קהילה - היצירות של 555חמודילה
555חמודילה
82

האבטיח של דוד מיקמוק 08/05/2015

פרק 1 - פעם אחת דוד מיקמוק הלך לשוק הפישפשים וראה שם אבטיח הוא אהב מאוד אבטיחים ולכן קנה אותו. וכשחזר בא לחתוך אותו אבל הוא לא נחתך הוא נסיה שוב ואז ראה כפתור עגלגל הוא לחץ והשפיץ עליו כל הפרצוף מי אבטיח כולו היה אדום....
פרק 2- דוד מיקמוק התעצבן על האבטיח והלך לשוק להחזיר אותו ואז בדרך הוא שמע קול בוכה הוא חיפש מי בוכה וראה שזולגות טיפות מהאבטיח הוא חיפש מאיפה וראה את הפרצוף של האבטיח בוכה "ממתי יש לך פרצוף?" שאל "יש לי ממתי שנולדתי... ואני בוכה כי אתה רוצה להחזיר אותי לשוק כולם מחזירים אותי" אמר באבטיח בקול בוכים "טוב סליחה אני לא יחזיר אותך ואני ישאיר אותך אצלי" אמר דוד מיקמוק "יש תודה לך אני יהיה החבר הכי טוב שלך" אמר בשמחה.
פרק 3- דוד מיקמוק והאבטיח חזרו האבטיח שמח כולו ודוד מיקמוק שמח על החבר החדש שלו. וכשחזרו קפץ האבטיח לארון "טוב מה אני לובש" שאל "מה זה נקרא ממתי אבטיח מתלבש?" "אני לא אבל תלביש אותי כמו אדון נכבד טוב!" "בסדר אני ילביש אותך אבל בלי שיראו אותך כל המיקמקים" "סבבה תודה תתפור לי בגדים אני רוצה עם תמונה של מיקיוואלי ראשית הערייה" "מי אמר שאני תופר לך? ועוד של מיקיוואלי? טוב בסדר אני יגיד לדודה מיקמקיתוש"
פרק 4-"בוקר טוב אבי האבטיח הבאתי לך את הבגדים בדיוק כמו שביקשת" "יופי תודה אני מתקלח" משונה מתי אבטיח מתקלח אבל הוא לא רצה להגיד בקול כדי שהוא לא יתחיל עם האבטיח והוא יבכה לו הכשיו...
פרק 5- ועברה לה שנה שלמה שאבי האבטיח נשאר עם דוד מיקמוק הוא רצה ללכת להתחתן ולגדל ילדים והוא נפרד עם הדודים הנחמדים ואחרי עוד שנה הביא להם הזמנה על החתונה מצטבר שיש עוד המון אבטיחים מדברים בעולם מיקמק!
!!!ה-ס-ו-ף!!!
8
120


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה