קהילה - היצירות של ברוק5
ברוק5
14

מיק עמי ומיק תמי 31/12/2014

שם הסיפור: מיק עמי ומיק תמי

היה היה פעם לפני הרבה שנות מיקמק היו אחים מיק עמי ומיק תמי אימא שלהם הלכה לעולמה והם חיו עם אבא.
הם היו משפחה קצת ענייה ולא היה להם כסף יום אחד הם היו למיק עמי ולמיק תמי היה משעמם אז הם החליטו ללכת לטייל ביער מיק עמי חשב לסמן את הדרך במיקלחם כדי שידעו את הדרך חזרה הביתה. הם יצאו לטייל ביער ושמו פרור פרור של מיקלחם והיה להם כיף לטייל כשמיק עמי אמר שנגמר המיקלחם הם הסתובבו וראו שכל המיקלחם נעלם וראו עורב לוקח פירורים. מיק עמי ומיק תמי לא ידעו מה לעשות והם חיפשו ביער הגדול את הבית שלהם הם היו רעבים מאוד ורצו לאכול, פתאום הם ראו בית של ממתקים והלכו עליו.
אישה זקנה בשם מיקיאוולי ראתה אותם ואמרה להם בנימוס בואו כנסו מיק עמי ומיק תמי נכנסו מיקיאוולי אמרה להם לאכול הרבה שיהיה מתוק. היא קראה למשרת שלה מונדו שיביא למיק עמי ולמיק תמי הרבה ממתקים.
והיא קראה למונדו לעזור לה להדליק את התנור מיק עמי ומיק תמי אכלו ומיק תמי הייתה צריכה לשירותים, בדרך לשירותים היא ראתה את מיקיאוולי ומונדו מחממים תנור היא חזרה בריצה למיק עמי ואמר לו את זה מיק עמי הבין מה מיקיואוולי ומונדו רצו לעשות ואמר למיק תמי לעשות כמוהו הם הלכו מהר למיקיאוולי ומונדו ודחפו אותם לתנור מיק עמי ומיק תמי ברחו בריצה ליער.
וכשהם לא ראו את הבית יותר הם התחילו ללכת ועוד ללכת ועוד ללכת והם פתאום שמו מישהו צועק מיק עמי מיק תמי איפה אתם מיק עמי ומיק תמי הלכו בעקבות הקול וראו את אביהם שדואג להם מאוד ומחפש אותם, כמיק עמי ומיק תמי באו הם חיבקו את אביהם חיבוק גדול גדול וסיפרו לו את כל מה שקרה.
מאז הם חיו בעושר ואושר ולא ראו יותר את מיקיאוולי ומונדו עד עצם היום הזה
19
2
253


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/01/2015   18:15 במבמיסטי  2
סיפור מושלם!!
ממש היה כייף ליקרוא אותו :)
עשיתי מיקלייק ;)
01/01/2015   15:04 לקי2586  1
מהממת מהמם חולה עליך מתוקה שלי D: (: