קהילה - היצירות של שירוש138
שירוש138
30
37

סיפור חדש לספרייה- פאת הזהב 11/11/2014

לפני המון המון שנים, בכפר נידח בתוך ממלכת המיקמקים, ערכו טקס, בחירת מלך חדש שיחליף את הקודם.
כל משפחות המלוכה בממלכה נערכו בארמון לטקס המפורסם.
באותו הזמן, זואי שהייתי אמורה להיות מלכה לפני 4 שנים, כלואה בתוך מבנה שנמצא עמוק עמוק באדמה. זו הייתה אלכסיס. היא רצתה שמיקיאוולי אמה תזכה במלוכה כדי שתוכל להיות נסיכה עשירה. "מעולה! עוד מעט ייערכו הבחירות ואמא שלי, תהיה המלכה החדשה! עכשיו כשאת כלואה, אמא שלי תזכה על בטוח! שום מיקמק לא ראוי יותר מאמא שלי" אמרה אלכסיס למקס, בן זוגה. "את לקחת לי את הכל! את בן הזוג שלי, את המלוכה שלי, את כל חיי! הכל בשביל כתר?! " זואי צעקה מתוך הכלא הנורא. אלכסיס שתקה.
עברו יומיים, הגיע הזמן לטקס המלוכה הגדול! נשף מפואר, לכל תושבי הממלכה (עם אוכל מיק- טעים! )
מקס, הגיע עם אלכסיס בת זוגו.
בכניסה לארמון המפואר נזכר בזואי. מיק- נערה צעירה, עם שיער מתנופף ברוח, עם חלום להיות המלכה החדשה ולהפוך את החיים בממלכת המיקמקים לטובים הרבה יותר, גם אם היא עדיין די- קטנה.
הוא נזכר שראה אותה ביער, שניהם ישבו על הדשא וצחקו ביחד, נזכר בתחושה המיוחדת שהייתה לו כשהיה איתה.
נזכר בתחושה הנוראה שהרגיש שכלא אותה יחד עם אלכסיס.. אחרי שזואי וויתרה עליו כדי להתמודד למלוכה. "מקס!! מיק- עצלן שכמותך אם לא תבוא ברגע זה אהפוך אותך למונדו האישי שלי!!! "
שום קול לא נשמע ברקע לאחר מכן.
מקס, רץ מהר אל הכלא בתוך האדמה ושחרר את זואי. בדרך לארמון בניסיון להכתיר את זואי למלכה חשב לעצמו מה אלכסיס תגיד על מעשיו, אך החליט להתעלם. הוא רץ לאותו היער, שעכשיו נטוש. זואי נכנסה ופתאום כל היער התעורר לחיים! הציפורים צייצו, הצמחייה שבה לחיים ורק עיניה של זואי חשכו. היא לא יכלה לשמוע או לראות דבר! זואי נבהלה ובכתה: "למה מקס?! היה עדיף שכבר הייתי נשארת בכלא! "
מקס הרים אותה על ידיו כל הדרך אל הארמון. בלי שאלכסיס תראה, קרא לכל החיות שהלבישו עליה שמלה זהובה ונזר מיק- מהמם!
הגיע הזמן לבחור מלך ומקס התפרץ אל הבמה בצורה רעשנית במיוחד. כולם השתתקו חוץ מאלכסיס שצעקה: "מה?! " כן, מקס התחתן עם זואי! איך ששבר את הכוס בחתונתו חזרו אל זואי כל חושיה. זואי נבחרה למלכה! כולם התגאו במקס על מעשיו ועל שבזכותו זואי, מלכה וראויה לכך! ועל כך בנו במרכז הממלכה פסל של של מקס וזואי ולשניהם שיער ארוך זהוב (בהשראת השמלה הזהובה של זואי). וכל המיקמקים חיו באושר ובעושר, לא משנה שאחרי שנה אלכסיס החריבה את הפסל..: P
~הסוף
4
2
205


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/01/2020   17:30 שירוש138  2
תודה רבה
21/01/2020   15:04 ניראום  1
מושלם והגיוני