קהילה - היצירות של שלי8240
שלי8240
175
2

יומנה של זואי 25/03/2012

יומני היקר היום היה לי יום מוזר..

התעוררתי במעבדה הרוסה מלאה עשן,
"זואי, ג'ימבו, סאני" שמעתי את מקס אומר.
"מ.. מ.. מקס" גמגמתי והשתעלתי
"איפה את" מקס לחש.
"כאן" אמרתי ונגעתי בכתף של מקס.
"בואי נוציא את האחרים מכאן" הוא אמר ונראה שהעשן משפיע עליו.
משכתי את סאני ומקס את ג,ימבו (שנייהם היו עוד מעולפים) יצאנו במהרות מהמעבדה ההרוסה והסתכלנו בהריסות. "אני תכף אחוזר" אמר מקס ורץ לעבר העשן(איזה גיבור!!) הוא הוציא את הגיטרה של ג'ימבו את הסקייטבורד שלו ואת אלוויס.
"אלוויס!" אמרתי ולקחתי את אלוויס אלי. הוא היה מלוכלך בכתמים שחורים והוא היה מעולף. שמתי את החטיף האהוב עליו מול האף שלו, הוא התעורר וזלל את החטיף. ג'ימבו ניקה אפר מהגיטרה שלו, סאני הוציא כמה מבחנות ששרדו את הפיצוץ ומקס בדק שהסקייטבורד שלו עוד עובד. שמענו צחוק מפחיד מכיוון היער החשוך. סאני נסוג כמה צעדים לאחור וג'ימבו משך אותו חזרה. מקס אמר "אני הולך" וצעד לעבר היער. הלכתי בעקבות מקס וג'ימבו היה מאחורי גורר את סאני שנאבק לברוח. אחזתי באלוויס וקטפתי צמח אלוורה לפצעיו. אלוויס פקח עיינים והסתכל עלי במבט שרומז 'איפה אני ולמה אני מלא אפר?' חיבקתי אותו והמשכתי ללכת. ככל שהתקדמנו הקול התחזק. פחדתי קצת אז חיבקתי את אלוויס חזק מאוד, הוא נשך אותי והפסקתי לחבק אותו. הוצאתי מהתיק של סאני מגבון וניקיתי את אלוויס. הוא נראה נקי בהשוואה אלינו (אני, ג'ימבו, סאני ומקס) שעוד היינו מלאים אפר. מקס הציץ בין השיחים ואמר "ידעתי שהיא קשורה לזה" התבוננתי גם אני וג'ימבו אמר "למה מיקיאוולי ומונדו קשרו את עצמם" סאני אמר משהו מחוכם שלא שמעתי כי טיפלתי באלוויס שהצליח לעוף קצת. מקס קשר מצלמה לצוואר של אלוויס ואמר לו לצלם מה שהוא יכול. אף אחד לא חשב שזה הגיוני אז פשוט ישבנו וחיכינו. אחרי קצת זמן אלוויס חזר ונתן לי את המצלמה. הצצתי בתמונות, היו שם כמו חצי מיקמקים חצי אריות או משהו בסיגנון שעמדו לאכול את מיקיאוולי ומונדו. זה נשמע נחמד מאוד חיים ללא מיקיאוולי ומונדו, מותר לחלום. "חייבים להציל אותם" אמרתי וכנראה שחכתי ללחוש כי בין רגע היצורים האלו תפסו אותי ואת החבורה. אלוויס הצליח להימלט, הוא התישב על צמרת עץ והתבונן בנו.
שלחתו לו מבט של 'תציל אותנו', נראה כיאילו הוא הנהן אבל ביער החשוך שום דבר לא ברור כל כך. אחרי כמה דקות היינו קשורים לצד מיקיאוולי ומונדו.
"כלומניקים מה אתם עושים כאן?" אמרה מיקיאוולי. "מה אתם עושים כאן?" שאל מקס. מונדו התפרץ ואמר "מיקיאוולי יצרה צבא שיצא משליטה וניסה לאכול אותנ.." הוא לא סיים את המשפט כי מיקיאוולי שמה יש על הפה שלו ואמרה"סתום יצור ביבים עלוב" מונדו לחש "כן גבירתי" והתיצב כמו חייל.
היצורים הגדולים הכינו סיר גדול וחתכו ירקות לבפנים (כמה קלאסי) ניסיתי להשתחרר מהחבלים אבל היצורים יודעים איך לקשור. לפתע ראיתי את אלוויס מתחיל לכרסם את החבלים. לאט לאט זחלנו אל מיחוץ ליער והזמנו את משטרת מיקמק סיטי ליער. בוא נגיד שיש יצורים חדשים בגן החיות. ובגלל מה עשינו עיריית מיקמק סיטי תרמה כסף לשיפוץ המעבדה שלנו. סוף טוב הכל טוב!
5
372


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/05/2012   13:36 אגם915  5
זה מ
ה
מ
ם
07/04/2012   22:53 קשיו2003  4
ואוו מדהים אין דברים כאלה...
07/04/2012   11:56 17עמרי  3
יפה מאוד
01/04/2012   13:01 מילי26  2
מההמם !
29/03/2012   19:50 ליאב657  1
נדיר