קהילה - היצירות של מיקמילי22
מיקמילי22
68

כתר המלכות 14/04/2015

היו היה פעם, נסיכה ושמה מיקינה. מיקינה אהבה לצאת ליער, ולהריח פרחים, לשחק עם ארנבונים וגם פרפרים, אבל הכי היא אהבה, לגשת לעץ הקסמים. עץ הקסמים הוא עץ מיוחד,והוא מדבר. הוא כמו מיקמק רגיל. הוא צוחק, בוכה, מתרגש, והוא חבר. מיקינה אהבה לשבת מתחת לצל של עץ הקסמים, ולהרדם. העץ היה מכסה את מיקינה בשמיכת עלים, והכין לה כרית מפרווה של ארנבון שתרם אותה. עץ הקסמים אהב להסתכל על מיקינה, וליהנות. בוקר אחד, קמה מיקינה מהמיטה, ונזכרה: "נשף המיקמקים היום!" בהתרגשות רבה ירדה במדרגות, ואכלה מהר את ארוחת הבוקר שלה. "חדר השמלות! מהר! צעקה למיקמק המשרת שלה. המשרת פתח מיד את החדר ומיקינה רצה לתוכו. אלפי שמלות תלויות על הקירות. ורודות, סגולות, בוהקות, זוהרות, וגם נוצצות. מיקינה בחרה מהר שמלה ורודה עם נצנצים בחלק התחתון. היא ענדה את השרשרת שאביה הביא לה, ורצה מהר אל הוריה. אמה הייתה לבושה יפיפה. כך גם אביה. "וואו! איזה יופי!" קראו הוריה. מיקינה התנשמה והתנשפה. "בואי אלינו מיקינה." אמר אביה. מיקינה צעדה בצעדים קלים אל אביה. הוא פתח את המגירה ליד מיטתו המפוארת, והוציא משם כתר נוצץ, עם אבני חן יפיפיות. "אנחנו נותנים לך את הכתר בשביל הנשף. הוא היה שייך לסבתך, ולפי מה שאנחנו יודעים, הוא קסום". "וואו! תודה רבה רבה רבה!" אמרה מיקינה ושמה את הכתר על ראשה. כשהמלך והמלכה לא ראו, מיקינה התגנבה ליער וישבה ליד עץ הקסמים. "מיקינה, חזרת." אמר העץ בנעימות. "כן, חזרתי עץ. אני לעולם לא אעזוב אותך." אמר מיקינה. לפתע, באו זוג מיקמקים, עם גרזן ביד, ולחששו: "הגזע של העץ יהיה נייר נהדר. אנחנו חייבים לכרות אותו" מיקינה שמעה את זה, ונבהלה.
"לא!" צעקה מיקינה. "תראו תראו מה יש לנו כאן. נסיכה קטנה שמתנגדת. בעניינים שלא שלה!" אמר המיקמק עם הגרזן. "תקשיבי טוב, אנחנו כורתים פה כמה עצים, ואת לא תתערבי נסיכה פיצפונת". למיקינה זלגו דמעות בעיניה. המיקמק עם הגרזן נתן אותו למיקמק השני, והוא ניפנף בו באוויר כאילו עומד לכרות את העץ. מיקינה כעסה מאוד בליבה. היא בכתה. "לא!!" היא קראה. לפתע, קרא משהו מדהים. זוג המיקמקים התחיל להתעופף בשמיים, ולאט לאט נעלם. "מיקינה, הכתר שלך" אמר העץ. מיקינה הסתכלה על הכתר, וראתה שהוא נוצץ, בוהק, וזוהר. "וואו..." איזה יופי..
אז מיקמקים יקרים, תאמינו בעצמכם, ולעולם אל תזלזלו בכם. יש כוח בתוך תוכם, וכולם יכולים לראות אותו. גם אתם, אם תנסו..
הסיפור הזה מוקדש לחברותי, קטארה4 ותהל78945. תודה רבה על התמיכה והעזרה
18
2
339


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/04/2015   22:45 סמיילי59  2
וואו ממש חמוד! יפה שאת מקדישה את זה לחברות שלך!
14/04/2015   15:59 מיקמילי22  1
קטארה4 ותהל78945, אתם חברות נפלאות ונהדרות, ורק בגללכם כתבתי את הסיפור. מקווה שתמצאו את הכוח שבתוך תוכם, ותנצלו אותו לטובה. אוהבת אתכם המון המון מיקמילי22