קהילה - היצירות של יניב15שולט
יניב15שולט
5

מיק סיפור מהאגדות 03/10/2013

אלכסיס ושלושת הדובים
יום אחד היו שלושה דובים:
אבא דוב ששמו היה: סאני.
אמא דובה ששמה היה: זואי.
ותינוק דוב ששמו היה: מקס.
בוקר אחד קמה אמא זואי והכינה דייסה לארוחת הבוקר ובגלל שהדייסה הייתה מאוד חמה, אמרה: אולי נצא לטייל עד שהארוחה קצת תיתקרר ענה לה סאני: בשמחה זואי, ולקחו את מקס התינוק ויצאו לטייל.
לפתע ילדה קטנה ששמה היה אלקסיס ראתה בית קטן באמצע היער והייתה כל כך רעבה ששהלכה לכיוון הבית ודפקה בדלת אך אף אחד לא פתח. החליטה אלכסיס להיכנס אל תוך הבית ופתאום ראתה על השולחן שלושה קערות של דייסה ומרוב שהייתה רעבה הייתה חייבת לאכול. ניגשה אלקסיס אל הקערה הגדולה והתחילה לאכול ממנה ופתאום ירקה הכל החוצה ואמרה: הדייסה הזאת ממש חמה אולי אני אטעם את הדייסה הבינונית. טעמה אלקסיס את הדייסה ופתאום ירקה אותה החוצה ואמרה: הדייסה הזאת ממש קרה אולי אטאטם את הדייסה הקטנה. והלכה לטעום אותה ואמרה: וואי זה כל כך טעים ואכלה את הכל. מרוב שאלקסיס הייתה עייפה רצתה לשבת כל כיסא וראתה שלושה כיסאות והלכה לשבת על אחד מהם. היתיישב אלקסיס על הכיסא הגדול ואמרה: הכיסא הזה ממש לא נוח. ועברה להיתיישב לכיסה הבינוני ואמרה: הכיסה הזה גם לא נוח ועברה לכיסא הקטן וכאשר אלקסיס ישבה א\על הכיסא הקטן היא שברה אותו. אז היא החליטה ללכת לחפש אולי מיטה כדי שתוכל לנמנם קצת ראתה אלקסיס שלושה מיטות והלכה לשכב באחת מהם. התקרבה אלכסיס אל המיטה הגדולה ושכבה ואמרה: המיטה הזאת ממש קשה אי אפשר לישון עליה. ועברה למיטה הבינונית, שכבה עליה ואמרה: המיטה הזאת יותר מידי רכה, ועברה למיטה הקטנה. נשכבה שם ונרדמה.
משפחת הדובים חזרה אל ביתם לאחר הטיול המהנה וניגשו אל האוכל שלהם. בא סאני ואמר מישהו אכל מהצלחת שלי, אמרה גם כל זואי: מישהו אכל מהצלחת שלי, ומקס התינוק אמר: אמא אבא מישהו אכל את כל האוכל שלי. מענין מי זה היה יכול להיות אמרו כולם ועברו כל הכיסאות. סאני אמר: מישהו ישב על הכיסא שלי וגם כך זואי אמרה: מישהו ישב על הכיסא שלי, ומקס התינוק אמר: אמא אבא מישהו שבר לי את הכיסא. אוי ואוי אמרו כולם והלכו לחדר השינה שלהם, אמר סאני: מישהו ישן על המיטה שלי וכך גם זואי אמרה: מישהו ישן על המיטה שלי, ותינוק מקס אמר: אמא אבא מישהו ישן על המיטה שלי. הסתכלו סאני וזואי וראו ילדה קטנה עם שיער בלונדיני ישנה על המיטה של מקס התינוק ולפתע התעוררה אלקסיס ראתה את הדובים וברחה, רצו אחריה הדובים ואמרו לה חכי, עצרה אלכסיס ואמרה: אני כל כך מצטערת הייתי ממש רעבה ועייפה ודפקתי אצלכם בבית ואף אחד לא פתח אמרו הדובים זה בסדר, והזמינו אותה לביתם. הסוף.
34


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה