קהילה - היצירות של צנובר6א
צנובר6א
8

האחוזה הנעלמת 30/06/2014

פרקים:
פרק ראשון: העלמות
פרק שני: האחוזה הנעלמת
פרק שלישי: להציל את פלפי
פרק רביעי: הכניסה לאחוזה
פרק חמישי: השומר השחור
פרק שישי: מנהיג האחוזה
פרק שביעי: תחילתה של תקופה קשה
פרק שמיני: בריחה מהכלא
פרק תשיעי: פגישה גורלית
פרק עשירי: בריחה מהאחוזה
פרק אחת עשרה: סוף דבר

פרק 1: האעלמות

הכול היתחיל בשיעור כימיה , המורה כיוונה אותנו לאתר של כימיה ובו אפשר לחזור על החומר. אני אישית לא רציתי להיכנס, אבל המורה רואה את מי שלא ניכנס, ומענישה אותו. כשניכנסתי,לאחר 3 ד"ק, פרצה מודעה שאמרה לי שיש לי חצי דקה ליברוח. לא הבנתי מה קרה,ומיד יצאתי מהחדר. פיתאום שמעתי את פלפי נובח ושניכנסתי לחדר הוא לא היה שם.נורא ניבהלתי ובריצה הלכתי לאמא והיא לא היבינה איך זה קרה.

(1)
עברו כבר 6 ימים, אמא לא היסכימה לי להיכנס לחדר מאז שפלפי נעלם.
כיוון שפלפי היה חבר טוב מאוד שלי, נורא שעמם לי אז הזמנתי את אודי הביתה.היה די כיף, אבל אחריי חצי שעה אודי שאל אותי איפה פלפי, לא רציתי לספר לא את הסיפור, ופיתאום הוא ניכנס לחדר מחשב . אבל לא קרה לו כלום, פיתאום המדפסת היתחילה להדפיס משהו.
ברשותך לישלוט באחוזה, האם אתה רוצה ?

תשובה:___________

(2)
אודי ניבהל מאוד ואני נאלצתי לספר לו מה קרה
***
כתבתי "כן". ופיתאום נידלק על המחשב סרטון. אני ואודי החלפנו מבטים , ועשינו פלאיי.
בסירטון היתה תמונה של אחוזה עם ברכה, ואז שמענו איש שמסביר באנגלית מי נגד מי. ובאחד הקטעים, האחוזה נעלמה וחזרה.
(3)

פרק 2: האחוזה הנעלמת
אני ואודי קפצנו אחורה.
אודי ניגש למיקלדת ולחץ על
הילוך איתי. והיא באמת נעלמה. אני חשבתי שהיה קצר במצלמה אבל טעיתי. "מוזר, כאילו שהאחוזה הזאת מכושפת," אמרתי. "אני מסכים איתך לגמריי," אמר אודי,"אבל הפעם כדאי שלא תספר לאמא שלך על זה." צודק אמרתי לו. "אבל זה נכון, היא באמת מכושפת", אמר קול אחר באנגלית. אני נורא ניבהלתי ואודי אפילו היתעלף. לא הבנו מאיפה בה הקול הזה כי אנחנו לא כל כך מתוחכמים וציפינו ליראות מישהו שאומר את זה.אבל פיתאום צצו פנים מוזרות מן
(4)
המחשב. הוא הימשיך להסביר לנו את מה שהקול הקודם היפסיק להסביר לנו, אבל בעיברית. פיתאום שמעתי את הנביחה של פלפי,והוא קפץ על קערת האוכל שנתנו לו באחוזה. "פלפי!" צעקתי," תעזוב את פלפי!" הוא אמר לי שזה היה גורלו של פלפי, אבל המשכתי ליצעוק. הוא אמר לי שהיתי צריך לקחת אותו איתי כשיצעתי מהחדר.
"תחזיר לי את פלפי!" המשכתי ליצעוק.
"אבל..." "אבל מה"? שאלתי . "אבל ביכולתך להיכנס לכאן ולהוציא אותו מיכאן". "איך בידיוק?" שאלתי.
"ברגע שכתבת 'כן',על הטופס שהידפיסה המדפסת, הפכת
לשליט האחוזה הנעלמת."
(5)
"מה?!" שאל אודי, "ומה איתי?" " אתה הייתה בקבלת הטופס?" "כן," ענינו שניינו יחד. "אז גם אתה", אמר הקול.
"אבל ישנה בעיה" אמר הקול.
"כבר יש מנהיג אחר לאחוזה והוא חיי." "אז?" שאלתי . "אז, אי אפשר שאתה תיהיה המנהיג ואתה די חייב."

(6)

פרק 3: להציל את פלפי

"אז מה?" שאלתי. "אז אתה יכול להיכנס למחשב , לצת לאחוזה, לכחת אותו ולחזור לחיים הרגילים," אמר הקול . "יש לזה מיגבלות?" שאלתי . "לא," אמר הקול. "אהה,יש מיגבלה אחת." אמר הקול . "מהי?" שאל אודי. "היא העדרותכם. ההורים שלכם לא ידעו לאן הלכתם. לכן, תיפתחו את המגירה השמאלית ותוציאו מישם את הספראי שכתוב עליו 'ספראי הרדמה' ", אמר הקול. "מה לעשות איתו?" שאלתי. "הספראי הזה מקפיא את ההורים שלכם וכשתחזרו, הם יחשבו שלא קרה כלום, וכל מה שקרה ב- 6 הימים האחרונים נימחק ."
(7)
"אהה, ועוד דבר, אמר הקול, במגירה הימנית תימצאו 2 אקדחים , 200 מחסניות ו2 מחשירי קשר." "מעולה," אמרתי." וואו, אתה יודע לגייס חיילים," אמר אודי. "כן, אני חיי מימילחמת הכיפורים, ושם היתי מפקד."הוא אמר לאודי. " רגע , תן לי את המיקום של האחוזה," אמרתי. "מה זאת אומרת ?" שאל הקול. "זה אומר : איפה האחוזה נימצת. , באיזה ארץ ?" אמרתי.
"כפריסין," אמר הקול. "מעולה אם יתפוצץ המחשב ביגלל וירוס, נוכל לשוט הביתה," אמרתי. " אבל אני וירוס" אמר הקול. " לא משנה. יש לך סירה, נכון?" שאלתי. "כן," אמר הקול.
(8)
"אוקי, אז תן לנו תאריך," אמרתי. "היי, זה לא כל כך פשוט, אמר הקול, אבל אני אדאג שהכל יהיה בסדר." "תודה," אמרתי, "אני מאד מאריך את זה.
פיתאום המדפסת היתחילה להדפיס עוד משהו.
הפלישה לאחוזה הנעלמת
בתאריך 3/2 תיתקיים פלישה באחוזה הנעלמת. שליטטה תעבור לפולשים ואם לא בירצונם לישלוט בה, יש להם יכולת להפקיד בידי האחוזה מנהיג אחר.
הפעם אף אחד לא ניבהל כי ציפינו לאיזה שהוא תופס או משהו.
והכי מפתיע, המדפסת הידפיסה את התופס בצבע והיא אמורה להדפיס בשחור- לבן.
(9)
"שלום,אני הנרי", אמר הקול.
"היי, אנחנו" ... "אני כבר יודע את השמות שלכם", אמר הנרי.
"אוקיי",אמר אודי, אז מהם ?
"לך קוראים אודי, ולך קוראים אמיר.
אתה צודק, אמרתי.
"כדאי שתתחילו להיתארגן", אמר הנרי.

"למה?" שאלתי." כי היום ה – 2/2," אמר הנרי."

(10)

פרק 4: הכניסה לאחוזה
השעה הייתה מאוחרת, פיתאום היתעוררתי. חשבתי שהיתעוררתי ביגלל שבוקר, אך כשפתחתי את חלון חדרי, ראיתי חושך. 'בבבבבבזזזזז' הנייד שלי צילצל. "הלוו?" עניתי. "אני בחוץ", אמר אודי מהנייד. "מי זה?" שאלתי. "זה אודי" הוא אמר, "תפתח את הארון שלך." "למה"? שאלתי. "אם תפתח אותו, אתה תראה מה יש שם."
פתחתי את הארון ומצאתי שם תרמיל אדום שניראה פחות או יותר כמו מיזודה. "מה זה?" שאלתי." זה ציוד לפלישה ". אמר אודי. "טוב תיכנס", אמרתי. "תרסס את ההורים שלך" אמר אודי. "טוב", אמרתי. ***
(11)
קליק! אני פתחתי את המחשב,והמסך ניהיה שחור. 'וווווש' נישאבנו למחשב.
שיצאנו, חיכתה לנו הפתעה. "היי", אמר הנרי. "קחו" הנרי הושיט לנו יד ואחז בגדים של שומרים של האחוזה. וואו, מאיפה זה"? שאלתי.
"נא, סיפור ארוך. אמר הנרי. "אז, למה אנחנו מחכים"? שאלתי. "הכניסה בפניה השניה שמאלה תיכנסו בדלת הכתומה".אמר הנרי. "רגע,אתה לא בה?" שאל אודי. "לא אני חייב לישמור שיחשבו ששום דבר לא קרה". אמר הנרי. "או.קיי" אמרתי. התחלנו ללכת. "אתה מוכן?" שאלתי את אודי כשאחזתי בידית של הדלת. "ברור" אמר אודי והיכניס את המחסנית לאקדח כשהוא מחייך.
(12)
קרייק! נישמעה חריקה. "בוא,יש לי תחושה שאני יודע מה אני עושה." אמרתי לאודי כשאני מצביע על דלת שכתוב עליה 'שרותיי גברים'. לאחר כמה דקות יצאנו משם לבושים אחרת לגמריי.
"קול"אמר אודי. "נכון" אמרתי.
"עכשיו, בוא נציל את פלפי", אמרתי.
"בוקר טוב" אמר אודי לאחד החיילים שעברו לידיינו. "גם לך" אמר לו החייל. " מה אתה עושה? " שאלתי את אודי.
"משתלב" אמר לי אודי.

(13)

פרק 5:השומר השחור
'בבביייפפפ' צילצל משהו באוזן שלי.
הושטטי יד לגרד באוזן ופיתאום שמעתי את הנרי."תכיף ישעל אותכם בחור שרירי מאיזה מיפלגה אתם, אז תגיד שאתם מהמיפלגה של 'השומר השחור'.
"או.קיי" לחשתי. "כשאתה רוצה לענות תשובה חיובית, תישתעל, ותשובה שלילית היא שני גירודים באוזן שמאל." אמר לי הנרי. "אאההם" השתעלתי"מעולה" אמר הנרי. "שלום , מאיזה מיפלגה אתם"? שאל אותנו איש שניראה כמו קצין. "מיפלגת השומר השחור" אמרתי. " או.קיי" אמר הקצין "תיפנו שם ימינה ותימצאו ארון, תיפתחו אותו ותיכנסו לדלת שבתוחו, אמיר ואודי." אמר הבחור.
(14)
"רגע , אתה יודע מי אנחנו"?
שאל אודי. "אל תידאג,אני והנרי דאגנו לעיניין". אמרתי לאודי. "או.קיי" אמר אודי. אחרי כמה דקות מצאנו את עצמינו בתוך חדר מלא בתמונות של אנשים. " ואוו, מה זה"? שאל אודי.
"נידמה לי שזה המנהיגים של האחוזה" אמרתי. 'בייוופפ' "אתה רואה את התמונה של בינג'מין ברגרמן"? שאל אותי הנרי. "אאאהההםםם" אמרתי. "תילחץ לו על האניבה" "בבביייפפפ!" פיתאום ניפתחה דלת מהתמונה . ניכנסנו ולאחר כמה דקות יצאנו לחדר ובתוחו ישב איש שרירי שניראה כמואדם שחושב רק על עצמו.
(15)

פרק 6
מנהיג האחוזה
"שלום לכם" אמר האיש. "מי אתה"? שאלתי. "אני הוא מנהיג האחוזה," אמר האיש, "קרלוס ברידיוס"
" למה אתה בחדר מוחבא? למה אתה לא כמו כל המלכים, יושב במרכז האחוזה , כשהמשרטים שלך משרטים אותך"? שאלתי. "כי אנחנו מפחדים שתיפרוץ מלחמה ויתפסו אותי". אמר קרלוס. " אהה, סיבה טובה". אמר אודי וקרץ לי. "כן" אמרתי . " טוב, להיתראות אדוני". אמרתי ויצאנו מהחדר.

(16)
'וווף – וווף !' נישמעה נביחה. "פלפי"! צעקנו שנינו יחד. "אתה תחכה כאן ,ואני אחפש אותו." אמרתי. "טוב" אמר אודי. "שלום לך ,ילד" אמר איש שעמד מאחוריי אודי וחטף אותו.
צ'יקיק! נישמע רעש מוזר מאחורי.
"תרים ידיים למלה!" אמר קול .
פשיום! יריתי על האיש. וווף! נישמעה נביחה. "פלפי!" זינקתי על פלפי.
"מה זה, איפה אני?" שאל אודי. "בכלא" נימשע קול של ילדה. "מי את?" שאל אודי. אני לילך. אמרה הילדה והיתקרבה אל אודי. "ואוו" אמר אודי שהיסתכל על הילדה.
"כמה זמן את פה?" אמר אודי. "מליפני חצי שנה." אמרה לילך.
"בת כמה את?" שאל אודי.

"16" אמרה לילך. "אני 17" אמר אודי.
"יש לך רישיון?" שאלה לילך. "כן, אבל זה לא משנה עכשיו." אמר אודי "צריך ליקרוא לאמיר." "יש עוד ילד כאן?" שאלה לילך.
"וגם כלב." אמר אודי "חכי רגע." ביוופ "אמיר , אני נחתפתי. אני חוזר, נחתפתי." אמר אודי. "איפה אתה?" שאלתי. "בכלא" אמר אודי. "אהה, אני מוציא אותך" אמר הנרי.

פרק שביעי: תחילתה של תקופה קשה

"אמיר, ניפגש ליד חדר התמונות." אמר הנרי.
"אין בעיה" אמרתי. ביופ
"באה תיגבורת." אמר אודי. "יופי" אמרה לילך.
"בינתיים מה נעשה?" שאל אודי.

את ההמשך תדעו בפרק הבא!
1
1
128


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/07/2014   08:19 לימלימון4  1
יפה