קהילה - היצירות של לילי89841
לילי89841
25

המזימה של מיקיאוולי יוצאת לפועל 18/07/2013

פרק3
ועוד שאלכסיס שמעה את האמ צווחת בשימחה:"אני הולכת לסדר יום כזה שמימק סיטי לא תישכח בחיים". בנתיים במעבדה: זואי מלבישה את אלוויס למופת, מנקה אותו, שמה בגדים( יותר נכון שימלה וכתר), שמה את אתוויס בכלוב מקושט יהולמים שאסויים פלסטיק. מקס צחק ואמר: זואי על תגזימי!. זואי לא הבינה על מה מקס מדבר?. סאני פרץ בצחוק ואמר: יותר נכון טכנית הלוויס שלך מלכה פיבילוגית!. זואי צעקה: תירגום סאני!!!!!!. סאני אמר: מלכה מצוחקקת!
וצחק שוב! זואי נעלבה כשכולם צחקו ואמרה: אלוויס שלי יפה כמו כל המינימיקים! גימבו אמר: יותר נכון נסיכת המינימיקים! כולם התגלגלו מצחוק מהבדיחה של גימבו! רק זואי נשארה בוכה ולא הבינה מה קרה? הרי אלוויס שלה יפה יותר מתמיד כמו כל השאר! מקס נירגע לרגע ואמר: את עדדין לא מבינה? פשוט עליך להחליף בגדים למינימיק שלך!
זואי שמחה וכולם נרגעו ועבדו על הבגדים החדשים של אלוויס!
זואי תפרה את הבגדים, סאני מנסה לימצוא צורה של בגד יפה, מקס מחפס צבע חוטים יפה, וגימבו מנקה את אלוויס ( ממשיך את העובדה של זואי שלא המשיכה). בסוף הבגד הכי יפה יצא מושלם! זואי מדדה אותו לאלוויס וזה היה בדיוק במידה שלו! מצעד המינימיקים השנתי היתחיל! אלכסיס לבושה כנסיכה ופנסי שלה ( המינימיק הורוד שלה) כמוה. זואי גם לבושה כנסיכה ושאר החוברה לבושים כג'לטלמנים! אלכסיס צעקה: איכססס איזההה מגעיייל!!!!זואי כעסה וצעקה: מה מגעיל אלוויס שלי מושלם! אלכסיס אמרה כיאילו שהיא הנסיכה: אולי הבגד שלך מושלם, אבל אל וייס שלך מזה מגעיל! פנסי שלי לפחות מכופפף , נקי, תיראו את השיער המדהים שלו., אז בטוח אלוויס שלכם יפסיד ביי ביי חנונים! זואי כעסה כיאילו אין מחר! סאני, מקס, גימבו ניסו להרגיע אותה!
זואי צעקה: אני לא רגועה! ביגלל האלכסיס "המישלמת" אני אפסידד!!!!!
בנתיים: מיקיאאולי נכנסה למיצעד ודחפה את מונדו שישים את השיקוי במרק המינימיקים! מונדו הלך בשקט שיכל שם את השיקוי וחזר במהירות!
ראש העיר צעק: כולם שקט ולהיות רגועים! כי מצעד המינימיקים השנתי מתחיל!!!! אלכסיס ניראתה כיאילו שהיא אמרה: אוווו תודה בטוח אני אזכה והלוזרים שלנו יפסידו!!! השומרים התחילו ליצעוד! בסוף הם היגיעו למרק המינייקים! אלכסיס פיתאום היתחילה לפחד. מיקיאאוולי היתחילה לצחחקק בשקט. החוברה לא הבינה מה קורה? בסוף אלוויס פנסי וכל שאר המינימיקים ברכו והתחילו לישתות מהמרק! אלכסיס צעקה: לא פנסי שלי חזור עלי בבקשה לאאאא למההה!!!!!! ראש העיר אמר: אי אפשר להזיק אותם חזרה! המרק הזה מושך מינימיקים ממש כמו נחש! אלכסיס אמרהף איווו!!!!! בסוף המינימיקים שתתו ופתאום! העניים שלהם דממו, הקרננים גדלו, הגוף גדל, באצם המינימיקים הפכו למינימיפלצות . ראש העיר צעק: אני לא יכל ליראות את זה!בסוף המינימיקים שרפו את הכפר וכולם היתחבאו במיקלטים! סאני המציא שיקוי ריפוי והלך למרק! שפך אותו! והמינימיפלצות נימשכן עליו ושתתו ונהפכו חזרה למינימיקים הרגלים אלוויס חזר להיות יפה, וגם פנסי ושאר המינימיקים חיו באושר ואושר עד אצם היום הזה. הסוף.
259


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה