קהילה - היצירות של דקש55
דקש55
7

איזה קטעים מגניבים קרו לי במיקמק! 18/05/2015

פרק 1
מה זה? מה קורה לי וכאן?

זה היה עוד יום חם שבו חזרתי הביתה עם אחותי וישבתי לשחק. כמובן שנראה לי שכולם ניחשו איזה משחק אני משחקת - מיקמק.
לפתע בקעו ברקים מהמחשב. צעקתי לאחותי הגדולה:"בואי בואי רגע תראי יש ברקים במחשב!" זה נראה מסוכן. היא הגיעה במהרה ולפתע רגע לפני שעצמנו עין ראינו את עצמנו ליד המיקמקים שלנו. לפתע גם קיבלנו צורה של מיקמקים. ראיתי את ההשתקפות שלי במיקפה על החלון... והאמת שנראיתי מעולה! וגם אחותי הגדולה באותו מקום.

פרק 2
אין סיבה לפחד, יש סיבה לצחוק ולשמחה

טיילנו קצת במיקמק סיטי וראינו שהיא מאוד גדולה ומאוד יפה. לפתע שוב המיקמקים שלנו הופיעו מולנו. הם אמרו:" היי" , ואני ואחותי במקהלה:"אלה אנחנו" "אתן!? בנות איך הגעתן הנה?" נבהלו. הצעתי שנלך להמשיך לטייל והלכנו ארבעתנו.

פרק 3
תראו איזה כיף אבל בלב...

הלכנו ארבעתנו למפעל הממתקים... בואו נאמר שהוא בערך עבר מקום... לבטן הקטנה שלי מהמפעל הגדול הלא שלי! המשכנו בדרכנו. ראינו את מיקיאוולי. היא נפנפה לנו בידה ואמרה:"שלום" בקול רך. גם אנחנו אמרנו כך. "צריך ללכת למיקפה , לפתור את הבעיה שאנחנו כאן"... ענו לי:" תרגעי פליז! אנחנו פה מכייפים בערך חצי מהחיים... בואי איתנו!"

פרק 4
תשמעו אותי אני כאן!

טיילנו עוד קצת ורק אז הלכנו למיקפה. המיקמקיות שלנו סיפרו לנו על איזה אפשרויות אפשר לעשות: 1: למצוא מייל במחשב שבור, 2: לאסוף הרבה הרבה נקודות ולעלות דרגה ודרגה כדי שנאכל להריץ את המחשב הרבה שיגרום לנו לקפוץ גבוה ולצאת, 3: לנסות למצוא הרבה מיקמקים במקום אחד ומשם נראה מה נעשה... בחרתי ב 2

פרק 4
עוד רגע של כיף...

שיחקנו ונהננו. הגענו בסוף לדרגה 9 וראינו כמה חומרים יש לנו לבנות מכונת יציאה... היה צריך לאסוף אותם.
לפתע ראיתי ילד בוכה. וכמה ממנו. ראיתי מה קרה והוא רק רצה לבנות פרויקט במדעים לבית הספר והפריעו לו והפרויקט נכשל. לקחתי קצת מהחומרים ונתתי לו... הוא שמח ואמר להתראות.

פרק 5
כל אחד יכול לטעות

חזרתי לשם עם חלק מהציוד... ראיתי שטעינו בתרשימים שקנינו... זה היה למכונת זמן!
אמרתי:" אולי נשמש את זה למכונת זמן גם כאן גם באמתי? אולי נחזור ליום אחד מהיום שלנו ואחרי כן נחזור אלינו ליום שלנו והופ אנחנו בבית!" "לא אי אפשר...

פרק 6
מה עושים? אולי אתם יודעים?

... כי אין לנו סוללות טובות..." אמרה המיקמקית שלי. נבהלתי. הלכנו למיקפה לקנות קצת אוכל וקצת למיקניון לכייף כיף כיף לשיפור המצב רוח. זה לא יצא לשפר את המצב רוח... " ולמה שמכונת זמן תעשה לנו עצוב? ולמה שלא נשמח כשאנחנו כאן?" הכרזתי בשקט ובהיסוס... חזרנו ולפתע יצא ברק קטן ועוד אחד ועוד אחד ועוד...

פרק 7
קדימה לעבודה!

מיד לקחתי מברג והוצאתי בורג קטן... שמנו בובה קטנה שהייתה לי בתיק ממיקפה על המכונה ושמנו מראה לעולם האמיתי וראינו שהבובה שם! אני ואחותי נכנסנו אך המכונה! אינה פעלה! הבנתי שצריך אחד אחד ואמרתי :" צריך רגע שמישהו ירד. צריך שהמשקל הקליל יעבור ואז הכבד..." אחותי ירדה ואמרה שאני גאון. הגעתי לשם ואחותי גם.

פרק 8
איזה רגעים כייפים...

שמחנו אבל ראינו הכל גדול. אחותי אמרה:" אנחנו צריכים לגעת במשהו ואז ניהיה גדולים". נגעתי בפרח שיש לי בחדר בכד. לפתע גדלתי וחיבקתי את אחותי הגדולה. היה שמח. שמחנו וצחקנו.
כולם נכנסו ושאלו איפה היינו...

פרק 9
אוי לי מה שכחתי...

הם שרו לי "היום יום הולדת" לא ידעתי למה. ראיתי בלוח זמנים והתאריך של היום הולדת שלי הופיע! שמחתי. אחרי זה עשו לי חגיגות כמו שצריך... וסיפרתי לכולם את מה שעבר עליי ועל אחותי. כולם צחקו אבל הם האמינו! היה שמח במציאות וגם במיקמק...

סוף
5
2
153


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/08/2015   00:09 פ\פ858  2
יפה מאוד
25/05/2015   17:51 נויהמתוקה2  1
היי דקש זאת נויה ממש יפה קראתי ונהנתי