קהילה - היצירות של פרי315
פרי315
4

נעלי הבלט של פוזי 14/10/2014

היו היתה פעם ילדה ושמה פוזי, פוזי אהבה לעשות המון דברים מאז שנולדה אבל במיוחד לרקוד, פוזי אהבה כל סוג ריקוד אבל במיוחד בלט.
אחותה של פוזי פאולין אהבה מאוד לרקוד אבל יותר לשחק, פאולין אמרה כל הזמן שהיא תגדל היא תהיה שחקנית ומאוד רצתה להגשים את חלומה. לשתיהן היתה עוג אחות האחות האמצעית וכראו לה פרטובה את פרטובה איימצו מבית החולים כשאימה מתה ואביה היה במצב קשה מתאונה, פרטובה אהבה מאוד כל דבר שקשור למכונית יום אחד הלכו שלושת הבנות לחוג ריקוד למרות שלא כל כך פרטובה רצתה אבל לא סיפרה שלא רצתה כי היתה בעיה כספית וחשבה שתוכל להרוויח מזה כסף למען המשפחה.
לאחר שנתיים:
פוזי קראה פאולין רוצה ללכת למופע הריקוד החדש פוזי אמרה בקול יש סוף סוף אני יוכל ללמוד טוב יותר דברים שלא ידעתי על ריקוד . לאחר מופע הריקוד פוזי חזרה מבואסת הביתה ואמרה שידעה את כל התנועות לפני ושלא למדה כלום אבל פאולין אמרה לה שלפחות נהנתה לראות את המופע פוזי אמרה שנהנתה מאוד אבל רצתה ללמוד משהו חדש .
חודש לאחר מכן:
פוזי אמרה פורטובה המופע שלך היה אדיר אני לא מבינה איך השתפרת בתנועות שלמדת כבר פאולין הסתכלה על פוזי במבט חזק ופוזי ספרה לפרטובה שלמדה זאת מהמופע הישן לפני חודש פאולין אמרה לפוזי שכן היה טוב לבוא למופע כי משאם הישתפרה שהיסתכלה במה טעתה בחוגה. אמה של פוזי נתנה לה נעלי בלט יפות וחדשות על המופע ובנוסף לכך בגד גוף מחובר לחצאית יפה בצבע לבן וורוד
3
237


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה