קהילה - היצירות של mchukhv789
mchukhv789
10
1

ממלכת השוקולד 02/10/2014

ממלכת השוקולד...
שלום לכולם אני מקס אני ילד בן עשר וחי עם שתי הסבים והסבתות שלי והוריי אני בן יחיד.
סבא שלי עבד פעם במפעל השוקולד של מיקיאוולי ומונדו עד שיום אחד פיטרו אותו מהמפעל והוא נאלץ לחפש עבודה חדשה זה ממש לא הלך לו.
לאחר כמה שנים אבא שלי עבד במפעל וגם אותו פיטרו לאחר שנה וחצי.
השבוע הודיעו בטלוויזיה שמהיום במפעל השוקולד מייצרים חפיסות שוקולד עם כרטיסי זהב ורק חמישה אנשים יכולים לזכות כי יש רק חמישה כרטיסי זהב.
מאוד רציתי לזכות בכרטיס זהב אבל אנחנו די עניים ואין לי כסף לקנות שוקולד.
לאחר כמה ימים מיום הפרסום הודיעו שארבעה ילדים כבר מצאו את כרטיסי הזהב והם מוזמנים לסיור במפעל השוקולד.
ביום הולדתי הוריי קנו לי חפיסת שוקולד אבל לא היה בה כרטיס זהב זה היה עצוב.
ממש רציתי את הכרטיס אבל לא הייתה ברירה אחרת, הייתי צריך לוותר.
באחד הימים הסתובבתי בחוץ לבד ולפתע מצאתי שטר של חמישים ₪ הרמתי אותו והלכתי לקנות חפיסת שוקולד קניתי ומצאתי בפנים כרטיס מוזהב כל כך שמחתי אבל אנשים הציעו לי עליו חמש מאות שקל אבל לא ויתרתי ולקחתי אותו הביתה להראות להוריי לסביי וסבותיי.
הבנתי שמי שמוצא את הכרטיס צריך לקחת אחד מבני המשפחה לביקור בעולם השוקולד אז מכיוון שסבא שלי עבד פעם במפעל הוא רצה לבוא כמובן שאבא שלי ויתר (לא הייתה לו ברירה.)
הגענו לעולם השוקולד ונכנסו פנימה סאני צ'רקה המופלא (המנהל של המפעל) הדריך אותנו וכשהגענו לעצירה הראשונה הוא הסכים לנו לאכול הכל, וכולם אכלו ונהנו עד שאחד הילדים כל כך התלהב שהוא טבע בנהר השוקולד וסתם את צינור השוקולד שמוליך שוקולד ישר להכנת החפיסות.
שנייה אחריי שזה קרה כמה אנשים קטנים באו ושרו לנו שירים מוזרים ברגע שהשירים נגמרו המשכנו בסיור.
בעצירה השנייה סאני הראה לנו את הניסוי של המסטיק החדש אבל הוא לא היה גמור ולכן כמו מקודם אחת הילדות טעמה ומה שקרה לה זה שהיא התנפחה ונהפכה לסגולה ממש כמו אוכמניה כמובן ששוב פעם בואו האנשים ושרו לנו וכשהם גמרו המשכנו בסיור.
בעצירה השלישית אותו מקרה רק שהפעם אחת הילדות המפונקות ראתה מינימיק וכל כך התלהבה עד שניסתה לתפוס אותו והוא ברח לה והיא רדפה אחריו עד שנפלה לחור של פח הזבל אבא שלה ירד אחריה כדאי להוציא אותה ושניהם נפלו ישר לתוך הזבל ושוב אותם אנשים מוזרים באו ושרו לנו סוף סוף נשארנו שני ילדים אני ועוד ילד שמאוד אוהב פלייסטישין אבל גם הוא נפל בפח הוא ראה מסך טלוויזיה ענקי שאפשר להיכנס לתוכו ובגלל שהוא מכור הוא נכנס לתוכו והיה מאוד קשה להוציא אותו הוא היה צריך לעבור התמתחות והא ניהיה ממש גבוה וממש גמיש ושוב אותם אנשים מוזרים שרו שירים הם באו בכל פעם שקרה למישהו משהו.
נשארתי לבד זאת אומרת ניצחתי זאת הייתה מין תחרות ואני ניצחתי אז שאלו אותי מה אני רוצה בתור פרס אז אמרתי לגור כל המשפחה כמובן עם סאני אחריי שהוא סיפר לנו סיפורים ממש מרתקים ואפילו עצובים עליו ועל משפחתו אז גרנו אני אבי אמי סבי סבתי עוד סבי ועוד סבתי וסאני בעולם השוקולד ואפילו גירשנו את מיקיאוולי ומונדו ממלכת השוקולד ומאז פתחנו שוב את עולם השוקולד ואנחנו חיים שם עד עצם היום הזה בשמחה ובאושר. הסוף.
2
1
82


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
31/10/2014   17:42 מיקמקי35  1
יופי