קהילה - היצירות של זהבהבת
זהבהבת
9

סיפור: הנסיכה מיקראלה 07/07/2014

הנסיכה מיקראלה:
זה היה בבוקר שטוף שמש אחד. המיקמקית ושמה אלן קמה בבוקר, והלכה לכיוון חדר המקלחת. היא רחצה את פניה, נגבה אותם במגבת וצחצחה שיניים. אלן הסתכלה במראה, בבואתה שנשקפה מתוכה. לפתע החלה הבבואה שבמראה לצאת מהמראה! המיקמקית אלן אינה הבינה זאת! בבואתה שיצאה מהמראה החלה לומר:
"נו כבר! את מוכנה לעזור לי לצאת מהמראה או שאצטרך להישאר כאן לנצח"?
אלן עזרה לבבואה לצאת מן המראה, ולרדת מן הכיור. "מי את"? שאלה מפוחדת אלן, "שמי הוא הנסיכה מיקראלה, אבל את יכולה לקרוא לי מיקראלה". אמרה הבבואה. אלן חשבה שהמיקראלה הזאת סתם אומרת שטויות, או שפשוט אלן חולמת בהקיץ. "טוב", אמרה מיקראלה, "עכשיו שאת הכרת אותי, אני רוצה לדעת את שמך" אמרה הנסיכה מיקראלה. "שמי הוא אלן", אמרה אלן, "ואם אמא שלי תגלה את הכתמים של הידיים שלך שהותרת על המראה, היא תכעס עליי מאוד, מכיוון שהיא תחשוב שאני עשיתי זאת", השיבה אלן. אלן הייתה חולה באבעבועות רוח, וכך גם הנסיכה מיקראלה, מכיוון שהייתה בבואתה. "אוקיי, אני רואה שגם את הסתבכת באבעבועות רוח, אבל אל דאגה, אני, הנסיכה מיקראלה יודעת את התרופה להבראה מכך"!, השיבה הנסיכה מיקראלה.
"אני לא חושבת כך", ענתה אלן בנימוס, "את לא נראית כמו רופאה מוסמכת כדי לתת לי תרופות". "אני דווקא כן", השיבה מיקראלה, "חליתי בעבר בזאת וריפאתי את עצמי, אז עכשיו ששתינו חולות, נרפא אחת את השנייה". "התרופה לכך פשוטה" הוסיפה מיקראלה, "צריך:
אמבט מלא מים פושרים, קצף אמבט בניחוח לימון, משחת שיניים בטעם מנטה, בושם בניחוח ורדים וקרם גוף שעשוי מאצות ים". " לא נראה לי שאמא תשמח לדעת מזה, כי ברגע שהיא תחזור מהעבודה, היא תעניש אותי בחומרה כשאבריא מן המחלה" אמרה אלן, ואז הוסיפה: "אני לא חושבת שאשתף איתך פעולה". "בבקשה"!, אמרה מיקראלה, "אני לא אאכזב אותך"!, הוסיפה. "טוב, זה יכול להיות מהנה" אמרה אלן, "אני מסכימה בתנאי אחד, שתעזרי לי לנקות אחר כך את הכל"!, הוסיפה. הם החלו בעבודה: הן לקחו את כל המצרכים, הוסיפו אותם למים, והבנות
1
167


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/07/2014   17:15 פרדי199  1
מגניב