קהילה - היצירות של קולגייטוטל
קולגייטוטל
12

סיפור לתמונה השבועית- המקום של קיפ 21/06/2013

טוב, זה הסיפור שלי לתמונת השבוע:
זה היה יום רגיל כמו בכל הימים, זואי טיילה במקימק סיטי. היא טיילה וטיילה כשלפתע, שמעה מישהו קורא לה. "זואי! זזזווואאאאייייי!!!" צעק הקול. זואי ניסתה לנחש של מי הקול הזה. "זואי, את שומעת?!" צעק שוב הקול. "אני יודעת מי זה," חשבה לעצמה זואי "זה קיפ!" היא הסתובבה וראתה את קיפ קורא לה. "קיפ זה אתה!" היא אמרה תוך כדי הליכה לעברו. "כן, זה אני." אמר קיפ וחייך. "אני רוצה להראות לך משהו," אמר קיפ "זו הפתעה." "מה זה?" שאלה זואי. "אם אני אגלה לך, זו לא תהיה הפתעה." אמר קיפ. אוף! זואי ניסתה לנחש מה קיפ רוצה להראות לה. "בואי איתי." אמר קיפ ואחז בזרועה של זואי.
זואי הלכה אחרי קיפ. היא הלכה והלכה והלכה והלכה והלכה והלכה והלכה, עד שלפתע הם הגיעו למפל. "זה מה שרצית לראות לי?" שאלה זואי באכזבה. "לא," ענה קיפ "מה שרציתי להראות לך בתוך המיק-מערה." "איזה מיק-מערה?" שאלה זואי. קיפ הלך לכיוון המפל הוא התקרב והתקרב עוד יותר. לפתע זואי הבינה מה הוא מתכוון לעשות. "קיפ, לאאאאאא!!!" היא צעקה. זה היה מאוחר מדי- קיפ קפץ לתוף המפל ונעלם. זואי התחילה לבכות כשלפתע יצאה יד מן המפל. "בואי!" נשמע קול מתוך המפל. "זה קיפ!!!" חשבה זואי בשמחה.
זואי סמכה על קיפ ולכן, אזרה אומץ וקפצה למפל. מאחורי המפל הייתה מיק-מערה מדהימה! "מאיפה אתה מכיר את המקום הזה?" שאלה זואי, מוקסמת מיופיה של המיק-מערה. "האמת," אמר קיפ והתיישב "ההורים שלי נפגשו כאן לראשונה. אמא שלי הייתה מגיעה לכאן כל יום עד שיום אחד, כשהיא נכנסה למיק-מערה היא מצאה שם את אבא שלי."
זואי התיישבה לידו. היא לקחה פרח ונשפה חזק כל כך, עד שהוא עף. קיפ הביט בה. הוא קיווה שהרגע הזה לא יסתיים לעולם.
2
187


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
23/06/2013   18:47 שובבי8  2
סיפור מעניין, אני מקווה שתזכה
23/06/2013   18:10 ריקון25  1
נחמד!!!
ללייקק עננקקקקק (: