קהילה - היצירות של מקסי68
מקסי68
9

מיק- מליפסנט 22/10/2014

הסיפור שלנו נפתח בהצגת שתי ממלכות, ממלכת המיקמקים וממלכת הביצות שבה שכנו יצורים קסומים. מיקיאווליפסנט היא פיית ביצות שמתיידדת עם נער יתום ועני בשם מונדו, לאחר שניסה לגנוב פרטי ערך מהביצות. השניים מתאהבים זה בזו ואף ביום הולדתה השישה עשר של מיקיאווליפסנט הם מתנשקים, אך עם השנים הם מתרחקים זה מזו כשכל אחד משתקע בעולמו.

בממלכת המיקמקים, ראש העיר מכריז על כיבוש הביצות ומגייס לוחמים רבים. מיקיאווליפסנט מובילה את יצורי הביצות להיאבק בהם ומביסה את הצבא. ראש העיר מציע פרס למי שיצליח להרוג את מיקיאווליפסנט, להיות יורשו. מונדו מבקר את מיקיאווליפסנט ומפיל אותה בפח ומרדים אותה. אולם מונדו מגלה כי אין ביכולתו להרוג אותה ולכן הוא כורת את כנפיה ומביא אותם לראש העיר. מיקיאווליפסנט שבורת הלב מהפגיעה זועמת על כך ומנסה להתרגל להיות ללא כנפיים. היא מצילה עורב ממוות על ידי הפיכתו לבן אדם בשם סאני והופכת אותו למשרתה שירגל אחרי מונדו. מונדו מוכתר למלך ומתחתן עם בתו של ראש העיר ולשניים נולדה בת, זואי.

מונדו ואשתו עורכים טקס מלכותי לכבוד ההטבלה ואליו מגיעות שלוש פיות מהביצות כדי לברך את התינוקת. מיקיאווליפסנט מתפרצת למסיבה ומקללת את הנסיכה. היא הכריזה שביום הולדתה השישה עשר לפני השקיעה הנסיכה תידקר במחט שעל גלגל הטוויה ותיפול בשינה דמוית מוות. לאחר תחינתו של מונדו מיקיאווליפסנט אומרת שאת הקללה ניתן לבטל רק בידי נשיקת אהבה אמיתית ושאין כוח בעולם שישנה אותה. לאחר הסתלקותה של מיקיאווליפסנט מונדו מוסר את התינוקת לטיפולן של שלוש הפיות שיחביאו אותה ושולח את חייליו לחפש אחר מיקיאווליפסנט אך לא ניתן למצוא אותה כיוון שבנתה חומת קוצים סביב ממלכת הביצות כך שאיש לא ינסה להגיע אליה

הפיות מגדלות את זואי עמוק ביער אך נכשלות בטיפולה. מיקיאווליפסנט מטפלת בה בסתר וצופה בה כיצד היא גדלה. לאחר כ-15 שנים זואי מתחילה לחקור את חומת הקוצים המסתורית שבקרבת ביתה. מיקיאווליפסנט מביאה אותה אל הביצות ונפגשת אתה. זואי מזהה את מיקיאווליפסנט בתור הפיה הסנדקית השומרת עליה, ומיקיאווליפסנט לא מגלה את סוד עברה. היא מנסה לבטל את vקללה אך נכשלת בכך.

בארמון, מונדו שנהיה פרנואיד ומטורף עם השנים, חש ש מיקיאווליפסנט באה ומורה לחייליו להתכונן. זואי מבקשת ממיקיאווליפסנט לגור איתה בביצות, מיקיאווליפסנט מסכימה בשמחה. בדרך לביתה זואי פוגשת בנסיך מקס והשניים מתאהבים זה בזו. מיקיאווליפסנט שוללת את המחשבה שזואי ישבור את הכישוף בטענה שאין דבר כזה אהבת אמת. והפיות מספרות לזואי על האמת של עברה וזואי הזועמת מנתקת קשר עם מיקיאווליפסנט ומיקיאווליפסנט בתגובה מחפשת את מקס כדי שישבור את הקללה.

זואי חוזרת לארמון ונפגשת עם אביה. מונדו כועס על חזרתה המוקדמת ומצווה לנעול אותה באחד החדרים. זואי נמלטת מחדרה ובורחת למרתף הארמון לגלגלי הטוויה ודוקרת את עצמה ושוקעת בשינה. מיקיאווליפסנט מסתננת לארמון עם סאני ומקס ודואגת שהפיות ימצאו את מקס ויביאו אותו לזואי. לאחר שמקס מנסה להעיר את זואי ונכשל, מיקיאווליפסנט מבקשת סליחה מזואי הנמה ומתוודת על אהבתה כלפיה. זואי מתעוררת והשתיים מחליטות להימלט מהארמון. החיילים תופסים את מיקיאווליפסנט וכדי להסיח את דעתם מיקיאווליפסנט הופכת את ג'ימבו לדרקון. בעוד החיילים נאבקים בדרקון זואי מוצאת בחדר סודי את הכנפיים של מיקיאווליפסנט ומשחררת אותם. לאחר שהכנפיים שבים למיקיאווליפסנט מיקיאווליפסנט מכניעה את מונדו והורגת אותו
18
2
327


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/10/2014   21:24 מהממת15955  2
איזה יופי
23/10/2014   09:16 זואי1709  1
סיפור יפה