קהילה - היצירות של אביונת7891
אביונת7891
8

המפגש שלי ושל ליאת 08/05/2015

1.בלילה ששכבתי לישון קראתי את הספר: המסע לכוכב המינימיקים והופ אינה העניים נעצמות ואני לי נרדמת
החלום המוזר ביותר בעולם:
2. אני בתור ''אביונת7891'' יושבת לי ליד המדורה צולה מרשמלו ענק שקיבלתי במשימה של רייני ופיתאום אני רואה את המיקמקית הכי חמודה בעולם ''מיקמק1'' כלומר ליאת...המנהלת ליאת!!
3.המיפגש עם ליאת:
''היי'' לי היא צועקת המקצה השני של המדורה ורצה לכיווני מתישבת לידי ועליי מיסתכלת ומחיכת ''היי אביונת'' לי היא אומרת לה אני משיבה:"היי ליאת מה קורה??" "בסדר אביונת מה איתך?"
"חח תודה אני מרגישה מעולה
ראית את השיר שעשיתי עליך בקהילה??"
"כן,תודה ממש תודה!! מעולם לא הקדישו לי שיר כזה יפה........אולי תסבירי לקוראים שיבינו על מה אנחנו מדברות??"
4.השיר שליאת אהבה:
לשיר קוראים:'מנהלת מתחשבת ומקסימה עליו ליאת הגיבה אם אתם רוצים תוכלו לדפדף ואליו להגיע..
5."טוב אביונת אני ממש מצטערת אני חייבת לרוץ :( "להתראות ליאת.." והיא הלכה
6.ובבוקר: בבוקר התעוררתי שטופת זעה! רצתי אל המיטבח אחותי הגדולה שהבחינה בי שאלה: "מה קרה?? שוב חלמת על המנהלת הדס??" "הפעם זה על ליאת" והופ הדמעות פרצו מעניי... אמא שבי הבחינה באה חיבקה ושאלה: "אוי, בסדר אבל למה את בוכה?" "כי כי" אמרתי ולעצמי חשבתי:'באמת למה אני בוכה??' אחותי במקומי ענתה: "אני יודעת!!! כי מעולם היא לא ראתה את המיקמקית של ליאת!!" "צודקת ב100 אחוז!!" עניתי ואמא אמרה: טוב בנות עכשיו אוכל בואי חמודה שלי שבי נסעד יחד ולנו תספרי אנחנו במטח גמור"
7.ארוחת הבוקר ואני מספרת:
אחרי שישבנו לאכול סיפרתי: טוב אז ככה..אני במיקמק ישבתי ליד המדורה וצליתי את המרשמלו הענק שלי... לפתע ליאת באה... לשלומי שאלה מרשמלו צלתה לידי...כולי רעדתי מהתרגשות ואותה שאלתי אם ראתה את השיר שלכבודה עשיתי לי היא הודתה ואמרה שהיא חייבת ללכת..
8.אמא ואחותי מגיבות:
"וואי, חלום כזה מעולם לא שמעתי!" אמרה אמא אחותי פעורת הפה רק עשתה קול משונה כזה.."האאאאא,מהההההההה?!" אמא לי אמרה:"ואולי זה באמת יקרה..." וקרצה לעברי אני צחקתי ובאמת אני וליאת ניפגשנו אבל לא בידיוק כמו הסיפור הזה...
מוקדת לליאת המנהלת המקסימה ביותר!
21
1
189


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/05/2015   06:15 אליאנה 12  1
יפה!