קהילה - היצירות של מיקושית
מיקושית
5
7

תחרות שבועית 28/03/2013

מאת: מיקושית

בוקר מקמיק אחד לאחר מסיבת היום הולדת של אלביס החבורה התעוררה והופתעה לגלות כי הם התעוררו ביער מיקמק,. פתאום נשמע קול קריאה לעזרה "היי מישהו הצילו אני תקוע!"

זואי הבינה כי הקול נשמע מוכר ואמרה"רגע אחד...ג'ימבו?!", "אני כאן!!" צעק לעברה "זואי אני בתוך מערה ענקית ונתקעתי" זואי, מקס וסאני החלו לרוץ לעבר צרחות העזרה של ג'ימבו ולפתע נעצר סאני וקרא "אוי ואבוי" ומיד אחר כך"אלוהי המולקולות איך זה יכול להיות?!" מקס מיד השחיל שאלה בסעיפים "מה? מה קרה? מה זה סאני??" וסאני מיד שלף תשובה ממקמקת "זהו ההיפנוטרסיטיס 5000 היחיד בכל כוכב מיקמק"

"סאני...במיקמקית מדוברת בבקשה"אמרה זואי בבילבול מהשם הארוך "ההיפנוטיסטיס?" שאלה, "לא ההיפנוטרסיטיס. זהו מכשיר רב עוצמה שיכול בשנייה להפנט אזור שלם".

"מה זאת אומרת להפנט אזור שלם?" שאל מקס, "הלו?! אני עוד פה!!" אלביס מיד התעופף פנימה כאילו מנסה לחפש את ג'ימבו.

בינתיים סאני הוציא את המחשב הנישא שלו וניסה להבין כמה דברים, 1. מדוע התעוררו באמצע יער מיקמק, ו-2. לחפש עוד מידע על המכשיר הענק מימדים ויחיד במינו שהוצב בקצה היער.

"אמממ אוקיי ההיפנוטרסיטיס הוא מכשיר מנשלט מחד בקה בליבו אשר מאפשר לבעליו לשלוט במוחות האזור למטרותיו האישיות או למען מטרות אחרות"... "נוו ומה עכשיו ?!" שאלה זואי

"היי חברים, תודה אלביס" אמר ג'ימבו כאשר הופיע מחוץ לכדור המתכת הענק. "ג'יבו!!!" קראו כולם פה אחד משמחה לראותו, "וואו היה שם כזה מגניב כמו באולם הופעות!! רק שלא מצאתי את היציאה.

"אני יכול לחפש את הקונה של ההיפנ..." סאני לא סיים את דבריו וזואי התפרצה ואמרה "בלי שמות מתוסבכים נקרא לו ... מונדו! " כל החבורה החלה לצחוק וכולם הסכימו.

"אוקיי"אמר סאני "עכשיו רק אמצע את הקונה של המונדו 5000 הזה ונדע מי הציב אותו כאן"

"רגע אחד" עצר מקס את כולם "יכול להיות שזו מיקיאוולי?" "לא יודע" ענה סאני "בואו נברר" מיד החל להקליק ולהקליד במהירות מסחררת ועל המסך הופיעו כתובים וצפנים כמו מערבולת שגרמו לאלביס לאבל שיווי משקל וליפול."כן ! מצאתי" צעק סאני בהתרגשות "הינה ניכנס לכאן ו... אוי לא זאת מיקיאוולי צדקת מקס" "אמרת י לכם,היי איפה ג'ימבו?" בינתיים ג'ימבו חזר למיקמק סיטי

ובלי להבין מה קרה הופיע אצל מיקיאוולי בחנות הבגדים "שלום לך יצור חסר מוח, מה אתה עושה כאן באתם להרוס לי את היום?"

אמרה מיקיאוולי קול ציני. "אני כאן כדי לשרתך" אמר ג'ימבו "תיראו תיראו" אמרה מיקיאוולי בקולה הזדוני למשמע אוזנייה "מה יש לנו כאן פרחח קטן אני מבינה שפגשת כבר את ההיפנוטריסטיס 5000 מה? חעחעחעחע" " צחקה "כן גבירתי" אמר "עכשיו ג'ימבו יקירי אני צריכה שתעשה משהו קטן עבורי..."

"מה שתצטרכי גברת M " "אתה הפרחח עם הגיטרה נכון?" "בדיוק גברת M" ענה "יופי, אני צריכה שתאסוף את כל תושבי העיר לתשכנע אותם בעזרת שיר להיכנס לתוף ההיפנו המתוק והחדש שלי"

"אין בעיה גברתי" אמר ויצא מהחנות. לאחר כמה דקות עלה ג'ימבו על במת העיר והכריז בקול גדול בעזרת מיקרופון "כל תושבי העיר מוזמנים מיקמק סיטי להופעה חיה של ג'ימבו המאגניב!"

מיד החלו לנהור מכל עבר תושבים ובשורות הראשונות היו פועלים של גברת מיקיאוולי."אני מאוד שמח שבאתם אוהבת את כולכם וזה בשבילך גברת M" ג'ימבו החל לשיר ופתאום הופיע סאני וצעק "ג'ימבו תפסיק אתה מהופנט!" וניסה לעבור בין הקהל המרקד, אך ג'מבו לא שמע, הקהל דחף את סאני אחורה וכולם החלו לצעוד לעבר יער מיקמק כאשר מונדו מוביל.

בינתיים שאר החבורה הגיעו למעבדה ופעלו לפי ההוראות של סאני שהם: - לשים אטמי אוזניים, -ולחפש דרך כיצד לפוגג את השפעט ה"מונדו 5000" על תושבי העיר כולה.

מיקיאוולי ידעה שהמכיר יכול להפנט בעזרת כניסה אליו לכן היא שמה מגיני אוזניים מיוחדים שמגיעים במשלוח עם המכשיר. תושבי העיר היו בחצי הדרך ליער כאשר לפתע עצרו ותמהו "מה אנחנו עושים כאן?!", "אני בכלל עשיתי קניות" ,"אוי לא הרכב שלי באמצע הכביש" ועוד... סאני רץ לעבר קהל תושבי העיר עם מגפון וצעק "אתם הייתם מהופנטים על ידי ההיפנורטיסיסט 5000 חזרו לעיר ואנו נטפל בזה"

ראש העיר פנה לגברת מיקיאוולי ואמר "אין לך שום אפשרות להשטלת עלינו תמיד הטוב מנצח אז תפסיכי ותיכנעי!" "חעחע זו היא רק ההתחלה רבותיי אני עוד אשלוט בעיר הזאת!" הכריזה ונעלמה באבק הריסות המכונה

כולם חזרו לעיר החבורה קיבלה אות גבורה כולל ג'ימבו והכל חזר לשיגרה

סוף
266


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה