קהילה - היצירות של roeid991
roeid991
43
33

החיפוש אחר אלוויס הגדול 24/04/2013

בזמן שסאני וגימבו הלכו למצוא את החומר המיוחד והסודי לשיקוי שער החזרה למיקמק סיטי, זואי מקס וחברם הלכו למצוא את אלוויס שהלך לאיבוד כבר כמה ימים קודם לכן.
הם חיפשו אותו בכל מקום ולא מצאו אותו ברחבי האזור שם. המקום היה עצום, לא פלא שהיה קשה מאוד למצוא אותו. זואי הייתה מאוד נחושה למצוא אותו. ליל הבדולח, שהוא הערב בו שער המעבר למיקמק סיטי נפתח אמור להגיע עוד כיומים! אם לא ימצאו את אלוויס עד שיצטרכו ללכת? הם היו צריכים למצוא אותו כמה שיותר מהר.
זואי, לא שקטה ולא נחה לרגע. היא התגעגעה לפנים החמודות של אלוויס הקטן והחמוד שלה. לא ידעה מה לעשות אם לא תראה אותו שוב.
הם הסתובבו ברחובות עד שלפתע ראו מינימיק ענק בגודלו שנראה כמו אלוויס. בהתחלה זואי לא האמינה שזה הוא, אך כאשר הסתכלה על פניו הבינה שזה אלוויס, המינימיק הקטן (או לייתר דיוק עכשיו גדול) שלה.
זואי רצה אליו וחיבקה אותו והוא חייך אליה חיוך ענקי ושמח. בינתים מקס וחברם חשבו איך הפך לגדול כזה. לפתע נזכרו שלפני שנעלם להם הוא שתה את תרכיז השיקוי המיוחד שסאני הרכיב,סאני מאוד כעס עליו כי זה היה חלק מדרך החזרה שלהם הביתה. אולי בגלל זה אלוויס ברח. זואי לא הייתה בזמן שנעלם, היא וגימבו הלכו לחפש מרכיב מיוחד בשביל סאני.
כשהיא הבינה כמה הוא גדול היא שאלה את מקס מה קרה והוא סיפר לה את הסיפור. היא רצתה באותו רגע לתת לסאני על הראש אבל לא היה זמן לזה עכשיו. הוא היה צריך להכין לה את השיקוי שיחזיר את אלוויס הקטן והחמוד שאהבה. הם חזרו למקום שסאני הכין בו את השיקוים וסאני וגימבו עוד לא חזרו מחיפוש החומר המיוחד, זואי מקס וחברם חיפשו את השיקוי המקטין שסאני ייצר כדי שיעברו דרכו את השער, שלא היה רחב במיוחד. הם אמרו לעצמם שסאני יוכל לייצר עוד אחד בכל מקרה. הם נתנו לאלוויס את השיקוי ואז כעבור שעה הוא התחיל לקטון יותר ויותר. זואי שמחה מאוד וגם אפילו אלוויס.
2
74


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה