קהילה - היצירות של SHIREL107
SHIREL107
33
9

חוויה ביומיים 08/05/2015

פרק 1- הנסיעה לכרמיאל...
יום אחד מחופשת פסח נסענו לעיר לכרמיאל.
אני שתי האחיות שלי והוריי נסענו. הייתי כל כך משועממת עד שנרדמתי. והנה הגענו והם אומרים לי:"יאללה תקומי הגענו" אמרתי בשמחה:"סוף סוף!". אני וכל משפחתי באנו לישון אצל בנות הדודות שלנו כי הם לא היו ורצינו להכיר קצת את כרמיאל אז באנו לישון שם ליומיים כמו טיול שנתי.

פרק 2- המחשב
רצתי לביתם וחיפשתי את המחשב. אימי לא הבינה מה אני עושה. אז היא שאלה:"מה את עושה מתוקה?" לא עניתי לה. כי תמיד שאנחנו נוסעים לטיולים אימי לא מרשה להיות בכל מה שקשור לחשמל למשל: טלפון,אייפד,טלוויזיה,מחשב ועוד...
וכך המשיכה שעות לשאול אותי מה אני מחפשת. עד שהתחרפנתי והתעצבתי ואמרתי לה:"אני מחפשת את המחשב למה רצית לדעת?" אימי ענתה לי בצחוק:"מזל שאמרתי לבנות דודותך להוציא את המחשב ליומיים האלו". ואיך שהתעצבתי על אימי כנראה היא כבר מכירה אותי מספיק טוב!

פרק 3- הרעב
אמא שלי הבטיחה לי שנעשה על האש ואמרתי שעכשיו צהריים אז למה לא עושים היא ענתה לי בצחוק:"מחר חמודה שלי לא היום כבר אין זמן!" ואני עניתי לה מיואשת:"אבל לא אכלנו ארוחת צהריים והשעה כבר 4 אפס אפס!" והיא ענתה:"אין מה לעשות לא יפה לקחת אוכל מהמקרר של מישהו בלי שהוא יודע!". וכך הייתי רעבה עד הערב ועכשיו שאלתי את אימי:"אמא גם עכשיו לא נאכל כלום?!". האמא ענתה לה:"הערב נאכל והערב יש לנו הפתעה!!"

פרק 4- במסעדה
בשעה 10 בערב הלכנו לאוטו ללכת לאכול ארוחת ערב אני חשבתי זה בטח מסעדה אבל אמתי לא ענתה . והנה הגענו למסעדה. שכחתי שזה פסח אז מיד ביקשתי תפריט כי הייתי כל כך רעבה ונתנו לי ואני ראיתי את הכותרת הבאה "תפריט כשרה לפסח" וכשהסתכלתי על זה כבר חשבתי שזה לא הולך להיות טוב כמו שחשבתי. ביקשתי פיצה כשרה לפסח וקנקן מים לכולם. כשאכלתי את הפיצה הייתי מעדיפה להזמין מרק עדשים כתומים הוא היה כל כך מגעיל! חזרנו לאוטו היה כל כך קר ברר ברר... נסענו לבית שלנו (של בנות דודותינו) .

פרק 5- מנטה חריפה!
הגענו הביתה וכולם שמנו פיג'מה ושיחקנו כל המשפחה יחד משחק לפני שנישן. אבל כשחזרנו הביתה השעה הייתה עוד מעט אחד וחצי בלילה. לפני שישנתי צחצחתי את שיני אבל לא היה המשחה שלי שם היא נשארה בבית אז הייתי צריכה להשתמש במשחה של אבי ושל אימי. כשהתחלתי לצחצח שיניים הרגשתי חריף בפה כנראה שזה היה מנטה חריף אשש! זה הפריע לי רבע שעה.

פרק 6- בטלפון של אבא
הלכנו למיטות אמתי אמרה:"כיבוי אורות!" וכולם תוך כמה דקות נרדמו. אני הלכתי לחדר שבו אימי ואבי ישנו בו. חיפשתי את הטלפון בשביל לשחק במיקמק אבל כשנכנסתי שמתי לב שאני לא יכולה לשחק! אבל אז ראיתי שאפשר להוריד את האפליקציה וניסיתי להוריד אבל אז שלחו לטלפון הודעה שאי אפשר להוריד כי אין מקום הייתי מבואסת רק היום הראשון והכל משעמם!

פרק 7- אחותי השובבה
הבוקר הגיע ואחותי הגדולה העירה אותי מוגדם והייתי מאוד עייפה כי ישנתי הכי מאוחר מכולם. אחותי אמרה לי שבאמצע הלילה היא דיגדגה אותי והיא אמרה שלא התעוררתי היא הלכה רגע לשירותים וכשחזרה לחדר ראתה אותי שכובה ברצפת החדר והיא אמרה לי שיש סיכוי שנפלתי מהמיטה. התלבשנו התכוננו והלכנו לאוטו.

פרק 8- באוטו
ועוד הפעם באוטו משועממים אמא שלי לא ידעה עוד איפה נעשה על האש אז חיפשנו אם האוטו מקומות וזה באמת משעמם! אבל בגלל שהייתי כבר כל כך רעבה לא היה לי אכפת אבל למצוא מקום לאכול מצדי היה באמצע הכביש.
סוף סוף מצאנו מקום ועוד הפעם היה השעה ארבע אפס אפס. והנה נהננו אכלנו שתינו ושמחנו וחזרנו הביתה כשחזרנו לקחתי מהכיס של המכנסיים של אבי את הטלפון ונכנסתי לאתר מיקמק התעדכנתי במה חדש וראיתי כל מיני חדשות על "העולם שלי" ושמחתי אבל לא הבנתי מה זה בכלל.

פרק 9- נתקעים באמצע הכביש
הגענו הביתה שמנו את כל הדברים שהבאנו ושמנו הכל באוטו. היה עוד הפעם קר כנראה שבכרמיאל קר מאוד בלילות וכהשמש בשמיים חםםםם . ועוד הפעם היה משעמם אבל לא כל כך בגלל שאבא אמר משהו לאמא בסוד אבל אחרי כמה דקות הבנו הכל... שלאוטו נשרף המנוע! איך סבלתי והתחרטתי שכל פעם אמרתי שבכרמיאל משעמם. וכשאחותי הגדולה הסתכלה על שנינו (אחותי הקטנה) היא רחמה עלינו כי היינו מאד עייפות אז היא שמה לנו מוזיקה וגם היא הוציאה את האייפד שלה והורידה את אפליקצית מיקמק בשבילי.

פרק 10- סוף דבר
אבא שלי כבר היה כועס ומיואש ואמר לאחותי לאמי אני ואחותי הקטנה לנסוע במונית כי כבר אין מה לעשות ושהוא יזמין גרר. אמא שלי התקשרה אל נהג מונית והיא שאלה אותו בטלפון כמה עולה נסיעה לרעננה מכרמיאל הוא אמר לה 500 שקלים. אמא שלי נשמה אוויר ונרגעה.
במונית כנראה שנרדמתי אבל העירו אותי ואמרו לי שהם צריכים לקחת ממני מאתיים שקלים והם אמרו שיחזירו לי. גם כן בטח שהייתי נותנת הייתי מאוד עייפה. וכשנכנסנו הביתה רצתי ישר למחשב ונכנסתי למיקמק שיחקתי ותוך כדי שאני משחקת ביקשתי משהו לאכול ואמא שלי הופתעה!
למה? כי חזרנו בחמש בלילה אבל בכל זאת אכלתי והלכתי לישון. למחרת לא הלכנו לבי"ס בגלל זה! איזה כיף!

הסוף
13
119


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה