קהילה - היצירות של mtooka
mtooka

המסע הקסום 12/05/2015

היי אני רוצה לספר לכם על לילה ממש לא רגיל שעבר עלי אתמול.
הכל התחיל בשעה 23:30 בלילה. האוויר היה קריר ומרענן אבל אז נעשה קפוא והחלטתי לסגור את החלון אך לפני שהספקתי ראיתי אור משונה כזה בשמיים וכעבור דקות ספורות האור נחת על החלון שלי רק שזה לא היה אור זאת הייתה המיקמקית שלי mtooka! בהתחלה נבהלתי וחשבתי שאני הוזה אבל אז היא הרגיעה אותי ואמרה שהכל בסדר ושהיא רוצה לקחת אותי למסע בעולם של מיקמק. כל המשפחה שלי ישנו ככה שזה לא הפריע במיוחד אבל דאגתי. מתי אני אחזזור אני חייבת לחזור לפני 2:00 בלילה כדי להספיק לישון ואז היא אמרה לי שהמסע יקח רק 3 שעות אז הסכמתי. היא הפכה אותי לקטנה ככה שיכולתי לצאת דרך החלון ויחד נכנסנו דרך אור זוהר אל העולם של מיקמק וזה היה כזה מדהים!! ידעתי שהעולם של מיקמק נפלא אבל להיות בו ממש ולהרגיש אותו-זו הרגשה מטורפת ומדהימה! היה כל כך הרבה מה לעשות בתחילה המיקמקית שלי לקחה אותי לקניון ומדדתי את כל הבגדים והם כאלה יפים אחר כך עברנו לבית הקפה ואז לקחנו קצת כסף מהבנק לביזבוזים. לאחר מכן טיילנו ביער הכל כך יפה של מיקמק ועברנו הרפתקה מגניבה בג'ונגל נהיינו רעבות והלכנו לאכול קצת מהחנות ממתקים זה היה ממש טעים ומרוב שאכלנו כאבה לי הבטן... אחר כך השתזפנו בחוף ואז יצאנו לטיול בספינה שסיימנו ביקרנו במצפה התת ימי או האקווריום אותו דבר :) לבסוף סגרנו את הטיול בפאר המים והיה כזה כיף! התגלשתי בכל המגלשות ונהניתי מכל שנייה זה היה כזה קול. בסוף בסוף שהיינו כבר עייפות הלכנו לבית החמים של המיקמקית שלי ושם נחנו ותאמינ או לא הייתי שם שלושה ימים שזה שלוש שעות בעולם שלנו ולכן בסוף שלושת הימים נאלצנו להיפרד... זה היה די עצוב אבל המיקמקית שלי אמרה שניפגש בכל פעם שאני אשחק בה ושאולי היא שוב תבוא ותיקח אותי למסע כזה... הגעתי לבית בשעה 2:30 בלילה מזל שא אחד לא קם הייתי כל כך עייפה עד שנירדמתי בשניות עם טעם מתוק בפה ולא מהסוכריות אלא מהמסע הקסום שעברתי. ידעתי שאף אחד לא יאמין לי אז החלטתי לכתוב את זה בתור סיפור וככה המסע שלי יתפרסם גם אם לא יאמינו לי והנה הוא הסיפור שלי זה היה כזה כיף אני מקווה שהמיקמקית שלי mtooka תבוא לבקר אותי שוב בהקדם אפילו רק בחלום...