קהילה - היצירות של תותית1455
תותית1455

הרפתקאות במיקפולקו 18/05/2015

פרק ראשון - ראש העיר
אני תותית1455 וחברותי: נועה12233, יוליי1515, 100שליי ועוד כמהשיחקנו קקלאס ב'עולם שלי'.
עד שלפתע ראינו הולוגרמה של ראש העיר
וכך הוא אמר לנו "בואו אלי מיקמקיות, אל מיקפלוקו" נועה באה לשאול משהו אבל הוא כבר נעלם לפני שהספיקה לשאול.

פרק שני - ההחלטה
החלטנו שאנחנו צריכות ללכת לשם.
עבר יממה אחת וכבר האינו בשדה התעופה מוכנות לטיסה. הזמנו כרטיסים למטוס AIR-MIKM-235 שבו גם טס ראש העיר חיפשנו את מקומותנו שלפתע יוליי מצא מסמך חתום של ראש העיר (לשעבר) ובו כתוב על עזיבתו לקחנו את הדף הכנסנו למזוודה של שוליי והמשכנו לחפש את מקומנו.

פרק שלישי - מה עושים?
כאשר ישבתי הרגשתי משהו ללא נוח חיפשתי מהו ומצאתי קלטת קטנה ולבנה עם כתוביות קטנות מתושתשות רכושו 'של ראש העיר' במשך 12 השעות של הטיסה הקשבנו לטייפ עד שבדקות האחרונות עלה הודעה זהה בכל טלפון של כל אחת
(ההודעה מצורפת בקובץ המצורף).

פרק רביעי - הולוגרמה נותנת...
כשהגנו יצאנו וראינו שוב את ההולוגרמה והפעם היא אמרה "לנו לכו דרך שביל מוקמק והגיעו אל לשכת המיקנשיא" ההינו כבר מאוד מבולבלות
אז פשוט הלכנו כשאגנו ראינו וילה 50 קומות [!!!] צלצלנו בפעמון וראש העיר היה בפתח.

פרק חמישי - שאלות ותשובות
התרגשנו כל כך עד שפשוט לא הפסקנו לשאול שאלות, כשנגמר לנו השאלות וראש העיר ענה על כולם הוא סיפר למה הזמין אותנו וכך אמר "הזמנתי אותכם לכהן כדי שתעזרו לי לחפש את המינימיק שלי שאלך לי לאיבוד, כששמנו את הסיפור התרגשנו כל כך עד שירד לנו דמעות של עצב הוא גם אמר שרק ההולוגרמה שלו יודעת לאן המינימיק הלך אך לא מסכימה להגיד לו רק אם יביא מיקמקים נאמנים שאוהבים לחפש לפי שאלות הוא יסכים. כמובן שהסכמנו וכבר הינו בחוץ וחיכנו להולוגרמה

פרק שישי - לפי שאלות ההולוגרמה
כשראינו את ההולוגרמה היא התחילה לומר "לפני שמתחיליםי ש לי משהו לומר לכם שימו ♥ שאם לא תענו על השאלות שלי עד סוף היממה לא החזיר עד לעולם את מוקי המינימיק של ראש העיר.
שם יש מפלגה וכאן יש מיקמק", מה שאלנו את עצמנו עד שהיה לי רעיון: הבנתי שהכל צריך להיות במיקמק סיטי. ולמזלנו לנועה היה טיסה בכדור פורח מתנה למיקמק סיטי. נסנו לשם ומיד הלכנו ללשכת ראש העיר שם חיכת לנו ההולוגרמה "כל הכבוד עליתם על המקום העכשיו לשאלה הבאה 'זהו מקום נמוך אפל וחשוף התמצאו הוא?' " חשבנו חמש דקות עד שלשוליי היה רעיון היא רצה ואנחנו אחריה כל הדרך עד הביוב ואז לי ליוליי ולנועה נפל האסימון; הביוב: מקום נמוך, חשוך ואפל נכנסנו וראינו את ההולוגרמה של ראש העיר יושבת על הכורסה הנטושה והיא אמרה "תודה שבאתם כבר נהיה לי מסריח.
החידה הבאה, האחרונה היא: מקום מתוק בעל שתי קומות אם תעלו אליו תוכלו לעשות משהו בשפע" הוא סיים את דבריו ונעלם.
ובעוד הוא תוקע אותנו בביוב המסריח עד שנפל לנועה האסימון והיא פלתע המיקפה: מקום בעל שתי קומות ובקומה השניה תוכלו לקרוא בשפע. עלינו מהר למעלה בסעזרת הסולם רצנו למיקפה עלינו במעלה המדרגות וראנו את ההולוגרמה של ראש העיר עם מוקי, המינימק של ראש העיר. רצנו אל מוקי הוא היה כל כך מתוק והחזרנו אותו לראש העיר.

פרק שביעי - מסיבה, איזה כיף!!!
כשהגנו לראש העיר היה בדיוק 23:58 (אחד עשרה, חמישים ושמונה בלילה) וכל מי שגר במיקפולקו עם שירים והיה כתוב בשלט גדול שהיה תלוי למעלה 'כל הכבוד תותית1455, נועה12233, יוליי1515 ו100שלי'.
חגגנו ורקדנו עד הבוקר מגדול ועד קטן

פרק שמיני - סוף מיקמק הכול מיקמק
שמחנו עד השמיים כשפתע נזכרנו במה שמצאנו במטוס החזרנו לו את זה והוא שמח עד יותר מעד השמיים... וכמתנה על כל הדברים שעשינו בשבילו הוא החזיר אותנו הביתה ונתן לנו במתנה 100.000.000 שקלים ושדרוג פי 2- מלך המטבעות.