קהילה - היצירות של אליאנה3567
אליאנה3567
4

כפר הטימרים 20/01/2014

יום אחד היה כפר וקראו לו מיקמקול סיטי מקמקול סיטי היה כפר שלם שבו כולם טיימרים טימר זה מיקמק שיכול לנסוע בזמן טוב סיפורינו מתמקד במיקמקים הראשים והם:
ראש העיר שהיה השריף,ביתו זואי, סאני שהיה אחראי על הטיקר מכשיר שמראה מי נסע בזמן ומתי , ג'ימבו שתמיד עודד את כל המדוכאים בכפר , מיקיאוולי שזוממת לשלוט על הנסיעה בזמן , ומונדו עוזרה שתמיד היה מנסה למצוא חן בעיני מיקאוולי. הסיפור מתחיל ככה: עוד יום רגיל במשרד של מיקאוולי רק שהפעם עלה מזימה במוחה של מיקאוולי מזימה טובה יותר מכל המזימות שתכננה היא צעקה:" מונדו עלוב שכמוך גש לפה יש לי רעיון למזימה". ומונדו אמר:"אני מיד מגיע גבירתי".
מיקאוולי אמרה:"הרעיון הוא ככה אתה תלך לסאני תזמין אותו לפה ותתן לו כוס שוקו חם עם חומר הרדמה ואני בינתים אסע בזמן ואשמיד את האבות של כל המיקמקים וככה הם בעצמם לא יולדו ואנחנו נהיה השליטים בזמן".
"ומה עם השריף גבירתי" אמר מונדו.
"אל תדאג אני כבר אטפל בו ובביתו" מיקאוולי אמרה,"והתאריך שבו זה יקרה יהיה עוד 3 ימים" אמרה מיקאוולי.
בינתים השריף התכונן לתחרות הזמן השנתית שתארך ב"מקריות" בעוד 3 ימים רק שלו ולביתו לא היה מצב רוח והזמינו אליהם את ג'ימבו שתמיד מחזיר את השמחה רק שהפעם הוא לא הצליח וזואי נאנחה ואמרה:" אם ג'מבו לא הצליח אז זה אבוד". "נכון" הוסיף השריף.
בינתים בכפר אחר שבו היה טימר אחד בלבד ושמו מקס הוזמן לתחרות הזמן השנתית רכב על סוס ויום לפני שהגיע נח ובחלומו ראה איש זקן ושמו המיקמק חכם גאון ואמר:" מקס ילדי מיקאוולי מתכוונת להשתלט על הזמן" וסיפר לו את תוכניתה ומקס אמר:" נורא ואיום אבל מה אתה רוצה שאני אעשה" וחכם גאון אמר תציל אותם ואפילו את אהובתך זואי".
מקס נבהל והתעורר משנתו ואמר:" אני חייב להציל אותם".
בינתים במקמקול סיטי נערכים לתחרות הזמן השנתית רק שמיקאוולי מתכוננת לדבר אחר למזימתה הנוראית.
הגיע היום הגדול מונדו הגיע ואמר:"סאני היקר בוא לביתי שתה שוקו חם" וסאני אמר:" צודק בין כה וכה זה תחרות זמן ולא צריך לשמור על הטיקר אבל בתנאי שג'ימבו חברי יבוא איתי".
"בסדר" מונדו אמר והנהן בראשו.
סאני וג'ימבו הגיעו לבית של מיקאוולי ומונדו מונדו מזג להם קצת שוקו חם וג'ימבו וסאני נרדמו בשינה עמוקה ומונדו מהר אל התחרות שלא יחשדו והתחפש לסאני.
מייקאוולי נסעה בזמן ומונדו הוציא את התמונה שלה אך כאשר הסתובב אל הטיקר ראה שאין תמונה מאחוריו עמד מקס ואמר:"מחפש את זה מונדו".
ומונדו אמר:"תחזיר לי את זה".
ומקס הוסיף ואמר:" בחלומות הלילה שלך" ומהר אל השריף אך נפל ולא יכל לרוץ אל השריף.
בינתים מיקאוולי נלחמה דבר ראשון באבא של אויבה הגדול ביותר מקס אביו של מקס נלחם במיקאוולי והחזיר אותה לזמן הפרי הסטורי ומיקאולי אמרה:" איזה מיקמוק" ונשבעה לנקום.
בינתים מקס התגבר על כאביו סיפר לשריף את הכל ואזקו את מונדו באזיקי טימרים כאשר מיקאוולי חזרה לזמנה והתכונה לחזור לעבר אזקו אותה גם באזיקי טימרים ובינתים השריף הודה לו ושאל אותו:" מה אוכל לתת לך בתמורה" ןומקס אמר:" אם זה בסדר אבקש את ידה של ביתך והשריף הסכים זואי ומקס התחתנו חיו באושר ואושר סאני וג'ימבו קמו משנתם ולא הבינו מה קורה.
מונדו אמר:"מיקמקו אותנו כהוגן".
ומיקאוולי אמרה:" תסתום כבר עלוב ומחצה את אפו.
כעבור כמה שנים סאני גדל להיות מדען, ג'ימבו גדל להיות מוסיקאי, זואי היתה עובדת בחנות הבגדים של מיקאוולי שקרו לה זואי סטייל,ומקס גדל להיות פעלולן ולשניהם נולד מינימק וקראו לו אלביס,השריף הפך להיות מנהל תחנת משטרה וגם השריף של הכפר,אתם כבר מנחשים מה קרה למונדו ומיקאוולי עד היום הם נשארו בכלא ושוב מונדו אמר:"מקמקו אותנו כהוגן".
ומיקאוולי אמרה:"תסתום כבר וקראה ואמרה:" אפשר להחליף תא".
וכאשר 3 החברים אקסל, רייני, ואלקסיס חזרו מטיולם הופתעו לגלות את ההתרחש בזמן העדרותם ואמרו:" טוב מזל איך השריף אומר על הכיפאק הכל מיקצוין".
הסוף!!!
1
56


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה