קהילה - היצירות של נילי1020
נילי1020
61

מיקלורקס 08/06/2014

פעם היה ילד ושמו מקס.הוא היה מאוד מאוד אמיץ ועשה הכל בישביל לזכות בלבה של ילדה מאוד מאוד יפה,קראו לה זואי. יום אחד היה כל כך שמח בעיר אך אף אחד עדיין לא ידע שראש העיר שלהם מרושע.שמקס נסע על האופנוע הוא הגיע לביתה של זואי ו"לא בכוונה" הטיס מטוס לביתה לראות אותה.שהיא פתחה לו את הדלת הוא התרשם מהיופי שלה לכמה שניות והיא העירה אותו מחלום בהקיץ.זואי הראתה למקסציור מדהים של עצים מהמאה הקודמת אבא במאה שלהם הם כבר נכחדו ואמרה לו גם בתוספת "אם מישהו יביא לי עץ חי אני ישר אתחתן איתו!"אז מקס חזר הביתה וסבתא שלו אמרה לו מי יספר היכן למצוא עץ ומקס יצא מן העיר אך ראש העיר כעס מאוד! שמקס יצא ראה המון המון המון עצים שכרתו בתוך ערפל כבד והמשיך לנסוע לאיש.שהגיע צלצל בפעון אך זה היה מלכודת!מקס ריחף באוויר ושחת הציץ איזהשהו זקן מסתורי מהחלון וצרח לו "מי אתה בידיוק ילד ומה אתה רוצה?!" בצעקה מפוחדת ענה מקס "אני מקס ואני רוצה לדעת איפה למצוא עץ!" הזקן הרהר לרגע ואז אמר לו "מה עץ מעניין אותך אם אתה רוצה עץ...זה בגללי,הכל בגללי..." מקס לא שמע אז הזקן הוציא מן חצוצרה שצרח לשם "הכל בגללי!!"ומקס השתעל מהגוקים שהיו בחצוצרה. הזקן הוסיף "אם אתה רוצה לדעת איפה יש עץ תצטרך להקשיב לסיפור שלי" מקס רצה לדעת מייד איפה יש עץ אבל היה חייב להקשיב והזקן החל לספר.
"זה קרה ממש ממש ממש מזמן. משפחתי לעגה לי שלא אצליח להיות עשיר ונסעתי על חמוד לחפש חומר מתאים לסוודר,הם כמובן לא האמינו אבל אחרי מסע ארוך מצאנו... זה היה יער שורץ בעלי חיים,יופי,טבע,צמחיה והכי חשוב עצים כלומר חומר לסוודר.בעלי החיים זימרו שירת מלאכים לפני וגם אני התחלתי לנגן להם בגיטרה והשם שרו איתי.ואז..." מקס התפרץ "רגע רגע רגע אולי יש לך שיר איפה למצוא עץ?" זקן ענה "כן אבל הוא בא אחרי עוד כמה שירים אז,איפה היינו?" "ואז הלכתי למצוא גרזן לכריתת עץ אבל כדי למצוא זרקתי בלי להסתכל כל מיני כלים על בעלי החיים ובמקום לשיר הם כעסו, רק איזה דוב שמן המשיך לשיר כי איחר. אז הם קפצו עלי ובשניה האחרונה שלפתי שקיות מרשמלו שנקרעו וכל היער היה מוצף מרשמלו!!כל החיות ממש נהנו ואז שראיתי אותם נהנים כרתתי עץ והלכתי לתלוש את החומר לסוודר שהיה בחלק העליון של העץ.אך כריתת העץ זימנה יצור מוזר,נמוך ופרוותי שקראו לו לורקס. הוא היה שומר העצים אז אמר לי להסתלק אבל לא רציתי." "ומקס אם אתה רוצה לדעת את ההמשך תבוא מחר בלי ויכוחים!" מקס השיב בכעס חוזר "טוב טוב מחר נו באמת!!"בבוקר שמקס התעורר היה יומולדת לזואי ושכולם שאלו "מה ביקשת?" אמרתי"אני יודע מה היא ביקשה." הסרתי מטפחת שהיתה על העץ ואמרתי "אולי את זה?" היא כל כך התלהבה שעכשיו באה לנשק אותי... זה היה חלום בהקיץ!! נישקתי סתם קופסאת דגנים מול אמא וסבתא! איזה בושות...
אז אמא של מקס שאלה אותו"מקס למה נישקת את קופסאת הדגנים הזו?" מקס ענה "כי.. כי...אני אוהב אותם מאוד!" ומקס התחיל לאכול הרבה דגנים.לבסוף חזר מקס לזקן והזקן אמר "מקס התגעגת? אני התגעגעתי,קצת" מקס לא הבין והזקן הוסיף "למה אתה מעוניין בעץ ואתה לא רוקד בדיסקו או מתעסק עם אייפון או אייפד כמו ילדים אחרים?" מקס ענה"אהה אהה..אההה..." הזקן הפסיק אותו ואמר "בטח הכל בגלל בחורה" מקס אמר "מהה!? לאא!" והזקן ידע אך המשיך את הסיפור "באותו הלילה שלא עזבתי בעלי החיים עזרו למיקלורקס לוהוציא אותי במיטה אל תוך הנחל והתברר שהיה איתי דובון. בטעות נטענו למפל אך בשניה האחרונה המיקלורקס הפיל אבן שהיא הרימה אותנו האוויר אל האדמה.הדובון בסדר אבל אני התעלפתי. מיקלורקס שפשף זוג דובונים אחד בשני ושם אותם עלי ואז התעוררתי. הבטחתי לו שזה יהיה העץ האחרון שאכרות כי הציל את חיי אבל רגע איך הגעתי אני והמיטה והדובון למים?! מיקלורקס אמר שהוא הוציא את המיטה אבל בכל זאת הבטחתי.בבוקר הלכתי למכור את הסוודר שיצרתי ולא הצלחתי בחמישה ימים,התיאשתי וחזרתי. חמש דקות לאחר שחזרתי באו המון אנשים לקנות את הסוודר משום שיכול להיות כל דבר כלומר,הם שרו שזה יכול להיות כובע או אולי חבל קרקס או שק לתפיסת פרפרים אז כולם השתכנעו ושילמו."נחזור למקס והוא הסיע את סבתא לקניות. הוא הפגש את זואי ושסבתא חזרה היא אמרה בקול רם "הווו אליה דיברת כל הזמן שאתה אוהב אות.." מקס עצר את סבתא ברגע האחרון,מהר אמר "וואו חייבים לזוז ביי זואי!".זואי חזרה הבייתה ובכתה שמחקו את ציוריה,ראש העיר מחק. בדרך של מקס אל הזקן עצר אותו ראש העיר כי ידע על העץ אך ראש העיר העניק אוויר בכסף ועצים חינם.זה היה מהר ואמר לו "מקס אם תמשיך אני יהיה השטן שלך!!"והסתלק עם שומרי הראש שלו.מקס לא יכל לצאת מן העיר כי ראש העיר חסם את היציאה אז עלה עם האופנוע שלו על בינין גבוהה וקיפץ על חוץ לעיר ואז נסע לזקן.הזקן המשיך לספר "אחרי שהאנשים באו אלי לבקשת הסוודר אז התקשרתי לעזרת משפחתי והם באו.בהתחלה העבודה הייתה איטית מאוד אז אמא הציעה לי לכרות עצים ואני הסכמתי אך הפרתי הבטחה של מיקלורקס.אז הקמנו מפעל ומכונות מיוחדות וגם התחלתי לשיר. אחרי תהליך ארוך שכזה הייתי מיליארדר אבל כל העצים נכרתו והמיקלורקס נעלם אל השמים. מאז ישבתי פה וחשבתי על מה שעשיתי." אז הזקן הבין שמקס יכול לתקן הכל והביא לו א הזרע האחרון של העצים ומקס אמר "אני לא יאכזב אותך." ונסע אל העיר לראש העיר היו מצלמות שרואות הכל אז ניסה להתחמק מהר הביתה אבל אחת המצלמות תפסה אותו.שהגיע הביתה רץ לחדר ואמר "צריך מים ו... עט איפה יש עט חפירה?" אמא של מקס קראה לו כי ראש העיר בא ושומרי הראש שלו פרצו לחדרו וחיפשו את הזרע.לא הספיקו למצוא ואמא העיפה אותם מהבית. סבתא מצאה את הזרע והתפלאה!פתאום זואי באה ועזרה להם. אמא הסיחה את דעתו של שומר הראש הראשון והשני רדף אחרי מקס זואי וסבתא.הם הצליחו להתחמק למרכז העיר אבל שם אנשי העיר כעסו והאופנוע נשבר אז עלו על טרקטור ונסעו לציאת העיר שהטרקטור שבר וכולם ראו את העצים וגם סיפרו להם על האוויר והם שתלו את הזרע ונהיו עצים אבל הכי טוב.. זואי ומקס התחתנו וחיו באושר ואושר עד עצם היום הזה.
5
126


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה