קהילה - היצירות של מתנוסטרו
מתנוסטרו
130
4

סיפור: מיקכיפה אדומה 03/10/2014

פעם אחת הייתה ילדה ושמה מיקכיפה אדומה. יום אחד סבתא של מיקכיפה אדומה זואי חלתה ומיקכיפה אדומה היתה צריכה ללכת אליה.
אמה של מיקכיפה אדומה שלחה אותה לזואי. בדרך פגשה מיקכיפה אדומה את הזאב מקס. שאל אותה הזאב מקס: "לאן את הולכת ילדה?". ענתה לו מיקכיפה אדומה: "אני הולכת לסבתא שלי. היא גרה בבית צהוב בקצה היער". הזאב מקס תכנן לאכול את סבתה של מיקכיפה אדומה אז הוא אמר: "אולי תקטפי לסבתך פרחים כדי שתרגיש יותר טוב?" . "בסדר" ענתה מיקכיפה אדומה. מיקכיפה אדומה קטפה פרחים בזמן שהזאב מקס טס לביתה של סבתה של מיקכיפה אדומה. הזאב מקס דפק בדלת. זואי שאלה: "מי שם?". ענה הזאב מקס: "זאת אני. מיקכיפה אדומה, נכדתך!". "הכנסי נא" ענתה סבתא זואי. הזאב מקס טרף את סבתו והתחפש אליה. מיקכיפה אדומה הגיעה לביתה של סבתא זואי ושאלה את הזאב מקס:
"סבתא, למה העיניים שלך גדולות כל כך?" ענה הזאב מקס: "כדי שאוכל לראות אותך טוב, יקירתי". שאלה מיקכיפה אדומה את הזאב מקס עוד שאלה: "סבתא, למה האוזניים שלך גדולות כל כך?" ענה הזאב מקס: "כדי שאוכל לשמוע אותך טוב, יקירתי". ולאחר ששאלה אותו למה השיניים שלו גדולות כל כך, טרף הזאב מקס את מיקכיפה אדומה. הגיע לביתה של סבתא זואי הצייד ג'ימבו וחתך את בטנו של הזאב מקס. סבתא זואי היתה בריאה. מיקכיפה אדומה חזרה לאימה והן חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.
(אבקש לשלוח פריט שיער לסיפור).
9
2
317


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/06/2015   18:46 יויו709  2
סיפור יפה
09/12/2014   20:26 2מיקנויה  1
קרתי את הסיפור והתרשמתי מימנו הוא ספור מותח. מוצלח עם מוסר אסקל שהמוסר אסקל הוא לא לדבר עם זרים אשמח עם תקבלו את תגובתי באהבה 2מיקנויה