קהילה - היצירות של 4מנגו333
4מנגו333
3

בחירות מפתיעות 11/11/2014

ראש העיר לחץ מהבחירות הוא ידע שהוא ינצח כמו כל השנים האחרונות אבל בכל זאת פחד אפילו שהחבורה הסכימה לעזור לו וסאני אמר שיעשה לו נאום בחירות הכי טוב שהיה אי פעם. ראש העיר לא יכל יותר הוא ביקש מהחבורה לבוא אליו לעזור לו להירגע החבורה באה ובזמן שהם הרגיעו את ראש העיר מונדו התגנב למעבדה ולקח את נאום הבחירות שהכין סאני לראש העיר אבל בעצם זה היה רק הטיוטה הלא טובה הנאום היה בעצם אצל סאני בכיס אבל מונדו לא ידע את זה. מונדו הביא למיקיאוולי תנאום וכעבור שעה החבורה חזרה למעבדה וסאני לא הבין איפה הטיוטה זואי הבינה שאולי מונדו לקח את זה. ואז הגיע רגע האמת מיקיאוולי נאמה תנאום הלא טוב ואז סאני זיהה את נאומו אחרי שמיקיאוולי סימה סאני עלה לבמה ואמר שמיקיאוולי לקחה תנאום שהכין לראש העיר תושבי מיקמ סיטי נדהמו ואז מיקיאוולי עלתה שוב לבמה ואמרה זה לא נכון ותושבי מיקמק סיטי החליטו שהחבורה לא תוכל לעזור לסאני יותר ואם יתפסו אותם עוזרים לו ראשהעיר לא ישתתף בבחירות ויהיה ניצחון טכני למיקיאוולי.
מיקיאוולי ידעה שאם תתפוס את החבורה עוזרת לראש העיר תנצח ניצחון טכני מיקיאוולי שלחה את מונדו לעשות את זה.מונדו לא ידע איך לעשות את זה אז ניגש לחבורה ושיקר להם שמיקיאוולי יוצאת מהתחרות. החבורה שמחה כל כך והחבורה הלכה לראש העיר להגיד לו ובעצם מונדו התחבא מאחורי פסל בכניסה למשרד ראש העיר עם מצלה וכשהחבורה ניגשה להגיד לראש העיר את הידיעה המשמחת מונדו צילם את החבורה ליד ראש העיר וזה היה נראה כאילו הם עוזרים לראש העיר. החבורה פתאום ראתה את מונדו והבינה שהכל היה תרגיל כדי לצלם את תמונה זו. מונדו רץ להראות את תמונה זו למיקיאוולי. ומיד כאשר מיקיאוולי ראתה תתמונה שמונדו הביא לה היא רצה להראות לכל תושבי מיקמק סיטי תתמונה כל התושבים הופתעו שראו את החבורה עוזרת לראש העיר. שנייה ךפני שהמועצה החריזה על מיקיאוולי כמנצחת מקס התפרף ואמר אני עולה לראשות העיר ואז מיקיאוולי אמרה זה לא יכול להיות אני כבר ניצחתי ואז זואי הגנה על מקס ואמרה האמת שכל תושב העיר מיקמק סיטי יכול להציע את עצמו לבחירות. אחרי שהאירוע נגמר מיקיאוולי ניגשה לחבורה ואמרה סתכלו אני אנצח גם אותכם כמו שניצחתי את ראש העיר אני ינצח גם אותכם. החבורה חזרה למעבדה והתחילה לעשות שלטים ונאומים למקס מקס אמר לזואי אני לא בטוח שאני רוצה להחליף את ראש העיר אני לא רוצה לקחת לו את התפקיד ואז זואי הזכירה לו שזה או שהוא יהיה או שמיקיאוולי תיהיה ראש העיר מקס אמר אני זוכר שזה או אני או מיקיאוולי אבל אני ממש חושש ממה אתה חושש את מבטיחה שלא תגלי אמר מקס יש לי פחד במה מה אמרה זואי אני לא ידעתי בכלל ואז סאני התפרץ לחדר ואמר בואו אם נאחר יוציאו את מקס מהבחירות הנה הנאום.
כאשר מקס נאם כל מיקמק סיטי לא יגעה את מי לבחור מיקיאוולי הייתה נחושה בדעתה להצליח. אחרי שהסתיים הטקס. מיקיאוולי ציוותה על מונדו להתאות את החבורה כדי שילכו עוד פעם מהמעבדה כדי שמונדו יקח להם תתוכניות. וכאשר מונדו נכנס למעבדה מונדו התפלה החבורה אינה שם מונדו פשוט לקח את התוכניות למצע הבחירות של מקס והלך אך הייתה לו הפתעה בדלת החבורה מפריעה לו לצאת מהמעבדה עם התוכניות וסאני אמר עכשיו בזכות המצלמות שלי יש לנו הוכחות שמיקיאוולי גנבה תתוכניות ויוציאו אותה מהבחירות בגלל זה. מונדו אמר זה לא מה שאתם חושבים אני הלכתי מדעות עצמי לפה ואלה בכלל לא התוכניות אלה סתם דפים בלי כלום. באמת אמרסאני אולי תראה לנו את הדפים ומונדו אמר אני לא יכול וברח אבל הפיל את הדפים ואז הגיע רגע האמת הבחירות מימק ממועצת העיר מיקמק סיטי ספר את הקולות והתוצאה הייתה תיקו אבל אז היה מישהו אחד שלא הצביע וזה היה הקול המכריע והקול היה למיקיאוולי. אחרי שבוע שהיתה מיקיאוולי ראש העיר ספרו את הקולות שוב והיה בעצם טעות מקס ניצח אחרי שהכריזו את התוצאה הנכונה מק התמנה לראש העיר אבל מקס אמר אני לא רוצה להיות ראש העיר האם אפשר להעביר את זה ואז מיקיאוולי אמרה לא מה פתאום אסור להחליף ואז הנבחר ממועצת מקמק סיטי אמר בעצם אפשר עם כל תושבי העיר מסכימים ואז הנבחר שאל מילא מסכים להרים אצבע ואף אחד לא הדים ומאז ראש העיר הוא ראש העיר לעוד שנה.
הסוף
5
120


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה