קהילה - היצירות של זואי1709
זואי1709
11

מסביב למיקמק סיטי ב80 יום 18/05/2015

פרק 1 - wake up!
קמתי בבוקר , רצתי לבדוק מה עם המינימיק שלי, הוא בסדר, אני עייפה. קיבלתי הזמנה, מעניין ממי זה.

פרק 2- המכתב

זאת ליאת! "לכל תושבי מיקמק סיטי, אנחנו מזמינים אתכם לטיסה בכדור פורח! כן, כדור פורח! יום שני, שעה 16:00, כולם יהיו שם!" , איזה כיף, חשבתי לעצמי ורצתי להתארגן.

פרק 3- 15:56

עוד כמה דקות הטיסה יוצאת! ובחיים לא אחמיץ אותה. אני מוכנה, עם ציוד , עם מים ועם המון אוכל! רצתי מיד למתחם שבו נמצאת נקודת ההתחלה, הנה, הטיסה יוצאת ,והנה - אנחנו באוויר!

פרק 4- בשורות רעות

התרגשתי, צילמתי כל ענן שעבר מולי, כל ציפור שעפה עם כנפיה.
לרגע אחד בטיסה , אסי אמר לכולם להתאסף בכדור פורח, הוא היה צפוף, "בשורות רעות" אמר בשקט, "לא נראה לי שנישאר כאן כמה זמן" , פתאום מלמלתי מילים לא ברורות , "רצית משהו, זואי1709?" שאל אותי , "כן" אמרתי ,"אז.. לכמה זמן נישאר כאן?" שאלתי בהפתעה , מיד שרק שריקה חזקה ובדקו את הכדור פורח, "נראה לי ש.. 80 יום" .

פרק 5- השמיים הם הגבול

ניסו לעודד אותנו, "80 יום זה לא הרבה" , אך היו אחרים שהגיבו : "נמות היום, פשוט נמות", אני חיכיתי למתי ננחת, שלובת ידיים ומביטה על הנוף, "אולי זה נכון? ואולי לא?"

פרק 6- או לה לה!

מה אומרים אצלנו במיקמק? "אם יש תקלות, אחר כך הכל יהיה מיקצוין!"
וזה מה שקרה! ירדנו לפריז, "טורים מסודרים בבקשה!" אמרה הדס ברמקול, כולם נדחפו, אייפל מולנו! היו המון 'סלפי' ,אני רציתי גם. מיד הצטלמתי ושלחתי לקהילה, ידעתם שגם פריז מוכרת במיקמק כ"עיר הקאפקייקס"? וזאת הסיבה שמיד כל המינימקים קפצו על הערמה המשובחת של
הקאפקייקסים הטעימים, זללו בהנאה, כמו דיר. התפנקנו לנו בבגט חם מהתנור, הוצאתי מהתיק לימונדה ושתיתי בהנאה, חיוך על פני מתחת לכתמי הלימונדה על חולצתי ועל פניי, "אני נראית ממש טעימה!" אמרתי , כולם הסתכלו עלי לכמה שניות וצחקו גם הם.
האמת? אם חושבים על זה, 80 יום מסביב העולם , זה לא רע כל כך!

פרק 7- היעד הבא, ומשחק פוקר.

נרדמנו שם במלונות היפים והפתוחים לראווה , רוח נעימה וקרירה נשבה מהחלונות הפתוחים בחדרי, הגיע הזמן ליעד הבא. התלבשתי ,ארזתי הכל והצלחתי לעלות ראשונה על כדור הפורח. מיד טסנו, מסתכלת על נוף פריז המתרחק מן זווית העין, עננים לבנים ורקע כחול שוב נראים באופק , אחרי כמה שעות הגענו אל לאס וגאס, המיקמקים הבנים רצו להימורי פוקר, אני נשארתי עם המיקמקיות לסובב את גלגל המזל, יש! מנוי לשבוע! הזמנו לנו מאפה בשר ענקי, מילאו אותי, השעה כבר חצות, הגיע הזמן לישון.

פרק 8- קימונו פרחים וסמוראים

ישנו כמה ימים בוגאס המוארת, בבוקר עלינו שוב לכדור הפורח , מעניין לאן הפעם? בדיחות נשמעו בכדור הפורח , מיד ראיתי מישהי מתקרבת אליי, רגע, זאת חימימי! חיבקתי אותה ,"מה נשמע?" שאלה , "בסדר" , גם נפולאון5 בא, המצלמה בידו , "מוכן לעוד סקופ?" שאלתי , אני וחימימי התחלנו לצחוק, "יודעת מה? אם היה כאן משהו מענייין..." נחתנו, הגענו בזמן לבלוב הדובדבן,הבנתי מיד שזאת יפן! מיד חיכה לנו בפינה שולחנות עם קימונו ובגדי סמוראי, לקחתי קימונו ורוד דובדבן , חייכתי. הסתובבנו ברחובות יפן , בירכו אותנו לשלום, עצרתי לאכול סושי, מה, אי אפשר להתענג?

פרק 9- סמבה!

שוב הלכנו לכדור הפורח , מרוצים מהטיול, עולים שוב למעלה למעלה, ולאן הפעם? השאלה המרכזית אצל כולם. מיד ירדנו שוב ,הפעם אמרו לנו לשים את הבגדים מיפן בתיק, הגענו בדיוק בקרנבל הברזילאי בריו דה ז'נרו! מיד כל הבנות הופיעו עם כובעי נוצות, בגדים יפים , הבנים עם בגדי פרחים ודרבוקה, קופצים לפי הקצב הברזילאי, "בואי!" אמרה לי ליאת ודחפה אותי לשורת הרקדניות, כל המיקמקים ביחד, בנים מתופפים ובנות רוקדות , הכי כיף . לאחר מכן התנסיתי בכדורגל ברזילאי, מגניב! עלינו לכדור הפורח, הרגשתי שזה הבית שלי- ולא מקום אחר.

פרק 10- טיסה אחרונה ותקלה

סוף סוף עברו 80 יום, ביקרנו במדינות חדשות, התנסינו בדברים מיוחדים, הגיע הזמן לבית האמיתי שלי , למיקמק סיטי. טסנו בכדור פורח בהנאה, אני מסתכלת שוב על הנוף החולף ,שמדליק את עיני. פתאום, סערה התחילה לנשוב והכדור עף לפי הרוח, האש שבמבער כמעט והתקררה, "הצילו!" אמרו כולם, "ידענו שנמות" אמר מיקמק אחד וגילגל עיניים , "עכשיו זה תלוי רק בי" אמרתי לעצמי וקפצתי מיד מהכדור פורח, מנסה להצית אש מהגפרורים ששמתי איתי בתיק, היא לפעמים נכבתה, ראו אותי, מיד כולם הכינו מחסה והצלחתי להדליק את המבער, הסערה הפסיקה, ומיד נחתנו במיקמק סיטי.

פרק 11- סוף טוב , הכל טוב!

כולם בירכו אותי, אני הסמקתי קצת, הצלתי את המצב! "זואי1709" אמר ראש העיר באספה של כל המיקמקים בעירייה, "זוכה באות כבוד להצלתנו! יום מיקצוין יהיה לנו!" ההמון הריע לי, הרים אותי בגל , "יש לי רעיון!" אמרה ליאת, "נעשה לזה חג, שיזכרו זאת כולם! נקרא לו: 'זואי והמיק-כדור!' " שוב הריעו ,חזק חזק.

ועכשיו, כששואלים המיק-ילדים שלנו למה חג זה נוצר, מספרים את כל הסיפור ,וחוגגים, חוגגים שעדין מיקמק סיטי נשארה בחיים.
13
1
203


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/05/2015   13:34 חימימי2  1
מהמם