קהילה - היצירות של מסטיק9196
מסטיק9196
3

ממלכת מיקמק פרק ב' 29/01/2016

פרק ו: אהבה מרושעת

פתאום הוציא הקוסם 2.0 טבעת יהלום כחולה ושאל:" מיקיאוולי, השליטה הבלתי מעורערת והקיסרית המרושעת, האם תנשאי לי?" מיקיאוולי עונה:" אומרים את זה השליטה הבלתי מעורערת והגדולה מכולם והמרושעת. ודרך אגב, כן!!!" נשמעו קולות בכי ארוכים.

פרק ז: שכחנו מישהו!

לפני שעה בערך מיקיאוולי אמרה למונדו להוציא את את הטלפון שלה מהתיק שהיא הולכת להביא לממלכת מיקמק. התיק היה מונח על שולחן חום ובגלל שמונדו היה נמוך הוא היה צריך להיכנס לתיק. מיקיאוולי לקחה את התיק כשמונדו בתוכו והגיעה לממלכת מיקמק. מיקיאוולי עזבה את התיק רק כשהקוסם 2.0 הציע לה להינשא לו. אה, וקול הבכי? מונדו...

פרק ח: בינתיים באולם שבו התרחשה התחרות

המלך אמר:" אם כך, אז נצטרך תוכנית לעצור את מיקיאוולי" זואי אמרה:" אנחנו צריכים מישהו ששונא את הקוסם 2.0..."

פרק ט: ואני מושלם לתפקיד הזה
מונדו התפרץ לאולם:" ואני מושלם לתפקיד" זואי אמרה:" תוכיח" מונדו ענה:" בשלוש הקוסם 2.0 יתחתן עם מיקיאוולי ואני אחראי להביא סומ שף וטבחים. אז באני יהיה הסו שף אימבו יהיה עוזר הסו שף פקס יהיה טבח ויואי והנסיכה יהיו המנקות." סאני אמר:" אוקי אבל קוראים לנו סאני ג'ימבו מקס וזואי" הנסיכה אמרה:" ולי קוראים סנדרה, אה ודרך אגב אני לא מנקה כלום!" זואי חשבה 'היא מזכירה לי את אלכסיס...'.

פרק י: החתונה

זואי ג'ימבו סאני מקס וסנדרה היו במטבח. זואי ואמנדה שטפו צלחות ומקס וג'ימבו עזרו לסאני עם השכבה החמישית של קצפת בדובדבנים. סנדרה שאלה את זואי:" הבחור הזה עם הפוני והסקייטבורד ממש חמוד! יש לו חברה?"
זואי ענתה:" למקס? האמתי שאני חב.." סנדרה לא הקשיבה לזואי:" וגם אם יש לו, היא לא יותר טובה ממני. אני גרה בארמון עם 28 סלונים. אני אכבוש לו את הלב ואז הוא ישאר בממלכת מיקמק איתי ויגור בארמון שלי!" זואי הייתה קצת מוטרדת. סאני אמר:" נראה לי שסנדרה מחבבת אותך" מקס ענה:" גם לי..." סאני אמר בתקיפות:" אבל שזה לא יעלה לך לראש, תזכור, יש לך את זואי. היא החברה האמיתית שלך" מקס ענה:" ומעולם לא שכחתי". מונדו אמר לקוסם 2.0:" אולי כדאי שאני אקח את השרביט? זה לא יהיה מנומס אם תחזיק אותו כל החתונה." הקוסם 2.0 ענה:" אתה צודק" ונתן למונדו את השרביט. מונדו זרק את השרביט לזואי וזואי לכדה את מיקיאוולי ואת הקוסם 2.0 בתוך בועה אטומה לרעש. המלך לקח את השרביט ומחק להם את הזיכרון [הזיכרון של הקוסם 2.0 ומיקיאוולי] הם ישנו שינה עמוקה מאוד.

פרק כ: הביתה!
אחרי שעה וחצי המלך ערך טקס לכבוד החבורה. הם קיבלו מדליות והוכרזו כגיבורים! אחרי שהם ירדו מהבמה סנדרה פנתה למקס ושאלה:" אכפת לך אם תשאר כאן ותהיה הנסיך שלי?" הוא ענה לה:" מצטער אבל יש לי חברה שאני מאוד אוהב" זואי הניחה את הראש שלה על הכתף שלו וחייכה. כולם חזרו הביתה ומיקיאוולי והקוסם 2.0 לא זכרו שום דבר ממה שקרה באותו יום. הם שכחו אפילו שאי פעם נפגשו.

מוקדש ל xzנוישומנמ3ממסטיק9196
4
73


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה