קהילה - היצירות של משכית123
משכית123
9
5

כתב אורח- התכווצתי!!! 09/05/2015

פרק אחד:

יום אחד מימי היום שיחקתי עם בובות המיקמק שלי. כאשר שיחקתי במכונת ההתכווצות שאבי בנה, בטעות לחצתי על כפתור ההתכווצות במכונה!

פרק שני:

לא ידעתי מה לעשות, מה אגיד להורי? ואז משהו ממש מפתיע קרה! הבובות חיות! הן דיברו איתי ואמרו לי: ״שלום, אנחנו חבורת מיקמק!״ חשבתי שאני חולמת, אבל ידעתי שאני לא.

פרק שלישי:

כולם הציגו את עצמם (למרות שידעתי מי הם)... זה היה ממש מוזר ומגניב! הם ידעו מה שמי. סיפרתי להם מה קרה והם רק צחקו. הם אמרו: ״נו, טוב! עכשיו את איתנו ובגודל שלנו, ואת יכולה לשחק איתנו!״
וכך היה. שיחקנו ונהיננו מכל רגע!

פרק רביעי:

ידעתי שמתישהו אצטרך לחזור לגודל הרגיל, אבל לא ידעתי איך. ממש פחדתי, למרות שנהניתי לשחק עם בובותי. חשבתי שאגיד להורי, אבל הם לא היו בבית. הבובות ואני חיפשנו כפתור גדילה, אבל לא מצאנו.

פרק חמישי:

כאשר אבא חזר הביתה, תכננתי להגיד לו מה שקרה. צעקתי וצעקתי לו, אך הוא לא שמע. לבובות היה רעיון, כולנו ירדנו מהשולחן, ועשינו פירמידה. אני הייתי למעלה, והתחלתי לצעוק חזק: ״אבא!״ אבא שמע אותי ושאל: ״מה קרה כאן??״

פרק שישי:

סיפרתי לו הכל. הוא התקין כפתור הגדלה במכונה, ונפרדתי מהבובות. אמרתי להן שהיה מאוד כיף, והבטחתי שאמשיך לשחק בהן. אבא הגדיל אותי בחזרה. לבסוף, סיפרתי את כל מה שאירע עליי לאימי ואחיי. כולם מאוד הופתעו! חלקם לא האמינו אפילו. אבל אני יודעת שזה קרה, וזה היה מאוד כיף!
הסוף!
23
2
318


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/05/2015   17:48 זאב900  2
אהבבתי...
22/05/2015   19:04 ממי425  1
יפה