קהילה - היצירות של ונסה873
ונסה873
14
2

זואי ומקס סיפור האהבה האמיתי 05/01/2014

בוקר זהיר וזהוב,
יצאה זואי בודדה ועצובה...
זהו היה יום האהבה.
כל המיקמקים יצאו בזוגות מאושרים.
זואי היפה והזרחנית, הפכה לבודדה וחסרת הרגשות לשמחת חיים.
היום עבר לו עד צהריים,
וכל הזוגות התכנסו ליד בינין העיריה
רוקדים רוקדים מאושרים.
בזמן ההליכה בתוך הריקודים המופרעים.
פגשה בסאני וג'ימבו..
ראתה אותם זואי עם מיקמקיות
זואי עמדה שם קפואה ולא האמינה שבמהירות כזאת מצאו בנות זוג.
זואי, הרגישה דחף לרוץ ולבכות, אך ידעה שלא יתאים דבר זה, אז הלכה קדימה בלי לשים לב. בדרך פגשה במקס, עצוב כמוהה.. בגלל שזואי הבינה על התנהוגותו ממש טוב, ידעה שעם יזמין אותה לנשף האהבה בערב, יקח מישהי אחרת וליבה יפגע, היא ראתה זאת קורה בנשף 2013 מיקמקית נפגעה קשות מיזה.
זואי הלכה קדימה לכיוון המעבדה שהיה לא רחוק ממקס. מקס הבחין בזואי, בגלל אהבתו אליה, חשב להזמין אותה לנשף יום האהבה. אחר משהו עצר בעדו, בגלל שמקס ידע על אישיות זואי והתנהגותה, ידע שיכלה להיפגע קשות מדברים כאלה, כי אהבה אצלה, זה לא משחק.
זואי ישר וישר, ליד דלת המעבדה, עצרה.. חשבה שאולי עשתה טעות? הייתה צריכה לגשת אל מקס? זואי הסתכלה אל עבר מקס, שהיה טיפה רחוק..היא כבר ראתה אותו לא בוכה, אלא ההפך, תקוע בתוך מחשבות אשר רצות מסביבו. שכבר לא יכל לבחור במה לחשוב..
זואי נכנסה אל תוך המעבדה, וחשבה למה היא נכנסה אליה.. היא אמרה לעצמה: 'עם כבר נכנסתי, אולי אטייל לי קצת, אולי אמצא משהו מעניין'
הלכה זואי במעבדה ואז ראתה פתק על הקסדה שלה שמיועדת למשחקים אשר סאני ממציא. בפתק היה רשום: 'היפגשי איתי בשעה שתיים מאחורי בינין העיריהץ מאת מעריץ סודי' זואי לא המאינה למראה עיניה! מעריץ סדי התגלה בפניה,ראתה זואי שבעוד דקות ספורות השעה שתיים אז יצאה בריצה מהירה!
מקס הבחין בזואי שהיא שמחה, וחשב לעצמו שזהו מצאה מישהו. חשב מקס בזאת ולא האמין שזה יכל להיות, כיוון שבתוך המעבדה לא היה אף אחד. הלך מקס אחרי זואי בעדים מהירים שלא מעוררים חשש באנשים. כאשר הגיע מקס למקום היעד של זואי, ראה שם את מונדו חוטף אותה, זואי צעקה: 'הצילו! הצילו!' אח אף אחד לא שמע מלבד מקס. מקס לא הספיק לצאת ממחבואו כי כבר נעלמו מונדו וזואי בבת אחת, הבין מקס לפי האור שזה מכונת השיגור של סאני, שנחטפה לא מיזמן.בגלל שהמכונה תמיד משאירה סימנים אחריה, בעזרת הסימנים אפשר לזהות לאיזה מקום השתגרה. 'הביוב, חכם מאוד.' אמר מקס לעצמו, והלך בדרך סודית ומהירה מאוד לביוב. כאשר הגיע, זואי הייתה קשורה למכונה,
'שלום שלום יקירתי, זמן שלא נפגשנו. בודדה לא?אני יודעת שמקס נמצא שם, רואים את הכובע הקטן, קדימה תצא.' אמרה מיקיאולי. לזואי ואל מקס, ידע מקס הצעיר, שאין טעם להתחבא אז יצא.
'עם אתה רוצה להג על יקירתך זואי, צא עם ביתי אלכסיס לנשף יום האהבה, עם אינך תצא איתה, זואי שלך תאבד כוחות במהירות.' איימה מיקיאולי על מקס, בגלל שמקס אהב את זואי, עשתה את בקשתה, ואז התנגד. 'לעולם לא אצא עם הבת שלך!' צעק מקס בכוח. 'כל התנגדות שלך, תפגע בזואי הצעירה.' ואז זואי התחשמלה בחוזקה! צעקה זואי מכאב רב.
מקס לא היה יכל לראות את כאבה של זואי, אבל הוא אינו יכל לצאת עם מישהי שהוא לא אוהב. הוא גם לא יכל לצאת עם אויבת שלו. מקס אמר שוב לא,
וזואי כמו כן, התחשמלה שוב. לא היה יכל מקס לראות את כאבה של זואי,
נפל על בירכיו ואת ידיו, הפיל על ריצפת הביוב. 'דיי! דיי! תפסיקו'
צעק מקס ודמעות זלגו מעיניו ונפלו מלחיו.'אצא, אצא עם אלכסיס, רק תפסיקו!' שמחה מיקיאולי, וחושך עמוק נפל על הביוב, מקס הרגיש את עצמו מתעלף, וכאשר קם, ראה תקרה מעליו, לבנה וזוהרת,כאשר קם ראה ליד כתפו הימנית, את אלכסיס מוכנה יפה ושמחה. ואת עצמו לבוש בבגד נשף..,
הבין מקס,כי הסכים להצעתה של מיקיאולי כדי שתעזוב את זואי. יצא מקס עם אלכסיס המאושרת. הף יי בבינין הנשפים. כאשר התקרבו מקס ואלכסיס יותר ויותר, אלכסיס נהייתה יותר ויותר מאושרת.כאשר נכנס, התחילו הריקודים. אלכסיס תפסה את ידו של מקס בחוזקה, והתחילה לרקוד איתו. מקס ניסה למצוא את זואי, ואז מצא אותה, עומדת ליד כיסאו של ראש העיר.
כאשר פקחה עיניה, ראה מקס שצבע עיניה של זואי הפך לבהיר, כלל הצבע השחור בעניים, הבין מקס שמיקיאולי עשתה את זואי היפה לעיוורת. כעס מקס עד שעזב את אלכסיס כי גם כך התחברה עם מיקמק אחר. ניסה מקס להתקרב. אך השומרים אינם הרשו.
צעק מקס: 'זואי! זואי!' הבחינה זואי בקולו של מקס. אמרה לראש העיר שרוצה לגשת אל מקור הקול אשר קורא לה.
כאשר התקרבה רגישה בשומרים, אז ביקשה מהם שיתנו לה לעבור.
מקס ראה את זואי, שמח, 'מקס?' שאלה זואי, 'אתה זה שצעק אלי?' הוסיפה.
'אממ..כן..' אמר מקס בבישנות
'אני מקווה שכבר ראית שאני עיוורת..'
'כן ראיתי..אני מצטער זואי, הייתי חייב לא להסכים למיקיאולי..' אמר מקס בעצב.. 'עשית מעשה טוב, עם לא היית מסכים כבר לא הייתי כאן..' אמרה זואי. 'אממ, זואי..אני לא יודע עם תסכימי, אבל..תירקדי איתי?' זואי לא האמינה לבקשתו של מקס.., אבל זואי ידעה שאינה רואה, אך בטחה במקס, והוא יודע שהיא לא רואה.והבינה שיגן עליה מנפילה. הסכימה זואי, והיא ומקס יצאו לריקוד אשר שיגע את כל המיקמקים.
בסוף הריקוד נפלה זואי ותפס אותה מקס, ראה מקס שהראיה חוזרת אל זואי, וזואי ראתה את מקס, במטושטש, אך הבחינה בו.הרגישה זואי דחף לנשק את מקס, וגם מקס הרגיש את אותה הרגשה, התקרב פניהם של מקס וזואי זה אל זה,
נשיקה הגיע לעיניהם של המיקמקים. הראיה של זואי חזרה בימהירות, בעזרת האהבה. הפסיקו הזוג את נשיקתם, חייכו אחד אל השני, ומאז..הפכו לזוג
5
1
115


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/11/2015   19:17 אלזה1923  1
איזה סיפור יפה!רומנטי מאוד!