קהילה - היצירות של אלכס1המלאך
אלכס1המלאך
5
2

טורנדו בעולם מיקמק 18/05/2015

שלום קוראים יקרים לא ממזמן היה טורנדו ענק ומפחיד! כולם פחדו גם מנהלי מיקמק אתם חושבים שרשע או מישהו עם כוחות על עשה את זה אבל לא. הסיפור מתחיל ככה:
פרק 1
חברי מעבדה השתעממו אבל ממש הם לא ידעו כבר מה לעשות מקס אמר אולי נלך לחוף לגלוש עם אקסל חברי המעבדה אמרו סבבה הלכו לים לקרוא לאקסל ופתאום הם רואים שאקסל לא בים הוא אמור להיות המציל ושומר בחנות של הצוללת חיברי מעבדה הלכו לחפש את אקסל וראו מיקמק נחמד הזמין ילדים לבית שלו לגלוש נכנסו להנות עם המיקמק הנחמד וראינו את אקסל מלמד מיקמקים לגלוש אז חברי מעבדה נכנסו גם להנות מהשעור של אקסל. חברי מעבדה נהנו וחזרו למעבדה של סאני וכל אחד עושה את מה שהוא עושה כל הזמן מקס לומד לרכב על סקייטבורד זואי מטיילת ביערות ומחפשת הרפתאות ג'ימבו מנגן על הגיטרה החדשה שלו וסאני רצה ללמוד לעשות שיקוי חדש ומיוחד.
פרק 2
סאני מאוד רצה לעשות את השיקוי ממזמן לפני חמישה שנים סאני רצה לעשות את השיקוי רק שהוא פחד כי השיקוי יכול להיות מאוד מסוכן אבל סאני חשב שהוא יכול כבר לעשות את השיקוי הוא עשה את השיקוי לקח לו הרבה זמן אבל יצא לו שיקוי הרוח. סאני הלך לראשת העיר מיקיאוולי ואמר את צריכה לתת את זה לשומר של הבנק זה מסוכן מי שפותח אז מיקמק יהיה בסיכון ענק! מיקיאוולי אמרה לו בסדר אני איתן את השיקוי לשומר של הבנק סאני אמר תודה והלך למעבדה. מיקיאוולי באמת נתנה לשומר את השיקוי רק שיש בעיה אחת קטנה היצור זבל.
פרק 3
היצור זבל של מיקמק היה מוכר ומוזר הוא מאוד אהב לאכול זבובים וקוראים ליצור הזה מונדו הוא כל הזמן חיפש דברים לבית שלו. האמת שהוא גר בביוב אבל לא נורא יש לו שמה ספה מנורה שטיח ברכה גשר ועוד דברים שהוא לקח מהרכוב אז מונדו רצה לקנות סלט ירקות מהמיקפה ולא היה לו כסף הוא תמיד הלך לבנק לחפש כסף על הרצפה והפעם הוא גם הלך לשמה לחפש כסף מונדו חיפש וחיפש ואז ראה על שולחן אחת בקבוק יפה ורשום עליו אסור לפתוח! מונדו רצה לראות את הבקבוק ופתאום סאני בא וצעק לא!!! אל תפתח מונדו לא מבין למה סאני צועק הוא חשב שהוא רוצה את הבקבוק שהיה על השולחן סאני צועק לו זה השיקוי שלי אל תפתח תן לי מונדו זרק אליו את השיקוי ואז....
פרק 4
מונדו זרק את השיקוי לסאני ואז סאני רץ קפץ מעל שולחנות ואז לקח את השיקוי עוד שניה והשיקוי היה מתפוצץ סאני אמר אני צריך לשמור את זה במעבדה יותר בטוח סאני שם את השיקוי במעבדה והלך להגיד הכל למיקיאוולי וג'ימבו מאוד אהב לאכול הוא ראה שיקוי על השולחן של סאני הוא רצה לקחת אבל חשב אם כידי או לא כי זה של סאני ולג'ימבו עלה רעיון לקחת שלוק קטן הוא חשב שסאני לא ישים לב הוא בא פתח את השיקוי והרוח יצא החוצה הרוח התחילה לזוז להר געש ההר געש היה מלא בלהבה והרוח בא לקחה קצת מהלהבה והתחילה להסתובב הרוח הגיע לים והרוח התחזקה הרוח הקטנה נהייתה טורנדו אש ענקית ומפחידה כל מיקמק ראה את הטורנדו מסתובב בכל העיר והוא זז לבתים של המיקמקים ליד המעבדה סאני ראה את הטורנדו ורץ מהר למעבדה לקח שיקוי שהוא יכול לנצח את הטורנדו הלך לבתים של המיקמקים וזרק לשמה את השיקוי אבל הטורנדו היה חזק יותר מידי השיקוי לא עשה לו כלום סאני אמר זהו אני לא יודע מה לעשות עוד.
פרק 5
סאני לא ידע מה לעשות הוא רץ למעבדה פתח את הספר הכי חשוב של כל המדע והוא ראה שאין עוד שיקוי מיוחד נגד טורנדו רק נגד קסמים סאני התחיל לבכות הוא לא ידע מה לעשות אחרי שבוע של רוחות חזקות וטורנדו ענק סאני יצא החוצה וראה שאין יותר טורנדו הוא הבין מי ניצח את הטורנדו מיקיאוולי וסאני הלכו למקום שהיה את הטורנדו והם ראו שאין יותר את הבתים של המיקמקים מיקיאוולי נתנה לכל מיקמק רעיון שכולם אהבו אותו לעשות עולם אישי לכל מיקמק בבית כולם שמחו ומיקיאוולי הלכה למיק בנאי לתת לו את הרעיון לבנות לכל מיקמק עולם אישי מיק בנאי אמר בסדר בשמחה גדולה ורץ לעבוד ורק סאני לא שמח הוא רצה לדעת מי עצר את הטורנדו ומי שעצר אותו באמת זה היה מונדו השיקוי היחידי שהיה נגד טורנדו זה היה זבובים וזבל
הסוף :)
4
110


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה