קהילה - היצירות של LIZI10
LIZI10

מנהרת המיקמק 04/11/2013

הקדמה:שלום אני מיקטומי אני היום אספר לכם סיפור עליי ועל מיקה
זה הסיפור: פרק 1: אני ומיקה הלכנו לצופים והיה לנו טיול לאי הלכנו בהתחלה מהפארק לחוף ואז מהחוף לאי
באי היה ממש רטוב והדרך יותר רטובה עלינו על רפסודה ושטנו ושטנו ושתנו עד שהגענו לשם ואין מישהו שלא יצא לא רטוב חוץ מגדי שהפיל את כולם מרפסודה ויצא מזה עם סימנים ממש קטנים של מים
הגענו לאי היה ממש יפה לקחו אותנו לצלול בים ולהיכנס לספינה שטבעה
אבל הייתה עוד ספינה שלוקחת אותך למקום שבו צוללים אז נשארו עוד 30 שניות לסיום הספירה ובינתיים אני ומיקה הסתכלנו על מערה
המערה הייתה ממש מפחידה והכניסה הייתה קטנה וצרה היו עוד עשר שניות לנסיעת הספינה ו-5 4 3 2 1
הספינה נסעה כולם צעקו למה לא עליתם וזאת הייתה הנסיעה האחרונה
אני ומיקה נשארנו מביטים על המערה ונכנסנו לתוכה היה חשוך מאוד
ומפחיד מאוד נכנסנו וראינו חור באדמה אני רציתי להיכנס לבפנים אבל מיקה סירבה בסוף אני קפצתי לבפנים וה דלת של המערה נסגרה היה עוד יותר חשוך אז והיא קפצה אחרי פרק 2 :
אנחנו היינו בחור והיה ממש חשוך מיקה קצת פחדה אבל אני הייתי נרגש
איך נדע יכול להיות שאני ומיקה הראשונים שגילו את המערה
פתאום היה רעש והרגשנו שהמערה מתהפכת ואז יצאנו מהחור וראינו את החור עולה והגיע לתקרה אנחנו הבנו שהמערה בעצם עיגול שיכול להתגלגל אז זה אומר שאנחנו על התקרה והרצפה למעלה
אני ומיקה חיפשנו דרך לצאת ואז היה שער זוהר וצבעוני ואני חשבתי שזה היציאה קפצתי לבפנים ומיקה אחרי והגענו לתקופה הישנה של ארץ מיקמק
הגענו לעיר הישנה ועדיין היו שלטים לבחירות הראשונות במיקמק
שבהן ראש העיר נבחר
הלכנו ליד מיקפה והכל נראה ישן נכנסנו לחנות הממתקים אבל לא הצלחנו היא הייתה עוד סגורה כדי לחזור חזרה למיקמק 2013-2014 היינו צריכים ללכת חזרה לאי בדרכנו לאי ראינו את מקס וזואי הקטנים הם היו ממש תינוקים חמודים ולידם היו גימבו וסאני ססתם שיחקו בקריאה ונגינה בכלי נגינה לתינוקות וגם ראינו את ראש העיר הייתה לו חתונה עם מיקיאוולי!!
הלכנו ללוח מודעות וראינו המון מיקמקים שכותבים הודעות ליד המחשב באפליקציה
פרק 3
לאחר מכן הלכנו לקלאב והמון מיקמקים קפצו והשתוללו בבריכה
אבל ידענו שאנחנו חייבים ללכת חזרה לשנה שלהם אז הם טיילו והגיעו להר ההישגים בהר ההישגים היה דרך אל החוף והם נסעו ברפסודה לאי
הם ראו את השער הצבעוני שחיכה להם שם כל הזמן והם קפצו לתוכו והם הגיעו שבכלל לא היה את הר הגעש או המעבדה ואפילו ראש העיר היה תינוק והכל היה שחור לבן כמו פעם לבסוף היה קצת קשה למצוא את החוף כי המפה השתנתה מאז
הגענו לחוף ואז לאי וראינו את אותו השער ועם אותו צבע אז ידענו שזה יחזיר אותנו לשנת 1895 ששם אפילו מיק-סבתא לא נולדה
אז חשבנו שזה כמו משימה במיקמק וצדקנו חשבנו שזה יהיה בניגוד של האי שזה המעבדה הלכנו למעבדה וראינו שער בלי צבעים נכנסנו והגענו הביתה בשלום ובדיוק כל הילדים מהצופים חזרו והם חזרו רטובים כי הספינה עם כל העצים תקעה את דן עם חולצתו באחד המסמרים