קהילה - היצירות של 91יעל91
91יעל91
4
1

מיק פוטר 20/09/2014

היו היה פעם מיקמק חסר הורים עם צלקת במצח שדודיו גידלו אותו ולא התנהגו אליו כל כך יפה. יום אחד הוא קיבל מכתב והיה רשום שהוא קוסם ושהוא צרים ללכת לבית ספר לקוסמים אבל הוא לא האמין לזה. יום לאחר מכן ביום ההולדת 12 שלו-לא חגגו לו יומולדת-נכנס מיק ענק והראה לו קסמים ולקח אותו לקנות ציוד קוסמים ולקח אותו לבית הספר לקוסמים כמו שהיה רשום במכתב. בחנות הסתכלו עליי כמו מפורסם וסיםרו לי שכשהייתי תינוק רשע הרג את ההורים שלי ואני הרגתי אותו ונשארה לי צלקת.

~בבית הספר לקוסמים~
יש בבית הספר 4 בתים שנקראים מיק גריפינדור, מיק סליתרין, מיק הפאלפאף ומיק רייבנקלו מיק פוטר שלנו שובץ למיק גריפינדור. בין הבתים יש תחרות שבסוף השנה אומרים מי ניצח! המנצח מקבל פרס גדוללללללל!!!!!
~מיק פוטר מספר~
המנהל אמר לנו שאסור להיכנס לקומה השלישית אבל אני חבר שלי רון הג'ינג'י וחברתי מיקמיוני נשברנו אחרי חודשיים ואנחנו חייבים לראות מה יש שם אז עלינו לחפש וראינו שמה כלב עם שלושה ראשים שמגן על דלת מתחתיו. ניגנו מוזיקה ושרנו והוא נרגע אבל כשפתחנו את הדלת נפלנו על צמחים מוזרים שחנקו אותנו עד שנרגענו והגענו לעוד חדר. בחדר הזה היה משחק שחמט ענקי מזל שרון שחקן שחמט מעולה ומזל שלימד אותי בחודשיים האחרונים אז אנחנו הצלחנו לנצח אבל לא כל כך בשמחה כי רון נפגע מאיזה חייל.
מיקמיוני נשארה עם רון ונאי המשכתי וראיתי שמה את הרשע הגדול ולא תנחשו מי זה היה או לפחות אל מי הוא נדבק הוא נדבק למורה השנוא עליי למאחורה של הראש והוא קרא לעצמו מיקדרמוט שם מסובך הצלחתי לנצח אותו ובסוף השנה זכינו בזכות הניצחון עליו בפרס הבתים!!!!
4
1
128


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/10/2015   20:12 גיג81  1
סיפור ממש יפה כל הכבוד לך יעל