קהילה - היצירות של בועה888
בועה888
3

יחידת החילוץ של מיקמק 20/02/2016

פרק ראשון- תקציר קטן
כל המיקמקים התרגשו. הם שמעו שהולכת להיות יחידת חילוץ ממקמקת! אני אמרתי לחברותי, "איזה כיף! ככה פחות אנשים יפגעו ויהיה בטוח בעולמנו!" יום למחרת ראינו מסוק בשמיים הכחולים. יום ממקמק, והינה, יחידת החילוץ כבר צריכה לחלץ מישהו. מעניין מי זה....
פרק שני- מי נפגע?
מסוק החילוץ טס לעבר המרפסת שבגונגל. נכנסתי מהר למכונית בשביל לבדוק מי זקוק לחילוץ. צוות החילוץ ביקש ממני לטפל בנפגע (בגלל שהייתי רופאה). כעבור חצי שעה חזר המסוק וירד לאט לקרקע. התקדמתי במהירות לעברו, שתיק העזרה ראשונה שלי בידי. אחד הטייסים יצא, וראינו מי הנפגע. לא חשדתי שזה יהיה הוא!
פרק שלישי- הנפגע מספר הכל
מהמסוק לא יצא אחר מאשר מנהל מיקמק! מיד באו עיתונאים, וראיינו את המנהל. הכרזתי בתוקף "אני יודעת שאתם רוצים לראיין אותו, וזה מביא לכם פרנסה, אבל הוא פצוע, ואני צריכה לטפל בוא! מחר תוכלו לבוא למרפאה שלי ולראיין אותו."
המנהל הסתכל עלי במבט של תודה. הלכנו למרפאה הקטנה שלי, והתחלתי לטפל בפצעיו.
פרק רביעי- פרס על נאמנות
כעבור כמה חודשים החלים המנהל. כל חבריו לתפקיד התאספו סביבו. ואז הוא אמר משהו שריגש אותי מאוד.. "שקט! אני רוצה להעניק משהו לרופאה הממקמקת שעזרה לי מרגע פציעתי! אני מעניק לה משהו שתמיד ביקשה! את המינימיק החמוד הזה, בתור פרס על נאמנות. היא הכינה לי תה, סידרה לי מצעים ועשתה לי הכל. לרוב ישנתי, אז בקושי הזדמן לי להודות לה על כל מעשיה, ושמרתי את זה לרגע זה ממש!"
פרק חמישי-ישנוני, חברה ואושר
ישנוני כרגע יושב על ברכי, מכרסם עוגיות ממולאות בוניל. אני כתבתי את כל הסיפור הזה ביומני. אני אף פעם לא חשבתי שיהיה לי ידיד שהוא מנהל! פעם אחת הוא אמר שהיה מבקש להינשא לי, אבל אני כל כך צעירה ומגיע לי להיות עם חברי, ולהתחתן בעוד כמה שנים טובות. עד אז הוא כבר יהיה מבוגר מידי. "איזה שטות!" אמרתי. "אתה בן 24 ואני בת 20! אתה ממש לא זקן!" ואולי נתחתן בשנה הבאה!
סוף.

מוקדש למנהלים, ולכולם
7
1
260


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/02/2016   21:18 שלג9101  1
מהמם הסיפור
נשמע אמיתי מאוד
\