קהילה - היצירות של אדוארד100
אדוארד100

המיקמקית הנרדמת - סיפור לספריה 03/09/2013

יום אחד, בממלכה קטנה ומרוחקת בשם מיקמק סיטי, נולדה לראש העיר ולאשתו בת בשם מיקמקית. כל הממלכה הוזמנה כדי לחגוג את המאורע: זואי, מקס, ג'ימבו, סאני, ענבל ועוד הרבה מאוד מיקמקים! חוץ ממיקיאוולי... כולם חגגו במיקפה, עם האוכל המצויין, עד שמיקיאוולי, והעוזר שלה מונדו התפרצו למסיבה! היא התקדמה לעבר התינוקת הקטנה והטילה עליה כישוף:"כשתהיי בת 16 בדיוק, תדקרי ממחט ותמותי מיד, מבלי שאיש יוכל להציל אותך!". אבל אז, זואי רצה במהירות-על אל עבר מיקמקית, ושינתה את הכישוף של מיקיאוולי:"את לא תמותי אלא רק תירדמי, וכל הממלכה תירדם איתך, עד שאהובך האמיתי ינשק אותך על שפתייך, ואז הכל יחזור לשגרה".

16 שנים עברו, וכולם באו לחגוג את יום הולדת של הנסיכה בקרחת היער. ראש העיר ארגן יריד ענקי, וכל תושבי הממלכה באו לחגוג אותו! בלי מחטים כמובן, לפקודת המלך... אך הנסיכה לא רצתה מסיבות גדולות, היא רק קצתה לטייל ברחבי הממלכה עם המינימיקית שלה, אמנדה! היא טיילה וטיילה, עד שהגיעה להר געש גבוה ואפוף מסתורין, זהו הר ההישגים. היא לא עמדה בפיתוי, ונכנסה לתוכו, שם ראתה מיקמקית מבוגרת שמנסה לתפור בגד. מה שמיקמקית לא ידעה, הוא שהמיקמקית המבוגרת היא בעצם מיקיאוולי שמנסה לרמות אותה בשביל לגנוב את תפקיד ראש העיר! היא ניגשה אל המיקמקית המבוגרת ושאלה אותה:"את צריכה עזרה בתפירה?". "כן! תוכלי להחזיק בשבילי את המחט הזאתי?", מיקיאוולי שאלה. מיקמקית לקחה את המחט לידיה העדינות, נדקרה מיד, ונפלה ארצה לשינה עמוקה וכל הממלכה הלכה לישון יחד איתה.

מאה שנים עברו, ונסיך יפה תואר בשם מיקמקון הגיע להר ההישגים. הוא נכנס פנימה וראה את אמנדה ומיקמקית, ומיד התאהב במיקמקית! הוא נשק לה על שפתיה, והיא מיד התעוררה, ואיתה גם כל ממלכתה. מתברר שמיקמקון הוא הבן של ענבל, ולכן הן קרובות משפחה! כשהם חזרו התגלה לכולם שמקס הציע נישואים לזואי ביריד, ואמנדה התאהבה באלביס!

שלושת הזוגות: אמנדה ואלביס, זואי ומקס, ומיקמקית ומיקמקון התחתנו למחרת והם חיים בעושר ובאושר עד עצם היום הזה.
1
19


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה