קהילה - היצירות של 3מותק1
3מותק1
63
2

מיקמקית חדשה בכפר! 26/08/2013

בתוך יער אבות חיים יצורים קטנטנים וקוראים להם המיקמקנים, המיקמקנים הם יצורים קטנים וכחולים שלבושים לבן הם יצורים קסומים ובראשם עומד מיק-סבא, הכל טוב ויפה בכפר המיקמקנים חוץ מהעובדה שמיקיאוולי הנוראה וחיית המחמד שלה מונדו רוצים לתפוס אותם. בכפר מאה בנים ואין אף בת אחת. מיקיאוולי רחשה מזימות ובדקה רעיונות איך לתפוס את המיקמקנים החמקנים. יום אחד עלה במוחה הרעיון המושלם, היא תיצור מיקמקנית שתעורר תחרות וקנאה בכפר וכל הדרדסים יעזבו וכך יהיה קל לתפוס אותם.וכך היה היא יצרה מיקמקנית בעלת שיער שחור קצר ועור כחול והיא לבשה שמלה לבנה. יום אחד המיקמקנים עבדו ביער ושמעו בכי, בר-מוק הסתכל ומצא מיקמקנית יושבת על סלע ביער ובוכה, היא סיפרה לו את הסיפור שלה, שהיא אבדה ביערות כשיצאה לחפש מיק-תותים, הוא הציע לה לבוא ולנוח בכפר והיא כמובן הסכימה.
כל המיקמקנים שמחו והתחילו לחזר אחרי המיקמקנית היפה, הביאו מתנות, מכונות, עוגות ופרחים ויום אחד דיברה עם מיקיאוולי הנוראה דרך המראה בחדרה היא סיפרה לה על הכל ומיקיאוולי אמרה לה להביא את כל המיקמקנים לעץ האלון הגדול ושם תוכל לתפוס אותם, וכך היה היא ביקשה מכולם. בעוד היא מתארגנת הם הלכו לעץ האלון הגדול וחיכו וחיכו... בנתיים פגשה מיקמקנית את מיק-סבא וסיפרה לו שמיקיאוולי עומדת לתפוס את המיקמקנים המסכנים. הם רצו מהר אל עץ האלון הגדול ולא ראו אף מיקמקן. מיקיאוולי כבר תפסה אותם. מיקמקנית התייפחה ובכתה אבל מיק-סבא החליט שהוא ימצא אותם ויציל אותם, הוא הגיע לביתה של מיקיאוולי וראה את המיקמקנים שלו כלואים ומחכים להיכנס למרק, מיקיאוולי הבחינה בו והכניסה אותו לכלוב יחד עם כולם, ובנתיים מיקמקנית חושבת בכפר על מעשיה ומחליטה שהיא תעשה מעשה, היא נכנסה לביתה של מיקיאוולי בלי שתשים לב ושיחררה זבוב באוויר, מונדו התעסק עם הזבוב ומיקיאוולי קראה מתכון, זה היה מושלם היא יכלה להבריח את כל המיקמקנים ולהציל אותם, היא תיפסה על סירים ומחבטות על כפיות ומזלגות אבל כפית נפלה ורעש מתכת נשמע מיקיאוולי הבחינה בה. במהירות היא פתחה את הכלוב הראשון ורצה במהירות לשני. "ברחו חברים ברחו!" צעקה.
היא נשארה שם ושאר חבריה נסים החוצה.
היא רצה וקפצה בין מחבטות וסירים הלכה על כיסאות ושולחנות וקפצה לרצפה כשהתקרבה לדלת מונדו סגר עליה ואז השמיעה קול זמזום ומונדו הכסיל חיפש זבוב ליד ראשו הוא לא שם לב והיא כבר ברחה. "סליחה חברים." אמרה. "אני ממש רוצה להיות אחת מיכם אבל מיקיאוולי יצרה אותי כדי לתפוס אתכם." היא בכתה. "את יכולה להיות אחת מאיתנו." אמר מיק-סבא. "אני צריך רק לכשף אותך." היא הסכימה וכל המיקמקנים חיכו בצפייה שיצאו. מיק-סבא יצא עם חיוך על הפנים. "קבלו את חברתכם החדשה בכפר: מיקמקנית!" מהדלת יצאה מיקמקנית עם שמלה לבנה ארוכה ושיער בלונדיני ארוך וכובע מיקמקנים. מאותו יום היא חברה בכפר המיקמקנים והיא שמחה מכיוון שיש לה משפחה!
הסוף.
165


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה