קהילה - היצירות של ליפ46
ליפ46
10
4

אגם המיקברבורים 24/08/2013

אגם המיקברבורים
היו היה נסיך ושמו מקס.
הוריו חיפשו לו כלה שתהיה הנסיכה.
יום אחד טייל מקס ביער הקרוב לארמונו. וראה פתאום אגם יפיפה והמון מיקברבורים ששוחים בו.
הנסיך ישב ליד האגם עד שעות הערב.
לאחר שהשמש שקעה הסתכל מקס על אחד המיקברבורים ופתאום המיקברבור הפך לנסיכה יפיפייה. מקס התפלא מיופייה של הנסיכה ושאל "שלום אני מקס מה שמך?"
"אני זואי" אמרה הנסיכה "המכשפה מיקיאוולי וביתה אלכסיס הטילו עלי כישוף שהפך אותי לברבור. ורק בערבים אני חוזרת לשוב להיות מיקמקית"
בזמן שהנסיכה זואי והנסיך מקס דיברו, כל שאר המיקברבורים הפכו למשרתות ושירתו את זואי. זואי ומקס נפרדו לשלום בזריחה. מקס רץ הביתה בשמחה ואמר להוריו שמצא את כלתו ואז המלך ציווה על משרתיו לערוך נשף ריקודים ושהנסיכה זואי תבוא. אך לרוע המזל, מונדו המשרת של המכשפה מיקיאוולי ראה את המודעה וסיפר למכשפה.המכשפה מיקיאוולי קראה לאלכסיס שתתחפש בעזרת כישוף לזואי ותגיע במקומה לנשף וכך הממלכה תיהיה שלהן. בערב גם זואי ראתה את המודעה ורצה למשרתותיה שיכבסו ויתפרו שמלה בשבילה, אך זה היה מאוחר מידי הפעמונים צלצלו לשעה תשע והנשף התחיל.שמקס ראה את אלכסיס הוא מיד חשב שזו זואי והחל לרקוד איתה פתאום זואי פרצה לנשף ואמרה "אני זואי האמיתית זו אלכסיס הבת של המכשפה הנוראה מיקיאוולי !" המכשפה מיקיאוולי כעסה והשליכה את זואי מחוץ לחלון. מקס קפץ כדי להציל אותה, אבל היא נפצעה מיקיאוולי ירתה מכת ברק כדי הרוג אותה אבל מקס נתן לה נשיקת קסם אמיתית שהצילה אותה. המכשפה מיקיאוולי התאדתה וגם ביתה אלכסיס אז הכל חזר לקדמותו . זואי חזרה ליהיות נסיכה תמיד ומקס וממלכתו חזרו ליהיות מאושרים ומונדו נכנס לבית הסוהר.
זואי ומקס התחתנו וחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה
1
75


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה