קהילה - היצירות של מיקליאור33
מיקליאור33
17
1

כתב אורח - קוביות הקסם של המיקמק נידגוני 03/06/2015

פרק 1
היום נכנסתי לאתר של מיקמק והלכתי למועדון של הדרדסים כי רציתי להצטרף ופתאום על המסך הופיעו שלוש קוביות ומתחתיהם היה כתוב קוביות הקסם של המיקמק נידגוני.

פרק 2
שאלתי את עצמי מה זה?
ובדיוק אז הקוביות נעלמו ועל המסך היה כתוב אני מיקדרקוניוס חטפתי את ענבל לא תצליחו להשיב אותה כי מסע זה מאוד מסוכן אבל אם תרצו לסכן את החיים שלכם בשבילה תקבלו עכשיו את הרמז הראשון: במקום שכולו בשמיים וחלק רואים בו סתם מים ויש כאלה שאף פעם לא ראו אותו.

פרק 3
חשבתי לעצמי מה יכול להיות בשמיים שחלק רואים בו רק מיים ויש כאלה שאף פעם לא ראו אותו. מה זה יכול להיות?
ישבתי על ספסל וחשבתי הרבה זמן וכבר חשבתי שהכל אבוד ושענבל לא תשוב לעולם ואז התחברה גם חימימי2 החברה שלי היא שאלה אותי מה קרה?
סיפרתי לה על הקוביות של המיקמק ועל מיקדרקוניוס ועל ענבל שהוא חטף ובסוף סיפרתי לה על הרמז. ברגע שסיפרתי לה על הרמז היא קפצה מהספסל ושאלה בגלל זה את עצובה? כן עניתי לה ואז היא אמרה לי: אני יודעת איפה זה! בחדר דרגה שש!!!. לא הבנתי אז חימימי2 הסבירה לי: חדר דרגה שש בשמיים נכון? נכון עניתי לה, יש כאלה שרואים בשמיים ים או מים נכון? נכון עניתי לה שוב, חימימי2 רצתה להמשיך לדבר ואז קלטתי עצרתי אותה והסברתי לה על המשפט האחרון: יש מיקמקים שלא הגיעו לדרגה שש!!! נכון היא ענתה לי ואז הוסיפה קדימה! באנו להציל את ענבל!

פרק 4
לחצנו על המפה ועברנו להר ההשיגים למזלנו חימימי2 הייתה בדרגה 7 וגם אני. נכנסנו לחדר דרגה שש ואז הופיע שוב מיקדרקוניוס ואמר כדאי לכם למהר בשקיעת החמה אהפוך את ענבל לארוחה! והוע צחק צחוק גדול ומלגלג והוסיף: אין סיכוי שתצליחו להציל אותה!!!.
חימימי2 שאלה אותי הוא לא היה אמור לתת רמז? עניתי לה כן. ואז שוב הופיעו על המסך קוביות הקסם של המיקמק נידגוני. קול של מיקמק דיבר אלינו מתוך הקוביה הרשונה והקול אמר: אני המיקמק נידגוני ואני מעניק לכם במתנה את קובית הקסם הראשונה שלי, בתוך הקוביה תמצאו שתי זוגות נעלים מרחפות מחבילת המנהלים איתם גם תוחלו לעוף וגם תהיו מהירות יותר. לפני שאני הולך הוסיף הקול של נידגוני בדיוק שבאנו לקחת את הקוביה, כדאי שתשמעו את הרמז השני: בתוך בקתה מהאגדות נמצא עולם את העולם הזה תתצטרכו לעבור אם אתן רוצות להציל את ענבל. יש לכם רק שלוש חיים. הקול של נידגוני הפסיק לדבר והקוביה הראשונה עפה אלינו ונפתחה נעלנו את הנעלים וחשבנו בקתה מהאגדות?, עולם אחר?, שלוש חיים?

פרק 5
פתאום קפצתי מהענן שעליו ישבתי ואמרתי לחימימי2: בקתת הממתקים עולם הממתקים!!! חימימי2 אמרה נכון! פתחנו את המפה והלכנו למערב העיר נכנסנו לבקתת הממתקים ירדנו לפתח ונפלנו לתוך עגם של לימונדה. פתאום הקול של נידגונה בקע משום מקום ודיבר אלינו: מהרו יש לכם רק עוד שלוש שעות להשיב את ענבל!. יצאנו מהאגם בתעופה עקפנו את הדבורים ובמזל הצלחנו לתפוס את המפתח ולצאת דרך הדלת.

פרק 6
יצאנו ואז שוב הופיעו הקוביות של המיקמק נידגוני אבל הפעם היו שם רק שתי קוביות. ואז בקע הקול של נידגוני מהקוביה השניה והוא אמר: הרמז הוא למי שאתם צריכות להביא את הקוביה. רוצות לשמוע את הרמז? הוא שאל ושתינו צעקנו:כן! הקול של נידגוני בקע שוב מתוך הקוביה השנייה והוא אמר הרמז הוא: תצטרכו לקרוא לעזרה למי שכמוה כי את החידה לבד לא תוכלו לפתור.

פרק 7
אני וחימימי2 קפצנו ביחד ואמרנו: צריך לקרוא למנהלי מיקמק הם יותר גדולים ממנו ומבינים יותר ממנו. שאלתי את חימימי2 איך נעשה את זה וחימימי2 ענתה לי נכתוב להם במה חדש בתגובות!. פתחתי עוד חלון באינטרנט נכנסתי למיקמק, לחצתי על מה חדש וכתבתי בתגובות: הדס, ליאת, אסי אני וחימימי2 צריכות את עזרתכם בשביל להציל את ענבל! נפגוש אתכם בקרחת היער. שלחתי את ההודעה וחזרתי לחימימי2 וביחד הלכנו לקרחת היער וחיכינו...

פרק 8
חיכינו חמש דקות ואז בקרחת היער הופיעו ליאת, הדס ואסי! הם ראו את ההודעה שלי והגיעו לעזור. הם שאלו אותי ואת חימימי2 מה קרה סיפרנו להם את כל הסיפור ואז ביד שלי הופיעה הקוביה השנייה וכולו של נידגוני בקע מתוכה ואמר: כל הכבוד! את הקוביה השנייה תביאו למנהלים. בתוך הקוביה נמצאת החידה האחרונה שמיועדת למנהלים. התשובה לחידה תוביל אתכם למקום שבו מיקדרקוניוס מחזיק את ענבל מהרו נותרה לכם רק שעה אחת! להתראות הוא הוסיף. הבאתי את הקוביה לאסי והיא נפתחה ליאת הקריאה לנו מה כתוב בפתק: במקום הזה יש הרבה חיים אבל לא כל היצורים החיים הם המיקמקים. אני וחימימי2 ידענו שהחידה מיועדת למנהלים בלבד ושלא נוכל לענות עליה גם עם נדע את התשובה.

פרק 9
פתאום קפצה הדס ואמרה: זה ברור צריך ללכת למטאור! לחצנו על המפה ונכנסנו לפארק לתוך המטאור וראינו דרקון ענק מחזיק את ענבל. הדרקון מיקדרקוניוס. מיקדרקוניוס אמר: נראה לכם שיש לכם סיכוי מולי את רק שתי מיקמקיות ושלושה מנהלים לא תצליחו לגבור עלי!
חיממתי כבר את המיים ועכשיו אני אכניס את ענבל ואבשל אותה!!!
מיקדרקוניוס בושיט יד לקחת את ענבל ואז הופיעו כל החברים שלנו: דניאלה739,פרפרית5549,נופניקון,
מדונה43, לפיצה123, גוני21212, אש11113 ועוד המון מיקמקים וגם מקס זואי ג'ימבו סאני ואלביס הגיעו ואפילו מונדו, אלכסיס ופנסי הגיעו וגם כפיר,רואי,תומר,עידו,שרון ושי הגיעו ואז ראינו מיקמק אחד ניגש עלי ועל חימימי2 ואמר לנו שהוא נידגוני. כולם צעקו על מיקדרקוניוס: שחרר את ענבל או שנהרוג אותך! מיקדרקוניוס אמר בסדר שיחרר את ענבל וברח ומאז אף אחד לא ראה אותו לעולם. שאני וחימימי2 שאלנו את כולם איך הם ידעו שאנחנו פה? הם ענו: קובית הקסם השלישית של המיקמק נידגוני הסבירה לנו הכל והגענו הכי מהר שיכולנו. אבל ששאלנו את אלכסיס היא אמרה: אני ראיתי במה חדש אז קראתי למונדו ולקחתי איתי את פנסי והלכנו לקרחת היער אבל לא מצאנו אתכם שם אז חיפשנו בכל העולם ובסוף מצאנו אתכם כאן.
הסוף!!!
--------------------------------------
3
4
139


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
03/06/2015   15:21 מיירה6  4
סיפור נחמד
03/06/2015   15:20 ליאת660  3
מהממם
03/06/2015   14:15 לפיצה123  2
סיפור מדהים!
תודה שכתבת אותי שם
03/06/2015   13:30 070רועיקי  1
סיפור יפה