קהילה - היצירות של 22שירשיר
22שירשיר
21
1

מיקמקית הים הקטנה (בת הים הקטנה) 30/07/2013

היו הייתה פעם מיקמקית- ים בת 18 ששמה זואי, שגרה באוקינוס לייד אזור הספינה האבודה. אביה היה מלך הים, וחבריה היו סאני וג'ימבו הדגים.

זואי לא הייתה מרוצה מהחיים במצולות הים והייתה סקרנית לגבי עולם המיקמקים, אך אביה תמיד הזהיר אותה שהמגע בין מיקמקי הים לבין מיקמקים אסור, אך היא התעלמה מאזהרותיו של אביה.

יום אחד בעזרת חבריה שחתה בלי שאביה ידע לסלע שנמצא על שפת האי, ופגשה שם שחף בשם קיפ שנתן לה מידע על המיקמקים, וזואי התלהבה ורצתה להיות גם מיקמקית רגילה.

לילה אחד- זואי, סאני, ג'ימבו ויועצו של מלך הים מיקבסטיאן הלא מרוצה, עלו אל פני הים כדי לראות חגיגת יום הולדתו של נסיך ששמו היה הנסיך מקס בספינה.

כשזואי ראתה את הנסיך מקס, התאהבה בו במבט ראשון. פתאום, החלה סערה שהטביעה את הספינה, וזואי נחלצה לעזרתו של הנסיך והביאה אותו בעודו מחוסר הכרה לחוץ הים, ובדרך שרה לו, אבל כשחזר להכרה, היא עזבה במהרה בכדי להימנע מלהתגלות. הנסיך מקס זכר את קולה של המיקמקית שהצילה אותו ושרה לו והוא נשבע למצוא אותה, וזואי נשבעה להצטרף לעולמו.

מלך הים שם לב לשינוי בהתנהגותה של זואי, ולחץ על מיקבסטיאן לגלות לו מה קרה. כשגילה על אהבתה לנסיך מקס, הלך למערה שהייתה המחבוא הסודי שלה, שם אספה חפצים של מיקמקים, וכעס עליה ואמר לה כמה מסוכנים הדברים שעשתה. זואי הסבירה לו כמה היא רוצה להפוך למיקמקית רגילה וכמה זה טוב, אך אביה לא הרשה לה והזהיר אותה שלא לעשות זאת שוב.

אחרי שאביה הלך, צלופח בשם מונדו שיכנע את זואי ללכת אל מכשפת הים- מיקיאוולי, שתהפוך אותה למיקמקית רגילה.

זואי הלכה אל מכשפת הים מיקיאוולי, וביקשה שתהפוך אותה למיקמקית רגילה.

מיקיאוולי הסכימה להכין לזואי שיקוי שיהפוך אותה למיקמקית לשלושה ימים, בתנאי שתיתן לה את קולה. ואם עד היום האחרון היא לא תקבל מהנסיך מקס "נשיקת אהבה אמיתית", היא תהפוך למיקמקית ים ותהיה שייכת למיקיאוולי.

זואי הסכימה, ונתנה את קולה מיקיאוולי שהכניסה אותו לקונכיה.

כשזואי קיבלה רגליים, סאני ג'ימבו ומיקבסטיאן לקחו אותה אל פני השטח, והיא הייתה אילמת, כיון שנתנה למיקיאוולי את קולה.

כשראה אותה הנסיך מקס בחוף חשב שהיא ניצלה מטביעה אילמת, ולא ידע שהיא מיקמקית הים שהצילה אותו.

זואי בילתה עם הנסיך מקס, ובסוף היום השני כמעט התנשקו, אך מונדו הפריד ביניהם.

מיקיאוולי כעסה על קירבתם של זואי והנסיך, והיא הפכה את עצמה למיקמקית רגילה צעירה ויפה בשם אלכסיס, ותלתה בשרשרת את הקונכיה עם קולה של זואי על צווארה, וכשהיא הופיעה על החוף ודיברה ושרה בקולה של זואי, זיהה הנסיך מקס את הקול והיא הטילה עליו קסם מהפנט שישכח את זואי.

למחרת מגלה זואי כי הנסיך מקס יהיה נשוי ל"אלכסיס" שאינה אלא מיקיאוולי מחופשת.

השחף קיפ גילה שאלכסיס היא בעצם מיקיאוולי והודיע זאת לזואי, וזואי כששמעה זאת הלכה אחרי ספינת החתונה. מיקבסטיאן הלך להודיע למלך הים זאת, וקיפ השחף שיבש את החתונה על ידי בעלי חיים שונים, ובתוך הבלגן נשברה הקונכייה סביב צווארה של מיקיאוולי, וקולה של זואי חזר אליה. כשראה הנסיך מקס שהיא זאת שהצילה אותו, רץ לנשק אותה אך השמש שקעה וזואי הפכה למיקמקית ים בחזרה, ומיקיאוולי חשפה את עצמה וחטפה את זואי.

אביה של זואי התעמת עם מיקיאוולי ודרש לשחררה, אך לא ניתן היה להפר את העיסקה.

בעידודה של מיקיאוולי, המלך הסכים לקחת את מקומה של זואי כאסיר של מיקיאוולי, וכשזואי השתחררה מיקיאוולי הפכה את אביה לאלמוג והוא איבד את סמכותו על האוקינוס.

מיקיאוולי הצהירה על עצמה כשליטה החדשה, והתפתח מאבק בעקבותיו בטעות מיקיאוולי הרגה את מונדו. בזעמה, מיקיאוולי השתמשה בקלשון של המלך כדי לגדול למימדים עצומים.

זואי ומקס התאחדו על פני השטח כשמיקיאוולי גדלה והפרידה בין השניים. אז היא קיבלה שליטה מלאה על האוקיינוס ​​כולו, ויצרה סערה עם מערבולת וספינות טרופות, שאחד מהם פוקד על מקס. כשמיקיאוולי ניסתה להרוס את זואי שנלכדה במערבולת, הנסיך מקס דקר את מיקיאוולי בבטן עם מוט חרטום הספינה השבור, והרג אותה.

כוחה של מיקיאוולי נשבר, וגרם לאביה של זואי ולכל האלמוגים האחרים בגן של מיקיאוולי לחזור לצורתם המקורית. משהבין כי זואי באמת אוהבת את מקס, ברצון שינה אותה ממיקמקית ים למיקמקית רגילה. ואז זואי ומקס נישאו על ספינה ועזבו ליבשה, והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.
2
189


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה