קהילה - היצירות של ורודה191
ורודה191
4

מזימה עובדת או לא 11/08/2013

יום אחד קם מונדו ואמר לגברת
מיקיאוולי יש לי רעיון להשתלת על... מיקמק סיטי,הגברת היסתכלה במבט מופתע מאוד על מונדו ושאלה...נו מה הרעיון גלה לי כבר, מונדו הסתכל לצדדים , ובדק עם אף אחד לא מסתכל ואמר תמציא בגדים ... ותמכרי אותם הגברת אמרה ו...... לא נתת לי לסים ענה מונדו ובתוך הבגדים תכניסי שבב לשילטת מוח.... הגברת הסתכלה על מונדו וצחקה צחוק מרשע מואאאה מואאה גם מונדו התחיל לצוחק, מה שהם לא ידעו שאלביס עבר בדרך והקשיב להם לפתע מיקיאוולי הבחינה באלביס אלביס הצליח לברוח.
מיקיאוולי קרא מונדו אל תדאגי אלביס לא יכול לדבר אפשר להמשיך בתוכנית צחק מונדו מואההה מואהההה נכון הגברת מיקיאולי שאל מונדו בתמימות רבה אך מיקיאולי לא ענתה, בחדר נשמעה דממה ורק קול אחד היה של אלכסיס שצרחה.
אלביס חזר למעבדה ונשא לאמר לחוברה את מה שראה אבל החבורה לא ידעה כפי שמונדו אמר אי אפשר להבין מינמיקים.
למחרת התוכנית של מיקיאוולי עבדה ומקס סאני וגמבו היו בשלטתה של הגברת כל העיר השתחוה לגברת חוץ משלושה מיקמקים שעשו מרד שהצילחו לא ליכלא לתוך הכישוף לא תופתעו לגלות שזאתי זואי אבל מה עם אני יאמר לכם שזה לא רק היא אלה גם אלכסיס והכי תופתעו על הבא מונדו עם שנאו את זה ולא גילו רק מונדו ידע את ההסרה של הכישוף אבל הגברת מחכה לו את כל הזיכרון בנוגע לזה.
אבל אז אלכסיס אמרה למונדו זוכר שהיה שקט ואז צרחתי ברור ענה מונדו ו......
צרכתי כראיתי משהו מפחיד דף נו שאלו זואי ומונדו בפחד בדף היה כתוב......
יומני היקר היום ה 8.8 2013 מחר אני אשתלת על העיר כך היה כתוב אבל יש נוסחה באזור חדש וכיפי אבל היא נסתרת בתוך מכונה מכונת הפתעות.
זהו זה אמרה זואי שרקה לאלביס ואמרה שימו בגד ים אנחנו יוצאים לפארק המים.
הם הלכו לשם וחיפשו את מכונת ההפתעות ושם היתה קופסא ובה כתוב סודי.
בפתק היה כתוב נוסחה במבה ביסלי אפרופו וסוכריות הצילו את העיר והחיזרו אותה למצבה הקודם.
מתחת לזה היה כתוב עליכם שכל העיר תשמע את זה ביחד.
הם יצאו לתחנת הרדיו ואמרו את הקסם
במבה ביסלי אפרופו וסוכריות החזירו את העיר למצבה הקדום באותו הרגע ההשפעה עברה ומיקיאולי הלכה למשפט בינתים זואי הלכה לבלות עם אלביס בפארק המים
הסוף.
102


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה