קהילה - היצירות של mchukhv789
mchukhv789
10
1

אמא מיקמקית קסומה 02/10/2014

אמא מיקמקית קסומה...
שלום לכלום אני נעמה אמא מקמקית קסומה, למה קסומה,
אז ככה הכל התחיל בבוקר יפה אחד שמיהרתי לשדה התעופה בשביל העבודה שלי (אני עיתונאית),
הלבשתי את בתי הקטנה גילי וזרזתי את ילדי נטע-לי ורון בני 12 (תאומים)...כשסיימתי להתארגן בעצמי אמרתי לבעלי גדי אבא מיקמק (והוא לא קסום) שייקח את גילי הקטנה לגן.
יצאתי מהבית וירדתי ללובי (גרנו בבניין) על אדן החלון בכניסה ללובי עמדה אדנית פרחים סגולים ויפים (וברור שכולם היו רוצים להריח אותם) אז התכופפתי כדי להריח ופתאום הייתה לי סחרחורת וכאב לי הראש הרגשתי שאני מתכווצת זה היה מוזר שהכל הפסיק ראיתי את הגנן של הלובי שאלתי אותו איזה סוג פרח זה אבל הוא מיד ברח שמתי לב שנפלה לו מטפחת מהכיס אז ניסתי לעצור אותו אבל לפתע הבחנתי שבגדי גדולים עליי מהר מאוד הוצאתי את המראה שלי מהמזוודה וראיתי שאני בת 12 זה היה סיוט איך אני יגיע לעבודה מה אני יעשה עכשיו לקחתי את המטפחת וירדתי למרתף של הבניין.
כשהגעתי למטה ראיתי ספה ישבתי אליה כי לא ידעתי מה לעשות באותה שנייה אז לקחתי את המטפחת ושמתי אותה על ראשי וניסתי להירדם פתאום צץ מסך שחור לנגד עייני.....
נבהלתי עד שהופיעה דמות מוזרה מולי היא אמרה לי כך:"שלום לך נעמה שמי הוא איקליפטוס מיקמקון ואני נמצא בעולם הקוסמים מיקמק. יצא שאת נבחרת נעמה את זאת שהרחת את הפרחים הסגולים כולם מבחינים בהם היא אפשר שלא. אבל בואי נגיע לעניין אם קלטת את חזרת להיות בת 12 ואם את רוצה לחזור להיות אמא עלייך לעבור 3 שלבים שלב 1 הולך ככה את צריכה להתחבר עם ילדייך שלב 2 את צריכה לראות מה מציק לילדייך ולעזור להם ושלב אחרון את צריכה לגרום לילדייך להקשיב לך את צריכה להשתלט עליהם. אבל כעט אנחנו רוצים להסביר לך שאסור לאף אחד לדעת שאת אמא מיקמקית קסומה ועוד משהו אחרון אם לא תצליחי לעמוד בשלושת המשימות שלך את תשארי לכל החיים אמא מיקמקית קסומה זאת אומרת תתחילי את חייך מחדש מגיל 12 ."
אני מצטערת איקליפטוס מיקמקון אבל אני אמא מיקמקית לשלושה ילדים אני לא מיקמקית קסומה...
וכך הוא ענה לי:"זה בסדר נעמה כולם אומרים את זה בהתחלה אבל מתרגלים לאט,לאט תקשיבי כל פעם שתצטרכי אותי פשוט שימי את המטפחת על עינייך ותחכי שהמסך יעלה להתראות בינתיים נעמה עוד נתראה...."
הסרתי את המטפחת מעיניי ונגשתי לביתי דפקתי בדלת כדי לא להראות מוזרה ובעלי היקר גדי אבא מיקמק פתח ותנחשו מה הוא לא זיהה אותי הוא ישר אמר:"רותי מיקמקית את בטח האחיינית של דורה השכנה המיקמקית שלנו זה בסדר היא גרה ממש כאן לידינו טוב להתראות לך בינתיים...."
זה היה סיוט גם בעלי לא זוכר אותי וגם אני צריכה להתגורר עם השכנה שלי אוווף מתי הסיוט הזה ייגמר.....
הסוף!
המשך יבוא.....
3
1
97


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
03/10/2014   09:07 נונו623  1
יופי!