קהילה - היצירות של סגולי588
סגולי588
14
1

המשימה החשאית 20/05/2015

פרק ראשון- סתם עוד יום רגיל

נכנסתי למיקמק כדי לשחק עם חברות שלי כמו שאנחנו עושות בכול יום, שיחקנו סולמות ונחשים יחד, אכלנו גלידות במיקפה, קנינו בגדים במיק קניון, ואז עשינו מסיבת פיז'מות.
כשחזרתי הביתה לא האמנתי למראה עיניי.

פרק שני- משהו מוזר קורה פה

ראיתי מול הבית שלי שלושה מיקמקים: אחד נמוך, השני גבוה, והשלישי היה בינוני. הם התלחשו אחד עם השני, לא שמעתי ממש מה הם אמרו אבל הם דיברו המון זמן וידעתי שמשהו מוזר קורה פה.

פרק רביעי- המיקמק המוזר עם המגבעת

בדרך לבית ספר עקב אחרי מיקמק מוזר עם מגבעת שחורה, חלוק שחור, כפפות שחורות, ונעליים שחורות. לא ממש ראיתי את הפנים שלו כי המגבעת השחורה הייתה לו על הפנים, כשהייתי ליד בית הספר הסתובבתי לאחור כדי לראות אם הוא עדיין שם, הוא היה שם אבל אחרי שניה הוא נעלם כאילו לא היה. זה היה מוזר ונכנסתי לבית הספר בחשש גדול.

פרק חמישי- אולי המיקמק הוא...

כשיצאתי מבית הספר ראיתי משהו זז בין השיחים, רציתי להתקרב ולראות מה זה אבל היה לי עדיין חשש מהמיקמק עם המגבעת השחורה. בדרך חזרה מבית הספר חשבתי שאולי המיקמק עם המגבעת קשור איכשהו לשלושת המיקמקים שראיתי ליד הבית שלי, אולי הוא היה הגבוה ,
( הוא היה די גבוה )המשכתי לחשוב על זה עד שהגעתי הביתה, ואז...

פרק שישי- המיקמק עם המגבעת הוא...

ראיתי אותו, את המיקמק עם המגבעת השחורה, אמרתי לעצמי: "טוב נמאס לי, אני עכשיו אשכח את הפחד שלי, אני הולכת לשאול את המיקמק עם המגבעת מי הוא." וזה מה שעשיתי, שאלתי אותו מי הא באמת. הוא הוריד את המגבעת וראיתי את פניו:היה לו פרצוף מוזר, שיער חום ועניים אדומות. והוא אמר לי...

פרק שביעי- הסבר על משימה חשאית

הוא אמר לי: " תקשיבי סגולי, קוראים לי ג'ון ואנחנו במשימה חשאית, אסור שמישהו יגלה." שאלתי אותו איך הוא יודע את שמי ומי היו שלושת המיקמקים שראיתי מול הבית שלי. הוא אמר שהמיקמקים האלה רצו לשדוד את הבנק, צריך לעצור אותם, והוא לא יכול להגיד לי איך הוא ידע את שמי. הוא גם אמר לפגוש אותו מחר ביער בשעה שלוש.

פרק שמיני- המשימה החשאית

מיד אחרי בית הספר רצתי ליער כי היה כבר חמישה לשלוש. ראיתי שם את ג'ון, " מהר תתחבאי" הוא אמר. התחבאתי מאחורי שיח וראיתי את שלושת המיקמקים יוצאים מחנות הקסמים עם שק גדול. ג'ון אמר שחנות הקסמים היא המחבוא שלהם, ואז הוא הלך אחרי המיקמקים אל הבנק ואני הלכתי אחריו.
הוא אמר לי לחכות בחוץ ונכנס אל הבנק, אחרי שניה הוא יצא ושלושת המיקמקים הו בתוך השק שהם הביאו...

פרק תשיעי- הם לא מאמינים

כשהגעתי לבית הספר סיפרתי לחברות שלי והן לא האמינו לי, הן אמרו שחלמתי חלום רע. כשחזרתי הביתה סיפרתי למשפחה שלי וגם הם אמרו שחלמתי חלום רע, נכנסתי לחדר וראיתי את החתולה שלי קיטי, אמרתי לה " לפחות את מאמינה לי נכון?
והלכתי לישון.

הסוף

פרק שלישי-
68
5
849


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/09/2015   21:46 בהגחחעקקל  5
מתוק יפה
16/09/2015   17:54 מתוק 9762  4
מדהים
04/09/2015   15:48 מלי1478  3
יפה מאד
19/08/2015   19:55 18אורקי  2
קול
17/08/2015   12:10 צוציק3906  1
יפיפה