קהילה - היצירות של דולאנד
דולאנד
11

מיק-כלב 05/01/2014

שם הספר : מיק-כלב
בבוקר אחד בחודש מאי ... נולדו חמישה גורי כלב תחש. שמו של אחד מהם היה מיק-כלב. הגורים גדלו כמו שגורים נוהגים לגדול . בשבועות הראשונים הם היו כל כך דומים אחד לשני עד שאי אפשר להבדיל בניהם .
אבל כעבור תשעה שבועות התחיל מיק-כלב פתאום לגדול ולגדול ולגדול הוא נעשה יותר ארוך מכל האחים והאחיות שלו .וכשהוא גדל לגמרי הוא היה כלב התחש הכי ארוך בעולם. הוא אפילו ידע להתקפל לצורה של מיקמק ולכן שמו התאים לו ... מיק-כלב היה שבע רצון מאוד מעצמו מפני שלכבוד גדול יחשב לכל תחשב להיות כל כך ארוך.
כשמיק-כלב היה בן שנה הוא זכה בפרס תערוכת הכלבים כל אחד החשיב אותו לכלב היפה מכל .כל הכלבים והאנשים העריצו אותו . רק כלבה אחת בשם מיקיאוולי לא העריצה אותו . אבל מיקיאוולי צחקה לו שהיא לא אוהבת כלבים ארוכים .מיק-כלב ענה לה אבל זה כבוד גדול לכלב תחש להיות ארוך כל כך .היא השיבה לו אני בכל זאת לא אוהבת כלבים ארוכים .מיק-כלב נפגע אבל הוא הסתיר זאת מפניה.
מיק-כלב למרות זאת אהב את מיקיאוולי ואמר : תתחתני איתי בבקשה ! אני יעשה הכל בשבילך . "אני לא מאמינה " אמרה מיקיאוולי ואז התחיל מיק-כלב לעשות הכל כדי מיקיאוולי תאמין לו . ראשית הוא הביא לה עצם גדולה יפה וטעימה . "תודה בעד העצם " אמרה מיקיאוולי אפילו בשביל עצם לא אתחתן איתך אני לא אוהבת כלבים ארוכים !
מיק-כלב היה צריך לנסות משהו אחר . הוא נתן לה את כדור הגומי הנחמד שקיבל במתנה ליום הולדתו. "תודה" אמרה מיקיאוולי אבל אני בכל זאת לא אתחתן איתך . אני לא אוהבת כלבים ארוכים . אגב כל כלב יכול לתת מתנות ! והיא ברחה עם הכדור .מיק-כלב היה עצוב מאוד . הוא אמר למיקיאוולי תראי רק אני יכול להתקפל בצורת מיקמק . לא רע אמרה מיקיאוולי שמך באמת מתאים לך .
עברו כמה שבועות ומיקיאוולי אפילו לא רצתה לשחק עם מיק-כלב היא לא הסתכלה עליו ולא רצתה לדבר איתו . יום אחד כשיחקה מיקיאוולי עם הכדור שקיבלה ממיק-כלב קפץ הכדור והתחיל להתגלגל ולהתרחק . היא ניסתה לרדוף אחריו ולתפוס אותו ובומפס ! מיקיאוולי והכדור שלה נפלו לבור עמוק .
מיקיאוולי ניסתה לצאת מהבור אבל לא הצליחה הבור היה עמוק והיא הייתה קטנה .היא נבהלה נורא אם אף אחד לא יבוא להציל ... אבל בדיוק אז הופיעו פניו של מיק-כלב למעלה בקצה הבור איך כשראה שמיקיאוולי בסכנה הוא בא מהר לעזור לה .אל תפחדי מיקיאוולי אני יוציא אותך מהבור אמר מיק-כלב! שילשל את גופו הארוך לתוך הבור ותפס במיקיאוולי והוציא אותה כמה טוב שאתה כל כך ארוך אמרה מיקיאוולי .
אתה נפלא !הצלת את חיי אמרה מיקיאוולי . האם עכשיו תתחתני איתי ? שאל מיק-כלב
כן כן ! אמרה מיקיאוולי אבל לא מפני שאתה ארוך אלא מפני שאני אוהבת אותך !הצלת את חיי !
הם התנשקו בפיהם והתחתנו ובבוקר אחד בחודש מאי נולדו חמישה גורי כלב תחש !
3
126


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה