קהילה - היצירות של ורד2020
ורד2020
22
6

הבידמאן שהציל את כל מיקמק 17/03/2014

יום אחד מיקיאוולי אמרה למונדו שיכין
לה לאכול בגלל שמיקיאוולי הייתה רעבה מאוד מאוד. מונדו אמר "אני לא יכול אני צופה טלנובלה שאני הכי אוהב " מיקיאוולי צעקה עליו ומחצה לו את האף
.מונדו קם ואמר למיקיאוולי" אוקיי אוקיי ורק שתדעי אני לא יודע להכין אוכל" . מיקיאוולי אמרה " תכין לי חביתה אין לי זמן לדיבורים ורק שתדע זמן שווה כסף" כן מיקיאוולי מונדו מכין את החביתה ,החבורה המציאה משחקים חדשים ,ראש העיר כבר נרדם במשרד שלו וכל תושבי העיר שמחים ומאושרים. עד שמונדו לא שם לב אבל הוא בישל את החביתה לא טוב וגם הטמפרטורה יותר מידי גבוה והתחיל שרפה ענקית ומונדו יצאה מהחנות וגם מיקיאוולי יצאה . ובאותו שניה באו אמבולנסים ,מכבאי אש ומשטרת מיקמק. מכבאי האש השפריצו מים לכל מקום בחנות היו להבות ומלא עשן החבורה רצתה לעזור אבל לא יכלו כי המשטרה חסמה שם את הכול ראש העיר היה בהיסטריה . עד שהבידמאן הגיא היה לבידמאן כוחות על.
כל השרפה כבר איננה בזכות הבידמאן שכיבה את השרפה.כל תושביי העיר שמחו ,סאני רצה לחקור את הבידמאן ולייצר עוד בידמאנים שיצילו את העיר בכל מצב .הבידמאן הזה הפך להיותר השמור של העיר .וגם לתרומתו לעיר ,על זה שהציל את העיר עצמה ראש העיר אמר לסאני "סאני תכין עוד בידאמנים שיהיה לבידמאן הזה משפחה ושלא יהיה לבד " ועכשיו יש לבידאמן משפחה גדולה ואפילו יצרו להם כוכב משלהם שיגורו שם וגם הבידאמנים אמרו בפרוש " שאם יקרה למיקמקים משהוא תמיד יהיו פו להציל את המיקמקים"

הסוף
1
201


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/03/2014   06:42 68GOLAN  1
מגניב