה את סלסילתה, ומיק כיפה אדומה שלנו אמרה לו "לא ולא, סלסלה זו היא לסבתא שלי" אמרה בקול עדין ורח והמשיכה בהליכתה.

פרק 3

מי זה שם בביתן המוזר?

ושמיק כיפה אדומה המשיכה בהליכתה שמה לב והתבוננה בביתן המוזר, ביתן קטן באמצע היער בדרך כלל לא היו ביתנים באמצע היער אלא רק בעיר השוכנת בסופה של היער, ושמה של היה עץ טופוליס עיר שהבתים היו מעץ
וחנויות האוכל היו מעץ וכל הדברים שאנו משתמשים בהם ביום יום היו עשוי מעץ [חוץ ממכשרי החשמל שם הם לא היו קיימים רק המקרר והפלאפון הביתי].

פרק 4

השיחה של מיק כיפה אדומה עם השומר

ומיק כיפה אדומה הלכה אט אט אל הביתן הקטן והתבוננה דרך החלון וראתה את "שומר היער החביב!"
היא שאלה אותו אם היא טועה בדרך ל" עץ טופוליס"
הוא אמר "לא" שהיא לא טעתה ואז במחצית שניה שהסתובבה היא שכחה לשאול או שיש כאן עוד חיות פרא חוץ מטגריסים הוא "לא" אמר והמשיכה בדרכה.

פרק 5

רעיונו של הטגריס והגעה ל "עץ טופוליס"

פתאום משום מקום לטגריס היה רעיון יש הוא אמר" לימון תפוז היי יש לי חרוז" [ זאת היייתה הדרך שלו להגיד שיש לו רעיון, ובזמן הזה הגיעה מיק כיפה אדומה ל"עץ טופוליס" היה לה פתק בתיק שאיפה שסבתא שלה גרה המקום שסבתא שלה גרה היה "47ההרדופים" למרות עיר שרוב הדברים עשויים מעץ היית לה הפתעה שיפצו את העיר! היא הייתה עיר גם בתים מעץ אבל הם היו צבעוניים! ונחשו מה היה שם עוד.. טוב את זה תקראו בפרק הבא!

פרק 6
מה שהיה עוד בעיר "עץ טופוליס" היה קניונים ומלונות
ובריכות ודברים מהחלומות! מיק כיפה אדומה הייתה מאוד מופתעת היא הייתה מופתעת כי היא לא ידעה שהעיר תיראי כך והיא אמרה לעצמה בראש" כנראה שיפצו את העיר, העיר הזאת נראתה שונה כשהייתי בת 4 או 5

פרק 7

רוצים לדעת מה רעיונו של הטגריס?

הטיגריס הגיע לכתובת של הסבתא לפני מיק כיפה אדומה, ואכל את הסבתא והתחפש אליה מיק כיפה אדומה הגיע אחריו בהפרש של 11 דקות ונכנסה ומיק כיפה אדומה שאלה "הוו סבתא למה את פרוותית כל כך?" והוא ענה בקול נעים "כדי שתתחילי לחבק אותי" ומיק כיפה אדומה שאלה שוב "הוו סבתא איזה אוזנים נעימות כל כך" והוא ענה "כדי שתלתפי אותי" "ואיזה שניים גדולות יש לך" כדי שאוכל לאוכל אותך טוב יותר יקרתי" השכנים שמעו לשומר היער.

פרק 8

מאז יש אושר ואושר עד עצם היום הזה!

שומר היער הגיע וחילץ אותן מבטנו של טגריס או וחשבתם שהסיפור נגמר? ולאחר מכן הסבתא שומר היער השכנים ומיק כיפה אדומה הלכו להתנקות והלכו למסע קניות ענק!
והם חיו באושר ושמחה עד עצם היום הזה!

הסוף!!!!!!!

מוקדש ל מיקמק1ואריק4444
3
1
240


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/05/2016   11:23 קוודיסימו8  1
סיפור ממש יפה