קהילה - היצירות של דקש55
דקש55
7

הסיפור של דקש55 10/05/2015

פרק ראשון
ימים שמחים וימים מפחידים

בצהריים חמים אחד...
ישבתי לי מול המחשב ושיחקתי במיקמק המשחק האהוב עליי. לפתע המחשב כבה. פחדתי מאוד שמשהו קרה במיקמק. היו כמה ברקים קטנים. ופתאום ראיתי את המיקמקים החברים שלי לידי...

פרק שני
הכניסה האמיתית...

שאלתי אותם איפה אני הם אמרו בעולם של מיקמק. צעקתי ולא ידעתי מה אני עושה. הסתכלתי על עצמי והפכתי למיקמקית אמיתית. שמחתי ובאותו רגע גם פחדתי. טיילתי איתם בכל מיקמק סיטי.

פרק שלישי
ההתחלה וההחלטה.

טיילתי וכמעט שכחתי שאני מיקמקית. נורא נהנתי. הלכנו לאכול במיקניון. ראיתי את מיקיאוולי. אמרתי שלום והיא חייכה אליי ואמרה שלום. התחלתי קצת לדאוג לנו שאנחנו נתקענו שם. אבל מצד שני היה כיף. הלכנו למיקפה וישבנו להתחיל ולקבל החלטות אם נישאר או לא.

פרק רביעי
ההחלטה הקבועה

אני רציתי להציע וגם החברים. עשינו סבב החלטות. ידידנו החכם גין
אמר:" אנחנו נוכל לצאת מפה אם רק תיהיה הפסקת חשמל או תקלה במחשב". אלכסיס שהיא איתנו אמרה:" מה יקרה אם זה יקרה בעוד הרבה זמן?". שתקתי.

פרק חמישי
הבעיה והמציאה הקשה...

לפתע צרחתי בלי לדעת. ראיתי אותי ואת החברים שלי בהר ההישגים כך הם אמרו לי. "בחיים שלי לא ראיתי את המקום הזה" אמרתי. גין אמר:"יש לי רעיון איך נצא. זה לא תקלה ולא הפסקת חשמל. פתרתי את זה." אמרתי:" אז מה נצטרך לעשות?" "אני יראה אם כולנו נוכל..." אמר גין.

פרק שישי
המשחקים

"אנחנו נוכל לשחק ולאסוף נקודות ככה נוכל גם לבלות וגם לצאת מכאן" אמר גין. אמרתי שכולנו נצטרך לשחק בכל מיני משחקים ואני בחרתי במשחק שנקרא גליש גלש. וכל השאר גם בחרו במשחקים אחרים. שיחקתי ונהנתי. סיכמנו שניפגש בהר. הייתי כבר בדרגה שש. עם כל החברים.

פרק שבע
הניצחון

שיחקתי ועליתי לדרגה שבע ואז לדרגה שמונה ואז לדרגה תשע. אני והחברים נפגשנו שם. בנינו שער ליציאה. המחשב נכבה הופיעו כמה ברקים וניהיה חושך. נכנסנו במהירות דרך השער ונפנלנו למין מקום עם בובות, שולחן כתיבה ומיטה עם ארון.

פרק שמונה
החזרה הביתה

"אח" אמרתי, "כמה טוב לחזור". כולנו ראינו את עצמנו ובדקנו את עצמנו. שמחנו וקפצנו. וחלק מזה. הצטערנו שהפסדנו את כל הכיף... הודנו זה לזה והלכנו הביתה אמרתי "בי לכלולם ניפגש מחר" והחברים הלכו ונפגשנו יום למחרת ונהניו כמעט כמו במיקמק

הסוף
23
2
337


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/12/2016   20:28 אור8מעיין  2
דקש אוהבת אותך אי לב יו
25/05/2015   17:39 זאב900  1
יפה