קהילה - היצירות של רוניההורסת
רוניההורסת
6
3

יומני הנסיכה מיקמקה מבוסס על הסרט 10/05/2015

מיקמקה היא נערה בת חמש עשרה הלומדת בבית העירייה וגרה עם אמה הגרושה, מיקמקה והמינמיק שלה, לואי השמן. למרות שמיקמקה היא תלמידה ממוצעת, היא מאוד לא פופולרית, אבל יש לה שני חברים טובים: מיקי מוסקוביץ ואחיה הגדול של מיקי, מיקולו מוסקוביץ.

זמן קצר לפני יום הולדתה ה-16 של מיקמקה, היא שומעת מאמה כי סבתה מצד אביה מוגוביה, יריבה של עולם המיקמק, באה לבקרן. בהתחלה מיקמקה לא רוצה לראות אותה, אבל מסכימה לאחר מכן. למחרת, מיקמקה פוגשת את סבתה, בקונסוליה של מוגביה בפעם הראשונה, אשר מסבירה כי הסיבה שהיא רצתה לראות אותה הייתה בגלל בעיית "החיים משתנים". היא מגלה כי אביה היה יורש עצר של מוגוביה ושהיא יורשת העצר והיורשת היחידה של מוגביה בגלל שאביה לא יוכל להביא עוד ילדים לעולם. היא נדהמת לגלות שהיא נסיכה.

אמה של מיקמקה וסבתה משכנעות אותה להשתתף ב"שיעורי נסיכה" לקראת חשיפתה לממשלת מוגוביה, תחת פיקוח שומר הראש החדש שלה, מיקלישו "ג'ו". כדי להיראות נאה יותר בפני ממשלת מוגוביה, מיקמקה מקבלת מהפך מהספר האיטלקי פאולו.

כמה ימים מאוחר יותר, עיתון "סן לנליו כרוניקל" מגלה כי מיקמקה היא היורשת של מוגוביה לאחר שפאולו מספר להם כדי שכולם ידעו שהוא זה שגרם לנסיכה מיקמקה להיראות כמו נסיכה. למרות זאת, קלאריס מתעלמת ומתכוננת לארוחה בהשתתפות בעלי מעמד חשובים במדינה, שבו מיקמקה נוכחת ומושפלת בפומבי. יום אחרי ארוחת הערב, מיקמקה מסכימה להופיע בתוכנית הטלוויזיה של מיקי, "תשתקו ותקשיבו", ולצפות במופע של הלהקה של מיקולו במוצאי שבת. ג'וש, הבחור שבו מיקמקה מאוהבת, מזמין את מיקמקה לבוא איתו לחוף, מסיבת חוף שנתית של בית העירייה, והיא מסכימה בהתלהבות. היא זוכרת לספר למיקולו שהיא תצפה בלהקה שלו בשבת הבאה, אבל שוכחת לספר למיקי על השינוי. מסיבת החוף מתנהלת טוב בהתחלה, אבל יוצאת משליטה כאשר לתקשורת מתגלה על נוכחותה של מיקמקה. ג'וש מביך את מיה בפומבי כשהוא מנשק אותה מול הצלמים. זה גורם לטירוף בין אמצעי התקשורת ולכעס מקלאריס. קלאריס מקבלת לאחר מכן הערה מג'ו, שאומר לה שהיא צריכה לזכור שלמרות שמיקמקה היא נסיכה ויורשת העצר, מיקמקה היא עדיין נכדתה. כדי לשחזר את הידידות שלה עם מיקי ומיקולו, מיה מזמינה אותם לנשף יום העצמאות של מוגוביה, שם היא חייבת לגלות אם היא רוצה או לא רוצה לקבל את חובותיה כנסיכה. מיקמקה בהתחלה מתכוונת לברוח למיקפולו כי היא רוצה להימנע מלנאום בטקס הכתרת יורש העצר (יש לה פחד בפני דיבור מול קהל דבר הגורם לה לחוסר יכולת לדבר מול קהל), מיקמקה מקבלת מסבתא שלה "יומן נסיכה" כמתנת יום הולדת 16 ובו היא מוצאת מכתב מאביה, שנכתב לפני מותו. לאחר שקראה את המכתב, מיקמקה משנה את דעתה ועושה את דרכה לנשף, כשמתחיל לרדת גשם. במהלך הנסיעה המכונית נתקעת כשהיא מנסה לנסוע על גבעה תלולה, אך ג'ו מוצא אותה ומסיע אותה לנשף. עם הגעתה, מיקמקה נואמת את הודעתה על קבלת תפקיד יורשת העצר. לאחר מכן, היא ומיקולו יוצאים החוצה ומתנשקים. קלאריס וג'ו גם יוצאים מחוץ לקונסוליה, משלבים ידיים. הסצנה האחרונה, מראה את מיקמקה טסה למוגוביה עם סבתה ואמה, ועם המינימיק שלה. היא גם מביאה את מיקי ומיקולו בחופשת הקיץ וכאשר מיה מסיימת לכתוב ביומנה, היא מביטה למטה אל הקרקע מן החלון של המטוס, ורואה את הארמון של מוגוביה.
11
357


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה