קהילה - היצירות של ליעל
ליעל
4
1

היום המושלם או הרע? 09/05/2015

פרק ראשון - עד לרגע.
היו היה ילדה מאושרת ותמימה שקראו לה לינוי,היא הייתה שמחה עד לרגע אחד היא מצאה בור ושם מפתח היא התקשרה למשטרה והקו נותק היא פחדה,היא ניסתה לרוץ הביתה אבל משהו תפס אותה והיא נפלה.לינוי קמה וחזרה אל הבור.
פרק שני - הדלת.
לינוי לקחה את המפתח ומאוחרי המפתח גילתה פתק שהיה רשום בו: "תחפרי". לינוי חפרה וראתה דלת עם מנעול ופתחה אותו ו...
פרק שלישי - מיקמק סיטי.
היא נפלה לתוך עולם מוזר,עם יצורים מוזרים היא הלכה וכולם הסתכלו עליה.היא הלכה למישהו אחד ושאלה אותו:"סליחה איפה אני ומה זה המקום הזה?!".היצור ענה:"את במיקמק סיטי ואנחנו מיקמקים מי את?".לינוי ענתה:"אני בת אנוש מכדור הארץ".לינוי הלכה והתחילה לבכות.
פרק רביעי - היום המושלם או הרע?
לינוי התחילה לשיר: יום כיפי ושמח נהרס בגלל מפתח?
אני מתחילה לפחד ולשמוח?
איני מבינה מה המקום המוזר והקול שפה?
פזמון: זה היום המושלם כי אני בעולם מוזר! אבל זה היום הרע כי אין דרך הביתה! אז אני לא מבינה זה היום המושלם או הרע?!?! (לה לה לה לי לי לי לי!)
המקום משונה לא כמותי,"סליחה איפו אני?" מיקמקית עונה:"בתוך אבטיח".מה קורה כאן ולמה אבטיח!
פזמון:זה היום המושלם כי אני בעולם מזור! אבל זה היום הרע.....
פרק חמישי - עולם הממתקים.
לינוי הלכה לבית שעשוי ממתקים וראתה מיקמקים שמזיזים חבית וקופצים לתוכו. לינוי גם קפצה לשם והגיעה למקום מתוק וכיפי. היא הייתה צריכה להשיג חלקי יהלומים כדי להכין סוכריות מיוחדות אבל היא השתמשה בהם למשהו אחר.
פרק שישי - המבוך לכתר.
לינוי יצאה מעולם הממתקים ומבית הממתקים. היא הלכה למקום מוזר כזה עם ארבע דלתות כדי להשיג כתר היא הבינה שזה מבוך. לינוי נעזרה במיקמקים כדי לעבור את המבוך והצליחה. היא לקחה את הכתר ו...
פרק שביעי - סוף טוב הכל טוב.
לינוי עלתה לגג וסירטטה על היהלומים את כדור הארץ,שמש וירח היא שמה את כולם על הגג ואת הכתר מעליהם ושמה את המפתח על הכתר. התיישבה זקוף והאמינה בתקווה.
היא פתאום לוקחה ליד הדלת שממנו נלקחה, היא רצה הביתה וסיפרה לאמא ואבא שלה הכל. ומאז היא חיה באושר ועושר וביקרה במיקמק סיטי כמה פעמים אז סוף טוב הכל טוב!!! הסוף!
אם אתם רוצים עוד סיפורים תגידו התגובות
5
1
120


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/05/2015   19:08 ממי425  1
יפה