קהילה - היצירות של 202מיקי
202מיקי
25

זואי ושבעת המיקטרולים 14/08/2013

היו היתה בממלכת מקמקיה מלכה למלכה נולדה בת היא קראה לה זואי. יום אחד המלכה מתה והמלך נשאה לאישה אחרת קראו לה מיקיוואלי היא היתה מרושעת וקנאית ורצתה להיות הכי יפה בממלכה.
למלכה מקיוואלי היתה מראה קסומה שיכלה לדבר. מיקיואלי שאלה את המראה כל פעם אותה שאלה "מראה מראה שעל הקיר מי הי כי יפה בממלכה" וקיבלה אותה תשובה "כמובן שאת את הכי יפה בכל הממלכה" עברו שנים והנסיכה זואי גדלה ונהיתה יפה יותר ויותר. באחד מהימים שאלה מיקיוואלי את המראה "מראה מראה שעל הקיר מי הכי יפה בממלכה" והמראה ענתה "את יפה ונהדרת אבל הנסיכה זואי יפה מכול היא הכי יפה בממלכה" מיקיוואלי התרגזה וצבתה על מונדו משרתה לקחת את הנסיכה זואי ליער ולהרוג אותה. מונדו משך את הנסיכה בחוזקה ליער וזואי הבינה מה הוא מנסה לעשות ואמרה לו"תפסיק במה אני אשמה מה עשיתי תחזור חזרה לממלכה וכאשר אני היה מלכה אני אפצה אותך" ומונדו חזר לממלכה. מיקיוואלי שאלה "נו מונדו הרגתה את הנסיכה"ומונדו ענה "כן מלכתי".בזמן הזה זואי הלכה ביער והגיעה לבקתה.היא נכנסה פנימה והתחילה לסדר לערוך את השולחן ולהכין אוכל והלכה לישון.הדלת נפתחה ונכנסו לבקתה שבעה מיקטרולים מיקטרול אחד אמר "מי ניקה לנו את הבית הכול יפה ומסודר" מיקטרול שני אמר "מי עשה את זה שיבוא ויתבדה אנחנו נהיה לו לחברים" זואי התעוררה אמרה סליחה שנכנסה לביתם וסיפרה מי היא ומאיפה באה המיקטרולים נתנו לה לאכול ושלחו אותה לישון. בבוקר המיקטרולים הלכו להביא אוכל ושלגיה נותדה לבר.
באותו בוקר בממלכה מיקיוואלי הסתקרנה
ופנתה אל המראה "מראה מראה שעל הקיר מי הכי יפה בממלכה"
והמראה ענתה "את מלכה נהדרת ויפה אבל ביער בבקתה קטנה גרה נסיכה והנסיכה הזאת יפה ממך בכול" מיקיוואלי כעסה והכינה תפוח מורעל התחפסה כמו זקנה והלכה ליער לעבר הבקתה. ליד הבקתה פגשה את זואי ואמרה לה "שלום לך עלמה
צעירה תרצי תפוח אדום יפיפה אני לא יכולה לאכול אותו אבל את תוכלי הינה קחי אותו הוא אדום גדול ויפה מתאים לנערה יפה כמוך" זואי לקחה את התפוח נגסה בוא ונפלה ארצה.המיק טרולים הגיעו ולא הבינו למה זואי ישנה בחוץ בם הכניסו אותה הביתה.הם חיקו יומים שלושה אך זואי לא התעוררה ואז הם הבינו ששלגיה אינה. הם הכניסו אותה לקבר מזכוכית.ומיקיוואלי היה מאושרת אך ליתר בטחון פנתה אל המראה" מראה מראה שעל הקיר מי הכי יפה בממלכה" והמראה ענתה " כמובן שאת האת הכי יפה בכול הממלכה" ומיקיוואלי היתה שוב מאושרת.הנסיך מקס הכיר את זואי אך לא ידע לאן היא נעלמה. מיקיואלי אמרה לו שזואי עזבה אך מקס לא האמין לה ויצא לחפס אותה ביער. הוא הגיע לבקתה
וראה שם את הקבר ומסביבו שבעה מיקטרולים בוכים. מקס באה אל הקבר נישק את זואי חתיחת תפוח יצאה לה מהפה והיא התעוררה. המלכה ראתה זאת ומרוב בהלה מתה.מקס זואי התחתנו שברו את המראה הקסומה.
ומאז ועד היום הם יום באושר ועושר עד עצם היום הזה
76


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה