קהילה - היצירות של פופיפאפ
פופיפאפ
15
11

כתב אורח - מסיבה במיקמק :-) 08/05/2015

פרק 1 -נכנסתי למיקמק...

אחריי עוד יום בבית הספר שלי החלטתי שאני רוצה להכנס למיקמק ולשחק. בחרתי בשרת הכי אהוב עליי "קוקוס" ונכנסתי. כשנכנסתי ראיתי שאין אף אחד במיקמק, חשבתי שנכנסתי לשרת הלא נכון או שזה באג. ישר הלכתי למערה ובטוח שיש שם לפחות מישהו אחד ולא, אף אחד לא היה שם! חשבתי שכולם בורחים מימני, לא ידעתי מה לעשות, נבהלתי.

פרק 2- חיפושים

חיפשתי בכל רחבי מיקמק, באי, במיקניון, ביער . ואף אחד לא היה שם. התנתקתי וחזרתי עשרה פעמים וחשבתי שמישהו היה אחראי לכל זה. פתאום ראיתי מיקמק אחד , הופיע לרבע שנייה ונעלם. אפילו לא הספקתי לקרוא את השם או להגיד לו היי, חיכיתי וחיכיתי שמישהו אחד יופיע וכלום.

פרק 3 - מצאתי את כולם !
הלכתי לדיסקו וראיתי מיליוני מיקמקים מחכים רק לי שתקתי, לא ידעתי מה להגיד זה היה מושלם!! וכמובן לא הפסקתי להגיד היי. עדיין התלבטתי מי היה אחראי לכל זה אבל לא רציתי לשאול, חשבתי שהוא יעלב. בהתחלה חשבתי שזאת בטח ליאת, אולי בגלל זה כולם באו. אבל לא לקחתי סיכונים אם זאת לא היא, בטח מי שאחראי לזה יעלב. הלכתי לפינה וחשבתי " מי היה אחראי לזה? מי יביא את כל עולם מיקמק במיוחד בשבילי?

פרק 4 - מי אחראי?

חשבתי וחשבתי.. מי היה עושה דבר כזה במיוחד בשבילי? הדס? ליאת? , הזמינו אותי לעשות סלפי לקהילה, "בסדר" עניתי. לחשתי בליבי "רק שלא ישאלו אותי מי תכנן את כל זה כי אז אני אבודה" הסתכלו עליי ושתקו, הבינו שאני לא יודעת מי אחראי לזאת וככה חשבתי שהם כועסים...

פרק 5 - כולם אחראים :-)

כל אחד ענה לי , ממש באותו שניה " כולנו אחראים" שתקתי. איך כולם חשבו על זאת? אבל לא משנה לי כבר... שיחקתי עם כולם והעיקר נהנתי :-)

הסוף (:
2
2
222


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/06/2015   14:27 פופיפאפ  2
וואי טנקס (:
30/05/2015   21:15 אפרסק12397  1
מושלםםםםםםםם לייק ממני :)