קהילה - היצירות של הפורגלי21
הפורגלי21

הילדה והנמר 19/05/2015

פרק 1
זה היה יום נחמד ובהיר עד שחזרתי אל הבית שלנו ואמא שלי ואבא שלי עמדו דלת הבית ואמרו חמודה אנחנו טסים אל סבא וסבתא שמחתי ואמרתי אני מייד הולכת לארגן מזוודה עליתי לחדרי הכנסתי אל המזוודה בגדים נעלים ועוד כמה מזכרות מהבית שכולנו היינו מוכנים נסענו את שדה התעופה ועלינו למטוס.
פרק 2
במשך הטיסה התרגשתי מאוד והיו לי מליון שאלות כי בכל חיי לא ראיתי את סבי וסבתי לאחר שעתים של טיסה ראיתי שהכנף של המטוס עולה באש לא ידעו מה לעשות הולנו לקחנו מצנחים אני אימי ואבי לקחנו איתי כל אחד תיק קטן ובו כמה בגדים ודברים חשובים והחלטנו שאנחו צונחים בלי פחד קפצנו אני ומשפחתי מהמטוס המתרסק ולאחר כמה דקות נחתנו בשלום על אי בודד לא ידענו מה לעשות היינו ממש רעבים וצמאים אבל אבי היה חכם הוא לקח אתו כמה קופסאות שימורים וכמה בקבוקי מים החלטנו לפעול בחכמה השתמשנו במעט מים ובמעט אוכל חשבתי שאני אבודה.
פרק 3
לאחר כמה ימים שנגמרו לנו קופסאות השימורים ומים אני החלטתי שאני הולכת לחפש אוכל באי לאחר כמה שעות שהסתובבתי באי כבר הבחנתי במשהו ממש מוזר בין השיחים ראיתי גור נמר קטן שאיבד את אמו עלו חששות בלבי שיש נמר גדול באי התגברתי על הפחד ולקחתי את גור הנמרים הקטן אתי והראתי אותו להורי ראיתי בדר שיורד לו דם מהר מאוד קרעתי חלק מחולצתי וחבשתי את את רגלו ממש רחמתי עליו כאשר הראתי אותו להורי הם גם פחדו כמוני בהתחלה אבל נסתי להרגיע אותם ולהסביר להם שהוא ממש חמוד ולא פוגע לאחר יום שלא אכלנו כלום והרגל של הנמר הקטן החלימה הוא הראה לנו היכן יש עץ קוקוס רצתי אחריו וראיתי שהעץ ממש גבוה אז חשבנו מה לעשות ולפתע ראיתי שהנמר הקטן מתפס על העץ ומוריד לנו שלושה קוקוסים ולאחר שגמר הוא קפץ אל ידי רצנו אל הורי וראיתי אותם ממש שמחים אכלנו ושתינו ממי הקוקוס והלכנו לישון.
פרק 4
בבוקר שקמתי גיליתי שנמר הקטן כבר לא בידי שמעתי שאגות גדולות וראיתי שני נמרים גדולים ברחתי הצידה וראיתי את הנמר הקטן לקחתי אותו בידי והחזרתי אותו להורו לאחר כמה חיבוקים של הנמר והוריו אמו נגשה אלי וליקקה את פרצופי ומאז אנחנו חיים באושר גדול על אי בודד עם שלושה נמרים .

הסוף

14/08/2015   13:32 ליפז439  2
מדהים
13/08/2015   20:57 אלקסנדה  1
כיף להם, אולי גם אני אגדל נמר או שניים?