קהילה - היצירות של SHIREL107
SHIREL107
33
9

סופר זואי וסופר מקס עונה 1 פרק 1 התינוק האבוד 01/04/2015

הקדמה:יום אחד סאני המציא שיקוי מיוחד שמי ששותה ממנו הופך לסופר מיקמק .ויום אחד חזרו מחוף הים זואי ומקס והיו מאוד צמאים וכשמקס וזואי ראו את השיקוי שהיה בצבע שקוף שזה אומר שזה נראה כמו מים מיד שתו את השיקויואז היתה להם צמרמורת בגוף וקיבלו מכת חשמל ואז הפכו לסופרי מיקמק .
וכך זואי ומקס הפכו לסופרי מיקמק .
עכשיו נעבור לפרק שלנו:יום אחד בהיר וזוהר נישמע ציפצוף מהבהב בחליפת הסופר מיקמק ומקס וזואי הקשיבו לצרה ובה אמרו:"התינוק שלי אבד עזרו לי למצוא אותו, הצילו!" וכששמעו את הקריאת עזרה עפו במהירות שאין כמוה לעבר לאמו של התינוק .
וכשהיגיעו שאלו כל מיני שאלות את אמו של התינוק:"איך זה קרה ? האם ראית אותו בבוקר ?" אימו של התינוק ענתה להם:"זה קרה שנתתי לו בלון והוא עף ולא ראתי אותו היום בבוקר וכשהיתעוררתי לא ראיתי אותו במיתתו."
וזואי ומקס חושבים לעצמם הוא בטח בחלל ושם אין חמצן !
והם עפו בשיא המהירות שלהם לחלל הרחוק .לקח להם בערך שעה בכדי להגיע לחלל גם לזואי ומקס לא צריכים כובע חלל כי הם סופרי מיקמק.
והנה הם שומעים בכי של תינוק מהמרחקים לסופרי מיקמק יש חוש שמיעה טוב יותר מי של אדם רגיל אז הם הגיעו יותר מהר לאזור של הבכי של התינוק .
ואז הם רואים את התינוק לפי התמונה
שנתנה להם אמו של התינוק שנאבד .
וכנראה שהתינוק בכה בגלל שכבר היה צריך להחליף לו חיתול .
אז זואי ומקס החליפו לתינוק חיתול מהר ועפו לעבר אמו של התינוק ואמו של התינוק שמחה מאוד והודה לסופר זואי וסופר מקס והלכו לשון .
אז לילה טוב ונתראה בפרק הבא
23
1
203


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/04/2015   10:54 היתות  1
קול סיפור טוב